Nótt Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #3481 Skrevet 15. mai 2011 Denne helgen har vi tatt det helt med ro. Vi var en liten tur i matbutikken i går, da fikk Vesla gå til butikken - superstolt. På veien hjem satt hun på ryggen min - ikke like fornøyd som da hun fikk gå. I dag har vi montert ny rullgardin på rommet til Vesla. Vesla og jeg har badet, og Vesla fikk massasje etter badet. Hun liker massasje, legger seg ned på magen og vil ha kos på ryggen. Jeg har ikke noe i mot å massere så det passer jo perfekt.
Nótt Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3485 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Bare for å tenke på noe helt annet. http://www.youtube.com/watch?v=6FEDrU85FLE Endret 16. mai 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3490 Skrevet 17. mai 2011 I dag har vi vært mye på farten. Først kom lillesøster og kjæresten til oss, så kjørte vi de til mamma. Etter det dro vi tre til svigers, hvor vi dro på barneskolen ogtittet på det som skjedde der. Dro tilbake til svigers for å spise lunsj, da kom mamma, lillesøster og kjæresten for å være med. Koste oss masse alle 8. Etter mat og kaffe dro vi for å se på blomstertoget. Mamma dro hjem, måtte rydde litt før hun fikk kveldsgjest, en gammel venninne/tidl.nabo. Vesla koste seg masse med all korpsmusikken, hun var helt trollbundet av skarptrommerekke i blomstertoget.
Auri Skrevet 17. mai 2011 #3493 Skrevet 17. mai 2011 Sååå nydelig Vesla var i barnedrakten sin Jeg jobbet til to i dag, og så bare var jeg i byen og traff på div. folk frem til S var ferdig på jobb og det var på tide å møte mamma og lillebror på resturanten vi skulle på. Der må du og Mannen bli med en gang: De driver med det de kaller folkegourmet; gourmetmat til overkommelige priser. 3-retters 390 kr, med blåskjellsuppe til forrett, hjortefilét tl hovedrett og limeparfait til dessert mmmm!
Nótt Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3494 Skrevet 18. mai 2011 Så koselig! hørtes ut som en koselig 17.mai! Det var en koselig dag. Sååå nydelig Vesla var i barnedrakten sin Jeg jobbet til to i dag, og så bare var jeg i byen og traff på div. folk frem til S var ferdig på jobb og det var på tide å møte mamma og lillebror på resturanten vi skulle på. Der må du og Mannen bli med en gang: De driver med det de kaller folkegourmet; gourmetmat til overkommelige priser. 3-retters 390 kr, med blåskjellsuppe til forrett, hjortefilét tl hovedrett og limeparfait til dessert mmmm! Høres ut som om du hadde nok å gjøre i går. Det hørtes spennende ut, vi får se om vi ikke får til å ta en tur snart. I dag har vi spist frokost, jeg har tatt 1/2 oppvasken sammen med en liten en som skulle hjelpe meg og lagt sammen to tørkestativ med klær. Vesla var så søt der hun sto på trappekrakken ved siden av meg og "hang" ned i vasken og lekte når jeg vasket opp. Orket jo bare å ha det sånn en kort stund derfor ble bare 1/2 oppvasken tatt. I dag skal jeg til kiropraktoren og så på jobben og feire bursdagen til assistenten min. Så i dag blir også en ut på tur dag.
Nótt Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3495 Skrevet 19. mai 2011 (endret) <- trykk på meg!!! Ellers er det mye bra å lese her. Endret 19. mai 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3497 Skrevet 19. mai 2011 Jeg sitter her og ler så jeg griner, og prøver å være stille for Vesla sover. MEN det er jævlig vanskelig akkurat nå.
loffen Skrevet 19. mai 2011 #3498 Skrevet 19. mai 2011 <- trykk på meg!!!Ellers er det mye bra å lese her. Jeg sitter her og ler så jeg griner, og prøver å være stille for Vesla sover. MEN det er jævlig vanskelig akkurat nå. Jeg ker meg skakk! Noen ble faktisk sur og mener jeg vekker Poden. Glad jeg ikke har smarttelefon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå