Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig at det nærmer seg slutten på gamlejobben da :) 8 uker ferie høres ikke dumt ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag morgen og siste dag før ferie, 1 dag igjen på jobb før jeg begynner i ny jobb 1.august. :)

Effektivt må det vel kalles når man har klart å vaske to maskiner med klær og hengt de til tørk før kl 0800 om morgenen.

Ha en strålende dag i dag alle sammen!! :sol:

Skrevet

2 maskiner med klær føt klokka 8 :sjokk: Det må jeg si! Jeg sitter her å samler energi til å sette på en :fnise:

Skrevet

Nå ble maskin nr 1 satt på kl 0500, det var jeans, nr 2 ble satt på kl 0700 - ulltøy som tar bare en time, så greit var det.

NÅ har jeg kun 1 dag igjen på jobb før jeg er ferdig der. Dvs at jeg nå har nesten 8 uker ferie. :hakeslepp:

Skrevet

Høres ikke feil ut med så lang ferie nei :strix: Jeg skal jobbe 5 uker til jeg :sukk:

Skrevet

Vi har hatt en veldig koselig helg. Fredag dro vi til venneparet J&R koste oss masse med gode venner, skravling og ost og kjeks. Venninne J farget og klippet håret mitt, deilig å føle seg litt fresh. Lørdag var det grillfest, men vi dro hjem i 2130 tiden. Da var vi slitne og det passet og dra hjem.

I dag har jeg lagt siste hånd på sommerkjolen til Vesla. Og jeg er veldig fornøyd, må bare prøve om den passer på henne. :fnise:

DSC04081_medium2.JPG

Skrevet

Høres ut som en herlig helg :strix:

Nydelig kjole :hjerte:

Skrevet

Hyggelig å se dere igjen på torsdag, håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. :klemmer: Kanskje få til å treffes til lunsj/is en helg?

Skrevet

Hyggelig å se dere igjen på torsdag, håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. :klemmer: Kanskje få til å treffes til lunsj/is en helg?

Lunsj/is en helg hadde vært kjempekoselig. Men de to neste helgene er vi opptatt. Så det må bli i slutten av juni eller begynnelsen av juli eventuellt.

I dag ser ut til å bli en innedag, selvom jeg på en måte MÅ ut. Trenger mer nattkrem til ansiktet og så har vi haugevis med glass/metall emballasje og papp som må kastes. :sukk: Frister særdeles lite å gå ut når det er så mørkt og vått ute som det er nå. Finner vel en løsning på det tenker jeg.

Skrevet

For ein nydelig kjole :hjerte:

Og :hoppe: litt for sommarferie. Deilig! :sol:

Skrevet

For ein nydelig kjole :hjerte:

Og :hoppe: litt for sommarferie. Deilig! :sol:

Takk - er veldig fornøyd med kjolen. :)

I teorien er det kun 3 uker som er sommerferie, en uke med 1 jobbdag og 4 uker med permisjon uten lønn. Så det blir litt trangt i august kan man si. MEN det ordner seg vel tror jeg.

Skrevet

Det ordner seg for snille piker vennen :) Nå er jeg omsider aktiv her igjen, etter å ha glemt hele KG i lange tider... *klemme* Må se om ikke vi kan møtes en dag snart, hvis ikke vi regner bort! klemmer fra ML ;)

Skrevet

Det ordner seg for snille piker vennen :) Nå er jeg omsider aktiv her igjen, etter å ha glemt hele KG i lange tider... *klemme* Må se om ikke vi kan møtes en dag snart, hvis ikke vi regner bort! klemmer fra ML ;)

:klemmer: Lenge siden sist. Vi må helt klart møtes en dag, selvom vi regner bort må vi få til det. :fnise:

Og ja det ordner seg som regler for snille piker, men så er jo spørsmålet hvor snill er jeg egentlig. :lur:

Skrevet

:klemmer: Lenge siden sist. Vi må helt klart møtes en dag, selvom vi regner bort må vi få til det. :fnise:

Og ja det ordner seg som regler for snille piker, men så er jo spørsmålet hvor snill er jeg egentlig. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...