Lucky? Skrevet 23. mai 2011 #3521 Skrevet 23. mai 2011 Så koselig gjort av deg å ta de med deg hjem da Sikkert stor stas å få bli med hjem Hadde med han jeg jobbet med før hjem som avslutning for han før han skulle begynne på skolen. Han sov over her og det var stor stas. Herlig å gjøre litt ekstra for de man jobber med
Saeria Skrevet 23. mai 2011 #3522 Skrevet 23. mai 2011 Du er gull som tar ungene med deg hjem. De minnene de vil fåfra besøker kommer til å vare, og det er nettopp slike voksne ungene våre trenger. De som ser verdien av å gi barna gode minner, selv om det betyr en ekstra innsats.
Kara W Skrevet 24. mai 2011 #3523 Skrevet 24. mai 2011 Så flott av deg å ta med tvillingene hjem Som andre sier så er det ikke mye for oss voksne, men så utrolig stort for de små barna.
Nótt Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3524 Skrevet 24. mai 2011 Så koselig gjort av deg å ta de med deg hjem da Sikkert stor stas å få bli med hjem Hadde med han jeg jobbet med før hjem som avslutning for han før han skulle begynne på skolen. Han sov over her og det var stor stas. Herlig å gjøre litt ekstra for de man jobber med Nå har jeg hatt en helt spesiell kontakt med disse to fra dag 1 i den barnehagen. Så jeg synes liksom at jeg burde gjøre litt ekstra stas på de. Du er gull som tar ungene med deg hjem. De minnene de vil fåfra besøker kommer til å vare, og det er nettopp slike voksne ungene våre trenger. De som ser verdien av å gi barna gode minner, selv om det betyr en ekstra innsats. Jeg prøver i hvertfall så godt jeg kan, selvom det ikke er like lett alltid. Så flott av deg å ta med tvillingene hjem Som andre sier så er det ikke mye for oss voksne, men så utrolig stort for de små barna. Jeg tror de synes det er veldig stas. Fy faen som det blåser, det har det gjort i hele natt. Jeg har ikke tenkt meg ut i dag med Vesla i denne vinden, det er i hvertfall sikkert. Men jeg har jo nok å gjøre innendørs så tror ikke det gjør så mye sånn sett.
Nótt Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3526 Skrevet 24. mai 2011 Det har blåst mer eller mindre i hele dag, vi har ikke vært ute i dag. Jeg har rett og slett ikke orket å gå ut i dag. MEN pga vinden og alt bråket som kom av vinden slet Vesla med å sovne på sitt eget rom. Det er ett eller annet som bråker sinnsykt utenfor rommet hennes når det blåser og det ødelegger jo for roen man trenger når man skal sove. Så endte med å bære henne å ryggen til hun sovnet og da fikk jeg lirket henne ned på sengen vår, der er det heldigvis stillere. Hun sov en time i sengen vår, og jeg er fornøyd med det siden det så ut til at hun ikke ville sove noe i dag.
Kara W Skrevet 25. mai 2011 #3527 Skrevet 25. mai 2011 <- trykk på meg!!! Ellers er det mye bra å lese her. Viste siden til mannen og vi ble sittende og lese sammen på sofaen. Vi så virkelig slikt ut: Etter 7 sider måtte vi gi oss, for da slet vi med å puste og begynte å få vondt i magemusklene!
Nótt Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3528 Skrevet 25. mai 2011 Da har ungene blitt hentet og Vesla er lagt. Det er stille og rolig i huset, ganske så deilig. Vi har kost oss masse sammen i dag, da vi kom hjem gikk vi på først på lekeplassene vi har rundt huset. Etter en stund der gikk vi inn og de lekte litt før de fikk se litt på Timmy Tid, mens jeg laget pannekakerøre til middagen vår. Og så ville de ut igjen. Da var vi ute til Mannen og Vesla kom kjørende hjem. Da gikk vi alle fem inn og de tre barna lekte på rommet til Vesla, mens Mannen stekte pannekaker og jeg fulgte med på alle fire. Vi har kost oss masse alle sammen. Da vi var ute andre gangen plukket jenta masse blomster til meg og sa: "Vet du hvorfor vi plukker blomster til deg?" Jeg: "Nei?" Jenta: "Fordi vi er så glad i deg skjønner du!"
dreia Skrevet 25. mai 2011 #3530 Skrevet 25. mai 2011 Eg kan tenka meg at barna har hatt ein dag dei aldri vil gløyma.
Nótt Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3531 Skrevet 26. mai 2011 Torsdag morgen og jeg har fått mensen. Blir nesten alltid så svimmel første dagen og i dag er intet unntak. Må vare passe litt mer på at jeg får i meg mat og drikke. Vesla har hjulpet legge meg å putte klær i vaskemaskinen så den er nå godt i gang. Og om finværet holder seg så MÅ vi ut en tur i dag, bare vente til vaskemaskinen er ferdig.
Nótt Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3532 Skrevet 26. mai 2011 Vesla har nå hjulpet meg å henge opp klesvasken, hun har gitt meg kluter o.a. slik at jeg kan henge det opp. :rødmer:
Nótt Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3535 Skrevet 26. mai 2011 Så herlig Hun er helt vidunderlig. Så hjelpsom, lita jente Veldig hjelpsom er hun blitt. Er så "ille" nå at om det er noe hun ikke vil gjøre, kan vi nesten bære spørre om hun vil hjelpe til med noe så får vi gjort det andre også.
Nótt Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3536 Skrevet 27. mai 2011 I dag har jeg "fri", dvs jeg har feriedag fra jobben og skal på nyejobben og deres planleggingsdag. Er jo ikke noe jeg får bidratt med, så i utgangspunktet er det kun for å møte de jeg skal jobbe med til høsten. Kan nok hende at jeg går tidligere enn de som jobber der i dag. På personalmøtet på jobben i går klarte jeg å dunke borti en sånn metallgardinholder, som stakk ut fra veggen. Eller dunke borti var litt feil, jeg smalt borti og hang nesten fast på vei forbi. Det resulterte i at jeg nå har sinnsykt vondt akkurat der og har våknet hver eneste gang jeg har snudd meg i natt.
Auri Skrevet 27. mai 2011 #3537 Skrevet 27. mai 2011 Pakken kom i posten i dag, guuuuuuud så nydelig! Du er så utrolig flink Jeg gleder meg til å "bruke" det Og vet du hva! Jeg var hos tannlegen i dag, boret to hull, og fikk ikke angstanfall! Jeg er dritstolt av meg selv
Nótt Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3538 Skrevet 27. mai 2011 Pakken kom i posten i dag, guuuuuuud så nydelig! Du er så utrolig flink Jeg gleder meg til å "bruke" det Så bra du er fornøyd med pakken, håper du skjønner hvorfor jeg har brukt så lang tid på det. Og vet du hva! Jeg var hos tannlegen i dag, boret to hull, og fikk ikke angstanfall! Jeg er dritstolt av meg selv Så utrolig flink du har vært. Veldig stolt av deg!!! Planleggingsdagen på nye jobben ble litt annerledes enn planlagt så jeg fikk gå etter å ha hils på på personalet og snakket med styrer. Litt deilig med en rolig dag alene, skal avsted og møte Mannen for å hente Vesla om et par timer.
*Enigma* Skrevet 27. mai 2011 #3539 Skrevet 27. mai 2011 Pakken kom i posten i dag, guuuuuuud så nydelig! Du er så utrolig flink Jeg gleder meg til å "bruke" det Og vet du hva! Jeg var hos tannlegen i dag, boret to hull, og fikk ikke angstanfall! Jeg er dritstolt av meg selv Godt jobba, Pixi! Du har absolutt lov å være stolt av deg selv nå! Så bra du er fornøyd med pakken, håper du skjønner hvorfor jeg har brukt så lang tid på det. Så utrolig flink du har vært. Veldig stolt av deg!!! Planleggingsdagen på nye jobben ble litt annerledes enn planlagt så jeg fikk gå etter å ha hils på på personalet og snakket med styrer. Litt deilig med en rolig dag alene, skal avsted og møte Mannen for å hente Vesla om et par timer. Deilig med litt alenetid da, kos deg og nyt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå