Nótt Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3021 Skrevet 27. februar 2011 Nå har vi kommet hjem etter nesten 2 timer på legevakten med en liten en. Hun begynte å kaste opp ca 1830, og etter to ganger kom det bare masse slim og hun surklet når hun pustet. Vi ringte legevakten, de ville ha henne ned for å sjekke henne. Det resulterte i to timer totalt og de fant ingenting galt. Slitne nå....
Auri Skrevet 27. februar 2011 #3022 Skrevet 27. februar 2011 Uff! Stakars dere og stakars lille Vesla. Håper resten av natta blir bedre
Nótt Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3024 Skrevet 27. februar 2011 Natta gikk greit, Mannen tilbragte natten i stolen eller på gulvet på rommet hennes. Da klokka var 0530 kom han inn, og sa at hun sov. Så da sov jeg til 0730 og sto opp med henne. Hun fikk farris og saft, men alt kom i retur. Så dette kan bli en lang dag kjennes det ut som. Hun vil ha drikke, men vi tør ikke gi henne mye av gangen og mat vil hun ikke ha.
Lucky? Skrevet 27. februar 2011 #3026 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Uff God bedring til vesla Endret 27. februar 2011 av Lucky?
Auri Skrevet 27. februar 2011 #3027 Skrevet 27. februar 2011 Stakars snuppa, håper hun blir bedre snart!
Nótt Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3028 Skrevet 27. februar 2011 Nå sover vesla for 3 gang i dag, og hun har ikke kastet opp siden 1030 ca. *bank i bordet* Og hun vil ha farris og solbærsaft og fruktpurré, hun får litt av gangen. Vi tør ikke gi så mye, for da kommer det bare i retur. Ser ut til å gå rette veien i hvertfall.
Nótt Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3029 Skrevet 27. februar 2011 I går fikk jeg strikket ferdig mini-teppet til Amanda Prosjektet, og i dag har jeg begynt på en lue som matcher teppet. Regner med å bli ferdig med den i dag faktisk, og så er tanken å begynne på et par med bittesmå votter som så klart skal matche lue og teppe. Kan sikkert poste bilde av de ferdige tingene til slutt om det er ønskelig.
Nótt Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3032 Skrevet 27. februar 2011 Så flink du er Vil gjerne se bilde Takk. Føler meg ikke så veldig flink sånn sett, vet bare at hadde vår lille jente trengt noe sånt hadde jeg blitt utrolig glad for å få det. Derfor tenkte jeg at jeg kunne glede noen med noe så lite i en tung stund. Vil gjerne se bilde. Bilde kommer når alt er ferdig. Så langt i dag har jeg strikket ferdig luen, den ble kanskje litt større enn en liten prematur, og 1 1/2 vott. Det går jo så fort å strikke så små ting. Faktisk så fort at jeg vurderer å strikke sokker til også, og jeg som hater å strikke sokker.
Nótt Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3033 Skrevet 28. februar 2011 Natten har jeg tilbragt på gulvet på rommet til vesla, og det merkes på formen generelt og ryggen. Hun var våken fra 0034 til 0130, den siste halvtimen satt vi sammen i lenestolen der inne. Hun slet med å finne roen. Men da jeg la det lille saueskinnet i sengen roet hun seg med engang, og sov til 0630. Da gikk vi inn i sengen vår, og vekket Mannen. Han sto opp med henne slik at jeg fikk sove litt ordentlig. Han var snill og lot meg ligge i to timer, det gjorde godt for en vond rygg. Nå er han en tur på jobben, og Vesla sover litt igjen. Formen hennes er mye bedre, men vi tør ikke å gi så mye mat av gangen. Ikke det at hun vil ha noe annet enn fruktpuré og saft og farris da.
Nótt Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3034 Skrevet 28. februar 2011 Nå er jeg ferdig med paret med de små vottene også. Har ikke bestemt meg for om jeg skal strikke sokker i tillegg, så i kveld tenker jeg at det kommer bilde av settet.
Saeria Skrevet 28. februar 2011 #3037 Skrevet 28. februar 2011 Så fint! Hvilket garn brukte du på pleddet og hvilken tykkelse?
dreia Skrevet 28. februar 2011 #3038 Skrevet 28. februar 2011 Så fint. Flink du er. Eit herlig prosjekt. Brukte du lang tid på teppet? Eg blei litt inspirert. (Sjølv om eg veit at eg eeeegentlig ikkje har tid. )
Nótt Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3039 Skrevet 28. februar 2011 Saeria: Jeg tror det er gaia worsted fra Laines Magnifiques fargen Sugarplum fairy. dreia: det er et pittelite teppe, på størrelse med et A3 ark, og jeg brukte bare en kveld på det faktisk. Er til noe som kalles Amanda prosjektet, som blir sendt til prematur avdelingen på Riksen.
Saeria Skrevet 28. februar 2011 #3040 Skrevet 28. februar 2011 Kan jeg spørre hvor mange masker du la opp, og hvilken pinnestørrelse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå