Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

:skratte: <- trykk på meg!!!

Ellers er det mye bra å lese her.

Fantastisk :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER den sida ^^,

Skrevet

Jeg må bare si takk for linken Nótt, kjære og jeg lo så vi grein i går.

Skrevet

Var på "avskjedsfest" for oss 3 som skal slutte på jobben i går. Det ble en litt rar fest, koselig stort sett, men noen la en demper på den pga at vedkommende var full da h*n kom. Det ble holdt 1 tale til hver av oss, og vi fikk gaver. Jeg fikk en fin lykt til å ha på verandaen, 2 lotusblomst te-lysholdere og lys til lykten. Det ble også holdt 2 taler til oss alle tre, hvor det ble sagt litt om oss alle sammen. Og jeg fikk flere komplimenter av en jeg ikke har tålt trynet på tidligere, men som jeg har funnet en grei tone med etterhvert.

Vi grillet og koste oss, men siden det blåste så mye satt vi inne og spiste maten. Det var veldig hyggelig.

Eneste jeg synes var litt rart var at ingen av de to styrerne som er på huset kom på festen. Synes det ble litt feil. De kunne jo ha kommet under talene og gaveutdelingene om ikke annet.

Skrevet

Ja det var merkelig at ikke styrerne var der!

Hørtes ut som veldig fine gaver da! Fikk du kjøpt det ugleparet på Kremmehuset forresten? De var bare SÅ søte.

Og, en ting til kom jeg på :ler: Kan jeg få pannekakeoppskiften til Mannen? Han lager så utrolig gode pannekaker :sikler: Og Kevlarsjäl kommer hjem seeeeeeeeint tirsdags kveld, så vi skal ha pannekakeonsdag første dagen hun er hjemme :strix:

Skrevet

Ja det var merkelig at ikke styrerne var der!

Hørtes ut som veldig fine gaver da! Fikk du kjøpt det ugleparet på Kremmehuset forresten? De var bare SÅ søte.

Og, en ting til kom jeg på :ler: Kan jeg få pannekakeoppskiften til Mannen? Han lager så utrolig gode pannekaker :sikler: Og Kevlarsjäl kommer hjem seeeeeeeeint tirsdags kveld, så vi skal ha pannekakeonsdag første dagen hun er hjemme :strix:

Mannens pannekakeoppskrift er litt av ditt og litt av datt, men han har oppi:

3 egg

ca 8 dl melk

ca 1/2 dl flytende smør

mel til passe/foretrukket tykkelse på røren

kanel

kardemomme (mer enn kanel)

litt vaniljesukker

salt

Jeg ble veldig glad for gavene, ugleparet kjøpte jeg ikke for jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av de. Og da fant jeg ut at det ble dumt å bruke penger på det. *fornuftig*

Skrevet

Veldig fornuftig! Jeg var flink og gjorde det samme med en nyyyyyydelig roselysestake... Så lyst på den, men før vi får kjøpt noen hyller til veggene, har jeg ikke noe sted å sette den. Så den fikk lov å bli igjen.

Vi var forresten på Nordby på torsdag og jeg kjøpte meg en superfin ny festatue, jeg skal sende deg bilde av den :D

Skrevet

Var dere på Nordby på torsdag??? Gleder meg til å se bilde av den. :)

Nå sitter jeg og legger inn bilder av garn på Ravelry, har ikke fått gjort det på en stund. Og det var nå mye som måtte legges inn. :fnise:

Skrevet

Jeg har nett oppdatert stæsjet mitt, og i dag kom det hjem noe garn som har ligget hos en kusine, så da er det på an igjen. Er greit å ha det oppdatert på rav.

Skrevet

Det er veldig greit å ha det oppdatert, men tar jo så lang tid når man ikke har gjort det på en stund. :sukk::lol: Kan jo bare skylde på meg selv der altså.

Skrevet

Ja vi tok en dagstur med svigermor, for å fylle opp skap og fryser :nigo: Og da måtte jeg jo en tur innom den butikken, og det var flere av feene som egentlig koste 400kr som var satt ned til 250... :nigo: Slikt liker man!

Skrevet

Håper det er sånn når vi drar dit på lørdag. :fnise:

Skrevet (endret)

Nå er alt garnet lagt inn på Ravelry. Må bare bli ferdig med det jeg holder på med nå så jeg kan begynne på noe annet. :)

Endret av Nótt
Skrevet

:skratte: <- trykk på meg!!!

Ellers er det mye bra å lese her.

Fantastisk side :skratte:

Flink du er som oppdaterer på Ravelry, det trenger jeg også å få gjort. Men jeg orker ikke å ta bilder av alt garnet, det får holde med de ferdige prosjektene (og det er ikke alltid jeg husker det før jeg gir dem bort :sjenert: )

Skrevet

Her er omtrent alt garnet gull verdt for meg, så da er det morsomt å ta bilde og vise stæsjet. Har jo fått et par forespørsler om å selge da, men det er jo ikke verre enn at man takker pent nei om man ikke ønsker det.

Skrevet

Her er også garnet gull verdt og derfor moro å ta bilder av. Gleder meg som sagt til å strikke noe nytt snart.:)

Skrevet

I morgen må jeg rydde leiligheten GODT, for på onsdag skal jeg ha med meg tvillingparet på avdelingen hjem. De har mast i over 1 år på å få bli med meg hjem, så fant ut at jeg siden jeg skal slutte så fikk vi få til et besøk. De gleder seg masse begge to, både til å være med meg hjem og til å treffe Vesla. :fnise: Kan ikke helt se det store i å få besøke meg, men jeg husker selv et besøk hjemme hos en som jobbet i barnehagen hvor jeg gikk da jeg var liten. Og det besøket var så spesielt at jeg gjerne vil gi det samme til disse to barna.

Vi skal lage pannekakerøre og spise pannekaker når Mannen og Vesla kommer hjem. Ellers må vi se hvordan været er før vi bestemmer hva som skjer.

Nå er det på tide å finne senga straks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...