Auri Skrevet 2. april 2011 #3321 Skrevet 2. april 2011 Helt klart! Jeg har smakt pizzaen til Mannen, og den er himmelsk
Saeria Skrevet 2. april 2011 #3323 Skrevet 2. april 2011 Jeg fikk litt avsmak på ferdigsaus, så det blir til at mannen lager deig, og jeg saus.
Nótt Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3324 Skrevet 3. april 2011 Så bra da. *Enigma* var her i går og det var kjempekoselig. Vi spiste pizza og så på film, en skikkelig kosekveld hvor vi lå henslengt i hver vår ende av sofan.
*Enigma* Skrevet 3. april 2011 #3327 Skrevet 3. april 2011 Takk for i går. Deilig og avslappet kveld, god pizza, og kuuuul film.
Nótt Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3328 Skrevet 3. april 2011 Da har J&R dratt hjem etter en koselig ettermiddag og middag. Badsturøkt lammelår marinert i hvitløk, provencekrydder og olivenolje, med ovnsstekte grønnsaker, gratinerte poteter og saus til. Det var superdigg. Desserten sørget *Enigma* for, det var nemlig rester fra i går. Like gode i dag som i går, sjokolademuffins og gulrotmuffins. Vesla fikk faktisk ikke nok av gulrotmuffinsen hun fikk smake på.
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. april 2011 #3329 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer så mye med ny jobb, det fortjener du etter alt styret Håper alt annet også ordner seg, så du kommer deg ovenpå igjen!
Nótt Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3330 Skrevet 4. april 2011 Mandag og tåke, gjenspeiler sånn jeg føler det i hodet ganske bra kjenner jeg. Ellers skal jeg innom nye jobben og levere arbeidsavtalen, før jeg drar på gamle jobben og ordner med 50% jobbavtalen. Og i morgen skal jeg på jobb, skal ha tidligvakt og når jeg kommer hjem i morgen skal Mannen på jobb og jobbe sent. Blir sånn de neste månedene, de dagene jeg har vært på jobb, og hatt tidligvakt, så skal han på jobb når jeg kommer hjem. Mye mulig det blir sånn de dagene jeg har mellomvakt også. Blir ikke mye til familieliv fremover kjenner jeg.
Nótt Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3331 Skrevet 4. april 2011 Helt klart! Jeg har smakt pizzaen til Mannen, og den er himmelsk Godt vi er flere som er enige der. Deler han oppskrift på sausen? Han har ingen oppskrift, han lager den alltid på slump. Så det blir nok litt vanskelig, men jeg vet han bruker litt tomatpuré, hakkede tomater, hvitløk, løk og basilikum - i hvertfall, også er det egentlig bare å smake seg frem.
MarianneE Skrevet 4. april 2011 #3332 Skrevet 4. april 2011 Hjemmelaget pizzasaus... pizza... muffins... lammelår.... Blir jo sulten av denne sida her jo!!
Nótt Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3333 Skrevet 4. april 2011 Hjemmelaget pizzasaus... pizza... muffins... lammelår.... Blir jo sulten av denne sida her jo!! Det var en veldig grei oppsummering av hvordan denne helgen har vært faktisk. Nå har jeg tatt gårsdagens festoppvask, mens Vesla koste seg med frokosten sin. Hun er fortsatt supertett, men i mye bedre humør enn tidligere. Heldigvis sier jeg, for hun er slitsom når hun er sutrete.
MarianneE Skrevet 4. april 2011 #3334 Skrevet 4. april 2011 God helg, med andre ord... Bra at vesla begynner og bli bedre. Her har TM vært forkjølt i snart tre uker og det gir seg liksom ikke. Men hun er som vanlig i formen så det er greit slik. Men, ungene liker man best friske!
Nótt Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3335 Skrevet 4. april 2011 Hun hoster og snørrer helt forjævlig, men sutrer ikke så mye i dag som på fredag og lørdag og det må man jo si er en bedring. Liker helt klart når barna er friske ja.
Auri Skrevet 4. april 2011 #3336 Skrevet 4. april 2011 Psssst, 12. april er det Free Cone day på scoopshopen til B&J, da gir de bort gratis is Tenkte du kanskje ville like å vite det
Nótt Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3337 Skrevet 4. april 2011 Psssst, 12. april er det Free Cone day på scoopshopen til B&J, da gir de bort gratis is Tenkte du kanskje ville like å vite det Moro, da skal jeg prøve å huske på det og ta en tur dit da. Nå er papirer levert på nye jobben, og jeg har vært innom nåværende jobb. Gruer meg til å jobbe igjen, men det går sikkert bra.
Lucky? Skrevet 4. april 2011 #3338 Skrevet 4. april 2011 Lykke til på jobben i morgen, håper det går bedre enn fryktet
pusilus Skrevet 4. april 2011 #3340 Skrevet 4. april 2011 Herlig helg med god mat Lykke til på jobb i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå