Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vært en lang dag. Og jeg er klokere, men samtidig mer forvirret ang den jobben som ikke ble noen jobb og som så kanskje er en jobb. :forvirret: Blir nok ikke til at jeg jobber der, men heller tar den jobben hvor jeg var på intervju på fredag. MEN jeg skal på nok et intervju i morgen så den som lever får se. :fnise:

Ellers dro Vesla og jeg til svigers etter det møtet og vi har kost oss masse. Vesla har lekt med dagbarna til svigermor, OG vært ute å gått i dress og støvler. Det var første gang hun var ute og gikk i dress og støvler, og man skulle tro hun ikke hadde gjort annet. :rødmer: Hun strente av gårde og koste seg masse. Satt i snøen og hakket med spade, og spiste snøen etterpå, gjorde hun også. Moro å se hvor stor hun har blitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikke jeg helt klarer og følge med på det jobb-greiene dine jeg.

Jeg tror du får si ifra når det skjer noe konkret!

:lol:

Skrevet

Store, lille, fantastiske Vesla :rodmer:

Skrevet (endret)

Jobboppsummering:

- fikk muntlig tilbud om jobb i Bærum (jobb1)

- takket ja muntlig

- fikk beskjed om at aktuell avdeling ble lagt ned

- mulig jobb på annen avdeling

- den jobben ikke aktuell for de som jobber på avdelingen

- mulig jobb på annen avdeling

- nytt jobbintervju (jobb2)

- får sms om at nytt jobbtilbud er på vei i posten

- er på møte i barnehage i Bærum ang siste avdelingen og mulig jobb, rar stemning.

- etter mye tanker bestemmer jeg meg for å si nei til barnehagen i Bærum

- nok et intervju (jobb3)

- snakker med styrer i Bærum og sier at det ikke er aktuelt lenger

- får jobbtilbud i posten (jobb2)

- får telefon fra siste stedet om at de ønsker å ha meg der, beklager og sier at det ikke er aktuelt lenger.

*phu* Det var det hele litt forenklet, uten alle tankene og uroen vi har hatt de siste ukene. Vi har også fått barnehageplass til Vesla riktignok først fra august så økonomisk løsner det ikke før i slutten av august - dessverre. Styrer der jeg har fått ny jobb har sagt at hun kan hjelpe meg med å søke overflytting for Vesla til den barnehagegruppen som vi tilhører. Og det skal jeg takke ja til kjenner jeg.

I dag har vi ellers hatt en fin dag ute, gikk en god tur før vi stakk innom det lokale senteret og handlet et par småting. Vi var ute i 3 timer - deilig i sol og fint vær.

Endret av Nótt
Skrevet

Godt med en liten oppsummering :) Gratulerer med ny jobb da, når begynner du?

Deilig med en lang tur i det nydelige været :sol:

Skrevet

For ikkje å snakka om at du har takka nei til jobb før alt tullet også. :daane: Det virkar iallfall som om du er ønska, og det må vera ein veldig god følelse. :Nikke:

Kan eg gratulera deg med jobb nå, då? :ler:

Herlig med tur i finvêret. Det har me også vore i dag. Deilig! :sol: (Sjølv om eg gjerne skulle gått på tørr asfalt framfor all nysnøen...)

Skrevet

Godt med en liten oppsummering :) Gratulerer med ny jobb da, når begynner du?

Deilig med en lang tur i det nydelige været :sol:

Først i august, men skal levere oppsigelsen min i morgen.

For ikkje å snakka om at du har takka nei til jobb før alt tullet også. :daane: Det virkar iallfall som om du er ønska, og det må vera ein veldig god følelse. :Nikke:

Kan eg gratulera deg med jobb nå, då? :ler:

Herlig med tur i finvêret. Det har me også vore i dag. Deilig! :sol: (Sjølv om eg gjerne skulle gått på tørr asfalt framfor all nysnøen...)

Ja det gjorde jeg også, det er jo det særeste oppi alt. Jeg takket nei til en jobb pga jobben i Bærum. :lol: Men nå har det jo ordnet seg for meg da. Det er jo veldig deilig å vite at jeg er ønsket. Så nå er det bare å gratulere med meg ny jobb. :sjarmor:

Skrevet

Takk. Det er merkelig hvor sliten man kan bli når man endelig har fått en ordning på ting. Tror det har sammenheng med at jeg endelig slapper av, og at jeg nå merker hvor anspent og urolig jeg har vært over dette.

Skrevet

Er forvirret jeg, er det jobben i bærum du skal begynne i?? :sjenert:

Skrevet

Er forvirret jeg, er det jobben i bærum du skal begynne i?? :sjenert:

Nei det er det ikke. :fnise: Trodde det sto tydelig jeg.

Skrevet

Gratulerer med ny jobb! :nigo:

Nå tar eg gjerne over jobbsøkarhellet ditt. :lur:

Skrevet

Gratulerer med jobb :)

Skjønner at du er sliten nå, og det er vel som du sier at det er når man kan slappe av at man blir veldig sliten.

Men tenk at alle vil ansette deg da...DET må jo være en deilig følelse :jepp:

Skrevet

Gratulerer med ny jobb! :nigo:

Nå tar eg gjerne over jobbsøkarhellet ditt. :lur:

Det kan du bare få nå vennen. *overleverer jobbsøkerhell til dreia*

Gratulerer med jobb :)

Skjønner at du er sliten nå, og det er vel som du sier at det er når man kan slappe av at man blir veldig sliten.

Men tenk at alle vil ansette deg da...DET må jo være en deilig følelse :jepp:

DET er en veldig deilig følelse at omtrent alle vil ansette meg. Det gjør det forsåvidt ikke noe enklere når man har flere jobber man kan tenke seg. Men det har jo ordnet seg til det beste til slutt da. :sjarmor:

Skrevet

Det er bare så herlig at det ordnet seg for dere!

Så kan jeg overta noe av den jobbsøkerflaksen. :ler:

Skrevet

Det er bare så herlig at det ordnet seg for dere!

Så kan jeg overta noe av den jobbsøkerflaksen. :ler:

Det er veldig herlig ja.

Da må du dele med dreia.:)

Skrevet

:bond:

Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Takk MarianneE.

I dag er formen laber for både Vesla og meg. Hun får nok en jeksel, den tredje på like mange uker, og er tett i nesa. Jeg har sår hals, hoster litt og er tett. Fint at jeg skal på personalmøte i kveld. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...