Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt du fekk komma deg ut og tenka på noko heilt anna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt våknet Vesla to ganger og gråt skikkelig, første gangen fikk jeg det med meg etter at Mannen hadde stått opp og andre gangen hørte jeg ikke i det hele tatt. Jeg har sovet skikkelig tungt, føler meg faktisk nesten utslitt etter denne natten. :klo: Men jeg lurer på om det er voksesmerter eller kramper i leggen, for første gangen hadde hun visst nok ikke villet røre på venstre beinet så Mannen hadde endt opp med å massere henne. Og jeg tror det hjalp litt.

I dag har vi så langt:

- spist frokost

- vasket opp

- satt på vaskemaskin

- Vesla ser litt på Timmy tid, mens jeg smurfer på nettet

Ingen store planer i dag, annet enn å ta det med ro. Ser dårlig ut for en tur ut for nå snør det her. :sur: MEN da kanskje jeg kan få strikket litt mer på genseren jeg strikker til Vesla, har nemlig bare ermer og kragen igjen.

Skrevet

Nå er tøyet i første vaske omgang hengt til tørk, og jeg har satt på maskin nr 2.

Skrevet

Snøvêr her også i dag. Og nå som vårfølelsen min så smått var begynt å komma. :sukk:

Skrevet

Snødd her i dag også :sur: Men heldigvis la det seg ikke noe særlig da :)

Deilig med en effektiv morgen da :strix:

Skrevet

3 vaskemaskiner ble det totalt i dag, og nå henger alt til tørk. Middagen til Vesla og meg i ovnen, det blir ferdig lasagne med hvitløksbrød. Mannen er ute med jobben så her må vi ordne oss selv i kveld. Så fort Vesla er lagt i senga hopper jeg i dusjen og så skal jeg kose meg i sofan med strikketøy og varm sjokolade med mini marshmellows tenker jeg. :vetikke:

Skrevet

Liker ikke dette gjensynet med snøen jeg heller :sukk: Håper det er forbigående :pls: Jeg har unlatt å se på værmeldingen i frykt for å bli skuffet.

God helg Nótt :klem:

Skrevet

Så fort Vesla er lagt i senga hopper jeg i dusjen og så skal jeg kose meg i sofan med strikketøy og varm sjokolade med mini marshmellows tenker jeg. :vetikke:

Bra plan! *tommel opp*

Skrevet

Jeg vil også ha kakao i dag!!! Det har jeg sørenmeg fortjent. Skal sende S på butikken så han kan kjøpe masse trøst til meg :nigo:

Skrevet

Vesla er lagt og sover, jeg har dusjet og nå sitter jeg i sofan med vam sjokolade og skal kose meg.

Skrevet

Jeg fikk Vanilla Coke istedet for kakao :nigo: *fornøyd*

Nå er det ikke lenge til vi sees igjen :strix:

Skrevet

Kakaoen er drukket opp og nå har jeg cola i glasset, mens jeg ser på film på laptopen og strikker. Skikkelig slappe av kveld alene.

Pixie: nei det er bare en uke til faktisk. Gleder meg til å se dere igjen. :klem:

Skrevet

http://www.filifjong.com/ Se på alle de søte (og billige!!!) strømpebuksene! :D :D :D

Der var det mye fine klær! Og fine priser. Synd barna ar så mye klær fra før av. Men siden er lagret i tilfelle jeg finner ut at de mangler et eller annet :jepp:

Skrevet

Morsom side.

I dag skal vi i 1-årsdagen til eneste gutten i barselsgruppen, Mannen skal være hjemme og ta det med ro.

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på kakao :sikle: Kanskje det blir en kakao i solveggen etterpå ;)

Kos dere masse i bursdag ;)

Skrevet

Einaste guten i barselgruppa? Er det de som har stukke av med alle jentene? Her omkring kjenner eg nesten berre små gutar. :fnise:

Håpar det var ei kjekk feiring. :klemmer:

Skrevet

I barselsgruppen min var det først 2 gutter og 2 jenter, så forsvant den ene jenta. Så kom det en jente til, ene av de to guttene forsvant og nok en jente kom til. Så nå er det 3 jenter og 1 gutt i gruppa, så er ikke en veldig stor gruppe. Men ja det virker som om det er få jenter der ute, for sånn generelt hører jeg om flest gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...