Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt klart! Jeg har smakt pizzaen til Mannen, og den er himmelsk :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk litt avsmak på ferdigsaus, så det blir til at mannen lager deig, og jeg saus. ;)

Skrevet

:fnise: Så bra da.

*Enigma* var her i går og det var kjempekoselig. Vi spiste pizza og så på film, en skikkelig kosekveld hvor vi lå henslengt i hver vår ende av sofan.

Skrevet

Takk for i går. :klemmer: Deilig og avslappet kveld, god pizza, og kuuuul film. :nigo:

Skrevet

Da har J&R dratt hjem etter en koselig ettermiddag og middag. Badsturøkt lammelår marinert i hvitløk, provencekrydder og olivenolje, med ovnsstekte grønnsaker, gratinerte poteter og saus til. :sikle: Det var superdigg. Desserten sørget *Enigma* for, det var nemlig rester fra i går. :sjarmor: Like gode i dag som i går, sjokolademuffins og gulrotmuffins. Vesla fikk faktisk ikke nok av gulrotmuffinsen hun fikk smake på. :lol:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Gratulerer så mye med ny jobb, det fortjener du etter alt styret :klemmer:

Håper alt annet også ordner seg, så du kommer deg ovenpå igjen!

Skrevet

Mandag og tåke, gjenspeiler sånn jeg føler det i hodet ganske bra kjenner jeg. Ellers skal jeg innom nye jobben og levere arbeidsavtalen, før jeg drar på gamle jobben og ordner med 50% jobbavtalen. Og i morgen skal jeg på jobb, skal ha tidligvakt og når jeg kommer hjem i morgen skal Mannen på jobb og jobbe sent. Blir sånn de neste månedene, de dagene jeg har vært på jobb, og hatt tidligvakt, så skal han på jobb når jeg kommer hjem. Mye mulig det blir sånn de dagene jeg har mellomvakt også. Blir ikke mye til familieliv fremover kjenner jeg. :sukk:

Skrevet

Helt klart! Jeg har smakt pizzaen til Mannen, og den er himmelsk :sikle:

Godt vi er flere som er enige der. :fnise:

Deler han oppskrift på sausen? :)

Han har ingen oppskrift, han lager den alltid på slump. Så det blir nok litt vanskelig, men jeg vet han bruker litt tomatpuré, hakkede tomater, hvitløk, løk og basilikum - i hvertfall, også er det egentlig bare å smake seg frem.

Skrevet

Hjemmelaget pizzasaus... pizza... muffins... lammelår....

Blir jo sulten av denne sida her jo!!

Skrevet

Hjemmelaget pizzasaus... pizza... muffins... lammelår....

Blir jo sulten av denne sida her jo!!

Det var en veldig grei oppsummering av hvordan denne helgen har vært faktisk. :lol:

Nå har jeg tatt gårsdagens festoppvask, mens Vesla koste seg med frokosten sin. Hun er fortsatt supertett, men i mye bedre humør enn tidligere. Heldigvis sier jeg, for hun er slitsom når hun er sutrete.

Skrevet

God helg, med andre ord... :lol:

Bra at vesla begynner og bli bedre.

Her har TM vært forkjølt i snart tre uker og det gir seg liksom ikke.

Men hun er som vanlig i formen så det er greit slik.

Men, ungene liker man best friske! :Nikke:

Skrevet

Hun hoster og snørrer helt forjævlig, men sutrer ikke så mye i dag som på fredag og lørdag og det må man jo si er en bedring. :vetikke: Liker helt klart når barna er friske ja.

Skrevet

Psssst, 12. april er det Free Cone day på scoopshopen til B&J, da gir de bort gratis is :nigo: Tenkte du kanskje ville like å vite det :fnise:

Skrevet

Psssst, 12. april er det Free Cone day på scoopshopen til B&J, da gir de bort gratis is :nigo: Tenkte du kanskje ville like å vite det :fnise:

Moro, da skal jeg prøve å huske på det og ta en tur dit da. :)

Nå er papirer levert på nye jobben, og jeg har vært innom nåværende jobb. Gruer meg til å jobbe igjen, men det går sikkert bra.

Skrevet

Lykke til på jobben i morgen, håper det går bedre enn fryktet :klemmer:

Skrevet

Herlig helg med god mat :)

Lykke til på jobb i morgen :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...