Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som det strøymer inn med jobbtilbud til deg, då. :daane: Send gjerne over litt av flaksen (eller er det dyktigheten?) din! I'm gonna need it... :sjenert:

Og :duskedame: for inspirasjons-Nótt! :tommelsmil:

Skrevet

Som det strøymer inn med jobbtilbud til deg, då. :daane: Send gjerne over litt av flaksen (eller er det dyktigheten?) din! I'm gonna need it... :sjenert:

Og :duskedame: for inspirasjons-Nótt! :tommelsmil:

Sender gjerne over noe av flaksen, men det er det eneste jeg har flaks med for tiden da. Sliter jo med alt ellers. :)

Takk alle sammen.

Skrevet

Så deilig!!

Fine nyheter!

Skrevet

Fikk sms fra styrer der jeg var på intervju i dag, og jobbtilbudet er på vei til meg i posten. :hakeslepp:

:hoppendeglad:

Supert Nótt. Gratulerer :klem:

Kos deg med besøk.

Skrevet

Gratulerer med jobbtilbud :klemmer:

Vel fortjent :jepp:

Skrevet

Gratulerer med jobbtilbud, spennende :strix:

Skrevet

Det er nå søndagskveld og vi er alene i leiligheten, og Vesla er lagt. Det er koselig med besøk, men veldig deilig at vi er alene igjen også. Vi har vært og spist middag med svigers og feiret Mannens bursdag nok en dag, veldig koselig. Da vi kom hjem og skulle legge Vesla hadde vi ikke noe vann, og nå to timer senere har vi endelig vann. Det etter flere telefoner til vannverket, snakket med mange naboer, de var 4 stykker som sammen lette seg frem til at en eller annen idiot hadde stengt av hovedvannkrana til flere av oppgangene i blokkene her. Nå er den skrudd på og vi har vann igjen. Styret ga beskjed om at det bare var å skru på vannet siden det ikke var varslet at det ville være stengt.

Skrevet

Tuuuuusen takk for en kjempefin helg!!!! Vi har kost oss masse :klemmer: Det er alltid så fint å være hos dere :hjerte:

Skrevet

Pixie P: det var veldig koselig og vi har også kost oss masse. :)

Det er mandag, mandag er ikke den beste dagen i uka. Men i dag har jeg fått en rolig start og det er godt. Mannen gikk på jobb kl 0650, jeg sto opp kl 0710 og var forberedt på at Vesla også skulle opp, men det tok faktisk en time før hun våknet. Så kl 0810 var jeg inne og hentet henne. Er deilig med en sløv mandagsmorgen skal innrømmes. Ingen store planer i dag, og det er deilig. Vi skal ut i det fine været etterhvert, jeg må på posten og poste en pakke, også trenger jeg nye joggesko så kan hende jeg titter etter det i dag. :vetikke:

Skrevet

Ha en fin tur i sola! :sol:

Håper du finner joggeko. :)

Skrevet

Så kjekke nyheter!! gratulerer så masse med jobbtilbud :)

Skrevet

Det ble ingen joggesko i dag, jeg er litt kresen kan man si. Dessuten er det begrenset hvor moro en 1-åring synes skobutikker er. :fnise:

Skrevet

Det er kjempevanskelig å finne joggesko. Da jeg var i Florida nå i februar så hadde de jo vegg etter vegg etter vegg med BILLIGE merkejoggesko, men jeg fant bare 2 par som jeg likte jeg :sjenert:

Så ikke bare du som er kresen :ler:

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er kresen på sko. Regnet vel faktisk med at det er flere av oss der ute. :fnise:

Nå har jeg tatt en dusj, eller kattevask kan det vel faktisk kalles. Hoppet i dusjen, trykket var lavt, men greit og etter å ha hatt i balsam x2 og i gang med å såpe meg inn så forsvant nesten alt trykket. Satt og sa: "Vær så snill og ikke forsvinn vann, jeg vil dusje ferdig!" Fikk dusjet meg ferdig, men det var så vidt følte jeg. :sukk:

I morgen skal jeg på møte/intervju i den barnehagen hvor jeg egentlig har fått jobb, men hvor avdelingen jeg skulle begynne på ble lagt ned. Vet ikke hva jeg tenker, føler eller forventer ut av det møtet. I hvertfall ikke nå når jeg har et annet tilbud på vei i posten. Får se an hva det møtet bringer.

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som sliter med å finne sko :sjenert: Helt håpløst til tider!

Lykke til på møtet i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...