Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg gressenke frem til lørdag formiddag.

Lurer på om jeg skal strikke dukker til niesene til jul. :vetikke: Skal strikke gensere, men kanskje dukker også. :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dukkene var kjempesøte! Alle store og små jenter hadde vel blitt glad for en slik. :rodmer:

Skrevet

Så moro at dere sier det, for tror kanskje jeg skal smelle til og lage slike til alle tre jentene i år - så de får "like" gaver. :fnise: MÅ planlegge tidlig siden jeg skal strikke gaver til dem.

I dag har vi vært på bæretreff. Etter treffet gikk jeg fra Sagene til Carl Berners plass og tok banen derra og hjem. Og nå i kveld har vi vært på dugnad. Vesla satt på ryggen min på dugnaden og sovnet etter ca 45 minutter, da var det bare å tusle opp og legge henne. Og siden vi er alene nå måtte jeg bare bli hjemme. Deilig at hun sovnet på ryggen, ennå bedre var det at hun ikke våknet da jeg tok henne ned og la henne i sengen sin.

Nå sitter jeg bare og slapper i sofan.

Skrevet

De dukkene var jo kjempesøte! Synes du skal lage de :Nikke:

Hvordan har ryggen/bekkenet det?

Skrevet

Ryggen/bekkenet er slitent, men jeg fungerer jo så sånn sett er det bra. Merker at jeg gikk "langt" og var med på dugnad i går. I dag har vi ingen store planer, skal bare ut og finne bursdagsgave til niese L. Aner ikke hva jeg skal kjøpe, men noe finner jeg nok.

Skrevet (endret)

God helg! :klem:

Jeg har kjøpt bursdagsgave til en niese i dag, et halskjede med en søt ugle, som er en klokke. Altså den har en klokkemage. :ler:

Endret av loffen
Gjest D.O.A.
Skrevet

Dukkene var kjempe søte, det høres ut som en flott gave :)

Skrevet

God helg! :klem:

Jeg har kjøpt bursdagsgave til en niese i dag, et halskjede med en søt ugle, som er en klokke. Altså den har en klokkemage. :ler:

Hvor kjøpte du den??

I dag skal vi i bursdag til niese L, hun ble 4 på onsdag.

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen søta!

Skrevet

Hvor kjøpte du den??I dag skal vi i bursdag til niese L, hun ble 4 på onsdag.

På B-Young. :) Det kostet 300kr.

Skrevet

Det er stille i huset, Mannen og Vesla dro for en drøy time siden. Det er rart å være alene i leiligheten. Det skjer ikke så ofte lenger, så jeg burde sette pris på det, men savner lydene til de begge. Godt jeg skal på jobb om en drøy time.

Skrevet

Så søte de dukkene var :) De faller nok i smak :Nikke:

Håper du har hatt en fin dag på jobb :)

Skrevet

Søte dukker, de blir nok en hit :Nikke:

Skrevet

Så søte de dukkene var :) De faller nok i smak :Nikke:

Håper du har hatt en fin dag på jobb :)

Dagen i dag var helt grei, ikke mer eller mindre. Kjenner jeg gleder meg til ferie og ny jobb nå.

Søte dukker, de blir nok en hit :Nikke:

Håper de blir en hit. Nå må jeg bare finne ut hva slags garn jeg skal strikke av. :vetikke: Og stil på tre forskjellige dukker da. :fnise:

Skrevet

Fredag og helg - kjenner det er lenge siden det har vært så etterlengtet med helg som det er nå.

Skrevet

Det er utrolig deilig med helg nå ja :) Den skal jeg nyte hver minutt av.

:klem:

Skrevet

Kos deg med familien din.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...