Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med alt det jobbsøkarhellet du har hatt i det siste, trur eg det er rikelig til både Saeria og meg. :fnise:

God bedring :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dele, jeg!

God bedring!

Takk.

Med alt det jobbsøkarhellet du har hatt i det siste, trur eg det er rikelig til både Saeria og meg. :fnise:

God bedring :klemmer:

Hadde vi bare hatt flaks på flere ting hadde det vært bra, men her er det bare jobbsøkerhell jeg har. :sukk: Skulle gjerne vært litt heldig på flere ting gitt.

Skrevet

Eg deler villig litt flaks på andre områder. :nigo:

Skrevet

Lei av motstand og motbør overalt (se bort fra jobbtilbud). :sukk: Ser ikke ut til å bli så mye lettere før i august. :cry:

Skrevet

Takk, kjenner at jeg trenger sånt. Er dritt lei all motstand på den ene eller den andre måten. :murvegg: <- sånn føler jeg meg for tiden.

Skrevet

Huff. Jeg føler virkelig med deg, vennen.

Skrevet

Takk jenter. Har sovet særdeles dårlig i natt, våknet av at jeg eller Vesla hoster og så ble jeg liggende og tenke. Det er aldri særlig bra for nattesøvnen. I dag skal vi ingenting, siden vi begge hoster og snørrer blir den en rolig innedag i dag.

Skrevet

Jeg har noen fantastiske svigerforeldre og de gjør ting litt lettere fremover - heldigvis.

Skrevet
:tommelsmil: for flotte svigerforeldre.
Skrevet

Lite nattesøvn, men jeg hoster ikke så mye heldigvis. Vesla derimot er ikke bedre stakkar. Håper det går fort over denne gangen.

I kveld kommer *Enigma* og jeg gleder meg til å se henne. Vi skal kose oss med hjemmelaged pizza, Mannen står og lager pizzasausen i skrivende stund. :sikle:

Skrevet

Saeria: Nesten??

Lykken er en stille stund, med en liten en som sover på magen til mamma'n sin. :hjerte:

Skrevet

Nesten som i at enten så blir saus eller deig laget av Toro eller tine.

Skrevet

*grøss* Her lager Mannen alt fra bunnen av. :sjarmor: Dette er den beste pizzan. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...