Saeria Skrevet 6. mars 2011 #3081 Skrevet 6. mars 2011 Hva er hemmeligheten for å strikke to buksebein?
Nótt Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3082 Skrevet 7. mars 2011 Det er egentlig ingen hemmelighet, jeg hadde en nogenlunde god ide om hvordan det skulle gjøres, googlet det og fant denne siden som bare bekreftet det jeg trodde.
Lucky? Skrevet 7. mars 2011 #3083 Skrevet 7. mars 2011 Høres ut som en herlig helg Deilig med litt alenetid til deg og mannen også da
Nótt Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3084 Skrevet 7. mars 2011 Høres ut som en herlig helg Deilig med litt alenetid til deg og mannen også da Det var egentlig veldig deilig, særlig etter en uke med oppkast og diaré. Men var godt å få Vesla hjem igjen også. Da vi var i Sverige på lørdag kjøpte jeg to nye t-skjorter til Vesla, klarte ikke å velge så det ble to. Denne og denne, synes de var så fine begge to.
Nótt Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3087 Skrevet 7. mars 2011 Nå har Vesla og jeg sådd frø: små tomater, store tomater, gulrøtter, 2 typer små gresskar, basilikum, persille og mynte. Og alt står fint i små drivhus i vinduskarmen i stua. Skal bli spennende og se om det blir noe av de i år også.
MarianneE Skrevet 7. mars 2011 #3088 Skrevet 7. mars 2011 du har god smak i barneklær asså... Jeg elsker og så grønnsaker selv! Vi har et drivhus (som riktignok burde vært byttet ut) og jeg gleder meg virkelig til mer av snøen er borte så vi kommer oss fram til drivhuset og kan begynne på arbeidet der.
Nótt Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3089 Skrevet 7. mars 2011 du har god smak i barneklær asså... Jeg elsker og så grønnsaker selv! Vi har et drivhus (som riktignok burde vært byttet ut) og jeg gleder meg virkelig til mer av snøen er borte så vi kommer oss fram til drivhuset og kan begynne på arbeidet der. Takk, liker at Vesla har klær som ikke alle andre har. Det er noe helt spesielt å så urter og grønnsaker selv, blir liksom ennå bedre på en måte.
loffen Skrevet 7. mars 2011 #3090 Skrevet 7. mars 2011 Det er egentlig ingen hemmelighet, jeg hadde en nogenlunde god ide om hvordan det skulle gjøres, googlet det og fant denne siden som bare bekreftet det jeg trodde. Genialt! Så søte T-skjorter du har kjøpt!
janne84 Skrevet 8. mars 2011 #3091 Skrevet 8. mars 2011 Heia! Bra Vesla er frisk igjen! Hørt noe angående jobben eller?
Nótt Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3092 Skrevet 8. mars 2011 Har vært en tur på jobb i dag, og sånn som det ser ut akkurat nå blir det ikke til at jeg kommer tilbake på jobb 100%. Kanskje vi kan få til at jeg går tilbake i 50%, om jobben til Mannen går med på at han jobber mellom 50 og 75% (dvs at 25% av timene blir på kveldstid). Har også fortalt at jeg kommer til å slutte der fordi jeg er på jakt etter andre jobber, grunnet flytting. De skjønte jo det, men noe mer enn det skjer ikke. Så sånn er det med den saken.
janne84 Skrevet 9. mars 2011 #3093 Skrevet 9. mars 2011 Så vanskelig ting skal være da, håper virkelig det ordner seg
Nótt Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #3094 Skrevet 10. mars 2011 Det håper vi også, er litt lei av at alt skal være så sinnsykt vanskelig. Er her, men det skjer ikke så mye spennende i livene våre for øyeblikket. Eller...det gjør det, men ikke noe jeg vil skrive om her.
Nótt Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3095 Skrevet 11. mars 2011 I dag er planene å ta det med ro frem til etter at Vesla har spist lunsj, og etter lunsjen skal vi ut. Vi skal ned til by'n og se etter vårjakke til Veslemor. Jeg har funnet en som jeg synes er fin, denne men vi må finne riktig størrelse bare. Håper jeg finner den i 86, hvis ikke så kjøper jeg en størrelse hun kan ha til neste år. Også har jeg lyst på en ny veske, jeg vurderer eller . Må se hvor store de er og praktiske. Stekepanne til Mannen og batterier til kjøkkenvekten må finnes, og kanskje støvler til Vesla. Og på veien hjem skal vi hente en pakke på posten. Mer enn nok å gjøre i dag tror jeg ja.
Nótt Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3096 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Får helt klump i halsen. Endret 11. mars 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3097 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror dette er en av de fineste sangene jeg vet om faktisk, selvom den er utrolig brutal. IKKE SLÅ Tekst og melodi: Gustav Lorentzen Det er friminutt, og plutselig er skolegården full. Noen prater, noen løper, noen lager tøys og tull. Noen store står og spiser, noen andre går og fniser. Noen leter inni nesa etter gull. Borti kroken står en flokk med nesten bare gutter i, men i midten er en jente, hun er åtte eller ni. Hun er sølete på jakken, står og kikker ned i bakken, og de nærmeste kan høre henne si: Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå. Når det ringer ut for siste gang og alle mann har fri, vet hun at de står og venter på et sted hun må forbi. Hun kan se dem ved butikken der de bøller i trafikken, det er ingen som kan høre henne si: Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå. Jenta ynker seg i søvne, det er sent på natterstid. Hun har bamsen med i senga, han er kledd som politi. Mamma setter seg der inne, stryker datteren på kinnet, men hun gråter når hun hører barnet si: Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå. Ikke slå.
Nótt Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3098 Skrevet 11. mars 2011 Fy faen... verden suger maks. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så jævlig vanskelig med barnehageplass. Det ordner seg for alle rundt oss, men jeg som jobber i barnehage får ikke plass til min datter.
Nótt Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3099 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Nå har vi kommet hjem etter en liten shoppingtur, det ble to jakker, en lue og en stor plastkurv til lekene til Vesla.En jakke til neste sommer riktignok da for de hadde ikke størrelsen hun trenger i år. Og en lilla "skinn"jakke som passer fra nå til høsten, litt lang på ermene, men kan fint brettes opp. Skinnjakken fant jeg på salg til 100 kroner sammen med en lys lilla bomullslue. Vesla ble skikkelig tøff i skinnjakken så den gleder jeg meg skikkelig til å bruke. Endret 11. mars 2011 av Nótt
MarianneE Skrevet 11. mars 2011 #3100 Skrevet 11. mars 2011 Å nei! Men står dere på venteliste noen sted for barnehageplass, da? Den jakka var utrolig fin, forresten! Tenkte da jeg så den at den må jeg og kjøpe! Men i skapet til TM henger det tre-fire jakker. Da trenger hun virkelig ikke en til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå