Nótt Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3141 Skrevet 15. mars 2011 Nå har Vesla og jeg vært ute i over 2 timer, gått en liten tur, byttet den rød allværsjakken (pga et bittelite hull på ryggen), kjøpt hårting og sminke, spist en vaffel på café og sett på masse fisker i et akvarium. Da vi kom hjem fikk Vesla lov til å "gå" trappa selv, dvs at hun gadd å krabbe den siste halve etasjen selv ellers måtte jeg "hoppe" henne oppover. Trodde hun skulle sove mer enn hun gjorde derfor tok jeg vogna, men hun skulle visst bare sove ca 45 minutter i dag.
Auri Skrevet 15. mars 2011 #3142 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Høres ut som en koselig mor/datter dag Endret 15. mars 2011 av Pixie Plaid
Saeria Skrevet 15. mars 2011 #3143 Skrevet 15. mars 2011 Innom for å si at jeg fikk bildet av skjønneste vesla! Fikk ikke svart for vi var hos legen med en ulykkelig gutt (han hater fremdeles leger) fordi kuttet i pannen hadde hovnet opp og blødd i barnehagen. Vi var redd for infeksjon i såret, men det så visst greit ut.
MarianneE Skrevet 15. mars 2011 #3144 Skrevet 15. mars 2011 inspirert av deg skal jeg kjøpe gulrotfrø til helga!!!
Auri Skrevet 15. mars 2011 #3145 Skrevet 15. mars 2011 Telefonen min sliter fortsatt med mms Så jeg fikk ikke sett bildet :/
loffen Skrevet 15. mars 2011 #3146 Skrevet 15. mars 2011 Mine gummistøvler har også hull på udersiden, jeg blir våt på venstrefoten. Men jeg finner ingen jeg liker. Hva slags kjøpte du?
Nótt Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3147 Skrevet 15. mars 2011 Høres ut som en koselig mor/datter dag Det var en veldig koselig dag, selvom Vesla ikke sov så mye. Innom for å si at jeg fikk bildet av skjønneste vesla! Fikk ikke svart for vi var hos legen med en ulykkelig gutt (han hater fremdeles leger) fordi kuttet i pannen hadde hovnet opp og blødd i barnehagen. Vi var redd for infeksjon i såret, men det så visst greit ut. Håper kuttet vil gro snart. inspirert av deg skal jeg kjøpe gulrotfrø til helga!!! Så moro, håper du får det til. Telefonen min sliter fortsatt med mms Så jeg fikk ikke sett bildet :/ Kjipt skal jeg sende bilder til Sondre istedenfor?? Mine gummistøvler har også hull på udersiden, jeg blir våt på venstrefoten. Men jeg finner ingen jeg liker. Hva slags kjøpte du? Jeg kjøpte et par Roots gummistøvler. Finner ingen bilder av de på nett. *merkelig* Men de kan minne litt om bikerboots utseendemessig, bortsett fra at de er helt flate i sålen.
Auri Skrevet 15. mars 2011 #3148 Skrevet 15. mars 2011 Hans telefon er like ille, forbanna Android-drit
Nótt Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3149 Skrevet 15. mars 2011 Hans telefon er like ille, forbanna Android-drit Jeg har slitt med min telefon og mms'er. Fikk beskjed om at trådløst nett måtte være skrudd av og mobilt nett måtte være slått på for å få det til å funke. Kan det være det som er greia for dere???
Auri Skrevet 15. mars 2011 #3150 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Aner ikke Endret 15. mars 2011 av Pixie Plaid
Kara W Skrevet 15. mars 2011 #3151 Skrevet 15. mars 2011 Urteplanting synes jeg du skal gjøre - helt klart. Når drar du til Whitby?? Da blir det urter på meg! Jeg drar 23. Bare en uke igjen nå Håper det ordner seg med barnepass frem til høsten.
Nótt Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3152 Skrevet 15. mars 2011 Da blir det urter på meg! Jeg drar 23. Bare en uke igjen nå Håper det ordner seg med barnepass frem til høsten. Du drar to dager før bursdagen til Mannen. Du må kose deg masse!!! Det kan se ut til å ordne seg på et vis, men vet ikke helt ennå.
Nótt Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3154 Skrevet 16. mars 2011 Takk janne. Dagen ser ut til å bli veldig fin. Det er stålende ute, jeg har vasket opp allerede, spist frokost, vannet frøene/spirene våre og nå ser Vesla på Timmytid mens jeg smurfer på nett.
Nótt Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3155 Skrevet 16. mars 2011 Nå er jeg drittlei alt tullet når det gjelder jobb.
Nótt Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3157 Skrevet 16. mars 2011 Takk, D.O.A. trengte den nå. For jeg trodde jo at ting endelig hadde ordnet seg, men så er det plutselig andre ting som plutselig er tullete. Synes vi har hatt vår del og vel så det når det gjelder tull i det siste.
janne84 Skrevet 16. mars 2011 #3158 Skrevet 16. mars 2011 Er gjerne slik at det baller på seg.. når en ting skjærer seg, så skjærer enda fleire ting seg når du minst trenger det. Men plutselig kommer det til å ordne seg for dere og!!
MarianneE Skrevet 16. mars 2011 #3159 Skrevet 16. mars 2011 Ja, dere har hatt nok av trøbbel ang jobb og slikt i det siste! Det får jaggu være nok snart! Her er forresten Timmy-Tid og veldig populært. TheaM elsker det! Og egentlig pappaen hennes og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå