Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Gjest D.O.A.
Skrevet

Det er ekkelt når de små er syke, god bedring til Vesla! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper lillesnuppa blir bedre i dag! Du får gi henne beskjed om at tante er bekymret, så hun har bare å stoppe dette syketullet nå! :fnise:

Gleder meg til å se henne igjen nå ja!

Skrevet

Lucky?: Takk, håper noen blir glade for det settet.

Lucky?, D.O.A. og Pixie Plaid: Hun er nok i litt bedre form, ville ha litt mer brød da jeg spiste lunsj og DET er et veldig godt tegn.

Skrevet

Det er et godt tegn ja :strix: Håper det holder seg slik nå da :pls:

Skrevet

Frøkna er helt klart bedre. :) Hun har vist stor interesse for mat i dag OG hun har villet sitte på do etter middagen. Gode tegn, heldigvis.

Skrevet

Nå ble jeg glad :) Godt å høre

Skrevet

Glemte å fortelle at hun løp Mannen i møte da han kom hjem og sa "pappa, pappa, pappa". Gjett om det var en mann som ble veldig glad og lettet. :)

Skrevet

Så godt at hun er bedre!

Har tenkt på dere...

:klemmer:

Skrevet

MarianneE: :klem:

Pixie Plaid: ja det var utrolig søtt, og jeg ble så glad når jeg så hvor glad hun var for å se han. De begynner virkelig å få et helt spesielt forhold, den lille jenta som var så sinnsykt mammadalt. :hjerte:

Nå har hun spist for 3.gang i dag, er ikke så mye hun får av gangen så derfor spiser hun heller ofte. Og mat vil hun ha, gråter og viser helt klart at hun er sulten. Veldig godt å se, men det gjør jo vondt å ikke kunne gi så mye av gangen - er jo redd det skal komme opp igjen.

Skrevet

Glemte å fortelle at hun løp Mannen i møte da han kom hjem og sa "pappa, pappa, pappa". Gjett om det var en mann som ble veldig glad og lettet. :)

Så herlig :hjerte:

Godt at vesla er på rett vei og at maten blir i magen :)

Skrevet

Blogg innlegg ang strikking oppdatert. :sjarmor:

Vesla leker skikkelig nå. Hun har fått et lekebestikksett og en skål, og hun lager mat og gir oss eller spiser selv, og når hun spiser selv sier hun "MMM" og viser at hun liker det hun har laget. Aner ikke om det er vanlig for 1-åringer, men jeg har ikke sett det før.

Skrevet

Godt å se at vesla er bedre i formen nå. Håper dere får en flott helg :klem:

Skrevet

Nå har vi vært i Sverige og handlet. Vesla "løper" rundt i stuen i body, kjole og bare bein og storkoser seg. Er i topp humør i dag. :hjerte:

Skrevet

så deilig!

Det finnes ikke noe værre enn når de er syke.

Skrevet

Svigers hentet Vesla i går, og hadde henne til i dag. Det gjorde at Mannen og jeg fikk gått på kino og sett "Rango". Og da vi kom hjem så vi de to siste episodene av "Big Bang Theory" som er sendt i USA, og før vi la oss fikk vi jammen meg også sett "Trolljegeren". En godt utnyttet kveld vil jeg si.

I dag har vi sovet litt lenger enn vanlig, :sengekos: , slappet av og spist god frokost, før vi dro for å hente Vesla. Var innom Plantasjen og kjøpte såjord og div ting, før vi besøkte mamma en kort tur. Etter at Vesla hadde lagt seg koste vi oss med biff og div tilbehør. :sikle: Vi har tatt et fotbad, sammen faktisk. Og jeg har strikket på en ullbukse til Veslemor, har funnet ut hvordan jeg kan strikke begge beina på en gang - helt genialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...