Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer: Trist å høre at du ikke er helt fornøyd med å jobbe nå, men det går seg nok til. Blir nok greit å få det litt romsligere økonomisk også. Og jeg er sikker på at Vesla stortrives! Håper bare dere klarer å få litt kjærestetid også midt oppi alt dette.

De skoene var veldig fine :Nikke: Og sko på salg er alltid en fin ting!

God helg til deg og familien din!

Så veldig mye mer romslig økonomisk vil vi nok ikke få det dessverre, litt bedre så klart. Men vi blir ikke feite av å holde på sånn som vi gjør nå. Kjenner at jeg gleder meg MASSE til jeg skal ha ferie i juni. Dessuten så kommer det en måned hvor jeg ikke får inn lønn fordi jeg ikke er i jobb. Men det ordner seg til slutt, dvs i august/september - da kan vi begynne å leve litt mer normalt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Pixie. Må sette meg ned på søndag og virkelig finne ut av hva jeg skal si. Det er litt greit å ha noen velvalgte ord på papiret før de ringer. Jeg bruker nemlig å bli litt nervøs på intervjuer, og da blir jeg fort litt bablete tror jeg. :sjenert:

Skrevet

Da er det veldig kjekt med en liten jukselapp med noen stikkord ja!

Skrevet

Takk, Pixie. Må sette meg ned på søndag og virkelig finne ut av hva jeg skal si. Det er litt greit å ha noen velvalgte ord på papiret før de ringer. Jeg bruker nemlig å bli litt nervøs på intervjuer, og da blir jeg fort litt bablete tror jeg. :sjenert:

sånn som meg...

Og etter intervjuet er ferdig kommer jeg på alle de tingene jeg og burde sagt...

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over hva jeg burde ha sagt, men mer over hvordan intervjuer(e) er. Hva jeg liker og hva som irriterer meg. :fnise: Er kjempeflink til å analysere andre på intervju, meg selv derimot tenker jeg ikke så mye på.

I dag skal vi på IKEA en tur, og mamma skal være med. Nå sitter Mannen og spiser frokost, mens Vesla står og tigger foran han. :fnise: Og det er etter at hun spiste frokost for 30 minutter siden.

Skrevet

Ja, alt det lure jeg skulle ha sagt, det dukker opp i hodet etterpå! :sjenert:

Skrevet

Kos dere på Ikea! Så godt det går ann på en lørdag :lol:

Skrevet

Da er vi hjemme igjen. Ikea gikk greit, dro tidlig og var der før kl 1000 så heldigvis var det lite folk. Vi fikk tak i det vi skulle + litt til så klart. :fnise: Så dro vi på Storsenteret og gikk innom Barnas Hus, hadde nemlig en tilgodelapp der. Flaks at vi gikk innom for der var det 1/2 pris på alt ulltøy, og vi endte opp med 2 Janus ull/silke bodyer og 3 el. 4 par ullsokker. Body'ene kostet egentlig 349,-, men vi fikk de til 109,50 - altså under 1/2 pris. Skal ikke klage jeg over å få noe til mindre enn halv pris. Vi gikk også innom Platekompaniet og kjøpte "noen" filmer. :fnise:

Mamma møtte vi på Ikea, og hun ble også med på Storsenteret. Hun spanderte faktisk lunsj på oss på Bølgen og Moi. :hakeslepp: Etter Storsenteret dro vi opp på Plantasjen, der mamma så på terrassemøbler. Fant faktisk et sett hun bestilte. I tillegg kjøpte hun terrassestoler til barnebarna og et bøttesett til Vesla. Da dro vi hver til vårt, mamma hjem og vi til en Skoringen butikk for å benytte oss av 2 for 1 tilbudet de hadde. Men der var det ingen sko igjen som passet til Vesla hverken størrelsesmessig eller utseendemessig så da dro vi hjem. Vi fant ut at vi da ser etter sandaler og annet til henne på det lokale senteret.

Skrevet

For en herlig dag!! Ting man får på tilbud er alltid kjekt :)

Håper dere får en fin dag :skravle:

Skrevet

I dag har M vært her, og vi har gått 1,5 times tur. Skikkelig kosetur i det fine været, halvveis kjøpte Mannen is til oss og bolle til Vesla. Da vi kom hjem satt vi på verandan og koste oss med kald drikke, og nå har M akkurat gått.

Skrevet

jeg fikk et godt råd en gang ang intervju.

Ikke tenk på hva du kan bli spurt om, men Fokuser på hva du vil at den potensielle arbeidsgiveren skal få vite om deg!

Egentlig et ganske godt råd.

:jepp:

Skrevet

Det er et veldig godt råd, og jeg tror jeg ubevisst har fulgt akkurat det rådet. :fnise:

Skrevet

Jeg har spesifikke oppgaver jeg skal svare på, men jeg kan vel prøve å innlemme den tanken der uansett.

Skrevet

Mandag og jobb - ikke helt våken og ikke helt klar. Men når denne dagen er over er det nok en dag mindre til ferie.

Skrevet (endret)

Det har vært nydelig vær i dag, noe som jo fører til at på jobb var vi ute fra lunsj til ungene ble hentet. Fantastisk deilig i sånt vær. Enda bedre var det at jeg ble hentet av Vesla og Mannen i dag. :hjerte: Etter at de hadde hentet meg gikk vi og kjøpte sko og sandaler til Vesla. Ble dyrt med to par, men hun trenger det jo og hun skal ha gode sko. I morgen skal Mannen på jobb, og Vesla og jeg skal møte M(kjæresten til M som var her i går) ved Ben & Jerry for Free Cone Day. :sjarmor:

Endret av Nótt
Skrevet

Dagen er godt i gang, her er oppvasken tatt og vaskemaskinen snart ferdig. Sånn går det når Mannen står opp kl 0500 og naboen begynner med musikk før kl 0630 om morgenen. Var deilig å kunne ligge og kose seg i senga med en bok frem til 0730, da sa Vesla i fra at hun ville opp. Nå har vi begynt å pakke til dagen hennes i morgen, da skal hun være med svigermor i barnehagen hvor hun hører til. Er jo en del ting som må pakkes og navnes da gitt. :fnise:

Skrevet (endret)

I morgen skal Mannen på jobb, og Vesla og jeg skal møte M(kjæresten til M som var her i går) ved Ben & Jerry for Free Cone Day. :sjarmor:

FREE CONE DAY!? HVORFOR bor ikke jeg i oslo? :C

Uansett, fint å se at dere har det bra ^^,

Endret av RødeDrage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...