Nótt Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3401 Skrevet 17. april 2011 Jeg fikk beskjed om at dersom det ikke passet at jeg tok ferie når jeg ønsket så var det nok tid til å ta ferie før jeg sluttet uansett. Spiller visst ingen rolle at det ikke passer meg å ta ferie på et annet tidspunkt. Hadde verdens beste dag i går, var sammen med M2 i flere timer. Vi gikk tur i Frognerparken og ned Bogstadveien. Så møtte vi M1 (kjæresten til M2) for lunsj. Dro hjem til oss, bare M2, Vesla og jeg, der Mannen hadde jobbet noen timer. Koste oss og prata masse drit. Utpå kvelden kom M1 for å spise middag med oss. La oss rundt midnatt - superslitne, men fornøyde med en flott dag.
Nótt Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3403 Skrevet 18. april 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=sObRN98nTCU The Riddle lyrics Songwriters: Kershaw, Nick; I got two strong arms blessings of Babylon With time to carry on and try for sins and false alarms So to America the brave Wise men save Near a tree by a river There's a hole in the ground Where an old man of aran Goes around and around And his mind is a beacon in the veil of the night For a strange kind of fashion There's a wrong and a right But he'll never, never fight over you I got plans for us nights in the scullery And days instead of me I only know what to discuss of for anything but light Wise men fighting over you It's not me you see pieces of valentine With just a song of mine to keep from burning history Seasons of gasoline and gold Wise men fold Near a tree by a river There's a hole in the ground Where an old man of aran Goes around and around And his mind is a beacon in the veil of the night For a strange kind of fashion There's a wrong and a right But he'll never, never fight over you I got time to kill sly looks in corridors Without a plan of yours a blackbird sings on bluebird hill Thanks to the calling of the wild Wise mens child Near a tree by a river There's a hole in the ground Where an old man of aran Goes around and around And his mind is a beacon In the veil of the night For a strange kind of fashion There's a wrong and a right But he'll never, never fight over you Endret 18. april 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3404 Skrevet 18. april 2011 En lat dag i dag, men kanskje ikke så rart for Vesla har smittet meg. Så jeg er sår i halsen og snørrer. Vi skal en tur ut i det fine været etterhvert, men venter litt til. Alt er et tiltak i dag.
Saeria Skrevet 18. april 2011 #3405 Skrevet 18. april 2011 Du er ikke alene om å ha sår hals og å snørre. Stakkars gutten våknet og storgråt i natt fordi han var så tett at han ikke fikk puste gjennom nesa. Det var en som fikk saltvann, nesedråper og en tur i senga vår. Og jeg fikk sove så som så, men gutten fikk hvertfall sin søvn.
Kara W Skrevet 18. april 2011 #3406 Skrevet 18. april 2011 Har tatt MR av hodet to ganger. Første gangen var jeg veldig syk og syntes det var ganske skummelt. Heldigvis fikk jeg ha på meg dyne, og pappa satt og klappet meg på bena. Andre gangen visste jeg hva jeg gikk til, og det var mye mindre skummelt. Håper det ble bra bilder og at alt er som det skal være. Trist at du mistrives slik med jobben din. Kommende litt ann på hva som står i kontrakten din så burde skal man kunne jobbe ut oppsigelsestiden, for så å få utbetalt penger i stedenfor å ta ferie. Men krysser fingre for at du får ferie når det passer dere!
Nótt Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3407 Skrevet 18. april 2011 Gressenke i kveld, Mannen er på konsert. Det går jo greit det, er jo ikke noe annet enn hva jeg er vant til med tanke på at han nå jobber en del overtid. Middagen min i dag ble fiskeburgere. Kjøpte meg steinbitkarbonader og laget meg burgere som vanlig.
Nótt Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3408 Skrevet 19. april 2011 Klarte ikke å sovne før Mannen kom hjem rundt midnatt, og måtte sette meg opp for å få puste i natt. Det resulterte i at jeg er supertrøtt og føler meg bakfull i dag. Det går over, er heldigvis bedre allerede. Da Vesla våknet rett før 0700 hentet jeg henne inn i senga vår, jeg var nemlig ikke klar for å stå opp da. Vi lå i senga og koste i ca 15 minutter før hun ble for urolig. Da bar det ut på badet for å skifte bleie og stelle den lille. Men hun protesterte heftig mot å bli lagt på rygg, forstår jo det så tett som hun er. Spurte om hun ville ha nesespray og hun nikket og "sa" ja. Som sagt så gjort, nesespray ble gitt og hun satt superstille og ventet. Da begynte det å renne seigt snørr. Spurte om vi skulle bruke nesesugeren, hun "svarte" ja, og vi brukte nesesugeren. Nok en gang satt hun superstille og ventet på at jeg skulle bli ferdig. Dette er ikke vanlig, men tror hun skjønner at det hjelper henne til å puste. Nå er hun også flink og står stille og lar oss tørke nesa når den renner. Er jo ikke noe godt å være så tett, men hun er blitt veldig flink til å la oss prøve å gjøre noe med saken.
Kara W Skrevet 19. april 2011 #3409 Skrevet 19. april 2011 Oj, så stor og flink Vesla er blitt! *imponert* Håper hun blir bedre snart.
Nótt Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3410 Skrevet 19. april 2011 Hun har vært like flink i hele dag når det gjelder nesespray og nesesuger. Faktisk så flink at svigermor ble imponert over at hun ikke laget noen lyder i det hele tatt da vi brukte nesesugeren hos dem i dag. *stolt* Dette er en seig forkjølelse, hun har vært forkjølet i 2 uker nå. Vi vet jo at det ikke er noe annet enn en forkjølelse, siden Mannen og Vesla var hos legen på fredag. Men det gjør det ikke noe lettere for det. Er vondt å se at hun er så tett og hoster sånn.
Saeria Skrevet 19. april 2011 #3411 Skrevet 19. april 2011 Så flink hun er! G synes det er greit med nesedråper og saltvann, men nesesugeren har han aldri likt! Men han klapper for seg selv når han er ferdig da.
Nótt Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3412 Skrevet 19. april 2011 Så søt han er. Hun klapper for seg selv innimellom, men ikke når vi tar nesesuger eller spray. Da bare ser hun på meg med store øyne for å få ros, og det får hun jo så klart så flink som hun er.
Saeria Skrevet 19. april 2011 #3413 Skrevet 19. april 2011 Vi har alltid brukt å klappe for han når vi gir ros etter nesepuss og andre ting som er litt ubehagelige, så han roser seg selv når han klapper etter endt neserens. Han forventer selvsagt noen godord fra oss også da.
Nótt Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3414 Skrevet 19. april 2011 Her har vi klappet sånn innimellom, men skjønner den "rosen" det er å klappe for seg selv.
Nótt Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3416 Skrevet 20. april 2011 Da er jeg hjemme etter jobb og handling med Mannen og Vesla. GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!
dreia Skrevet 20. april 2011 #3418 Skrevet 20. april 2011 Det har vel sjelden smakt bedre med påskeferie, vil eg tru?! God påske!
Nótt Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3419 Skrevet 21. april 2011 Dette er viktig å tenke på når man får barnehageplass. Dette var faen meg på tide!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå