Frigg Skrevet 17. februar 2011 #2962 Skrevet 17. februar 2011 Masse lykke til på jobbintervjuet i morgen
Nótt Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2965 Skrevet 18. februar 2011 Hvordan gikk det??? *spent* PM sendt.
Nótt Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2966 Skrevet 18. februar 2011 Intervju gjenomført og det med glans.
Frigg Skrevet 18. februar 2011 #2969 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Intervju gjenomført og det med glans. Så bra. God helg Endret 18. februar 2011 av Frigg
Nótt Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #2970 Skrevet 18. februar 2011 Har ikke fått tilbud om den jobben, men føler at det er stor sannsynlighet for at det kan komme. What to do???
Lucky? Skrevet 18. februar 2011 #2972 Skrevet 18. februar 2011 Spennende med jobbtilbud Får nesten lyst til å søke på jobber selv Håper du har en fin kveld
Nótt Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2973 Skrevet 19. februar 2011 hva slags jobb er det? Pedagogisk leder på småbarnsavdeling. Spennende med jobbtilbud Får nesten lyst til å søke på jobber selv Håper du har en fin kveld Da synes jeg du skal søke på jobber, om du trenger det. Kvelden i går var veldig koselig og hyggelig, vi så på film og koste oss i sofan. Nå sitter Vesla i sengen vår sammen med Mannen og ser på Pippi Langstrømpe tegnefilmen, og lager vrinskelyder hver gang det er en hest der.
Nótt Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2974 Skrevet 19. februar 2011 Vi har solgt gjestesengen vår. I et vilt øyeblikk i går sier Mannen til lillesøster'n min at de kan kjøpe gjestesengen vår, hun skal nemlig ha seg ny seng. Og i dag ringte mamma og ville gjerne kjøpe den sengen. Ble litt satt ut da han sa det, men har tenkt samme tanken selv. Senga er fin til gjester, men vi har så sjelden overnattingsgjester nå og Vesla trenger større plass å leke på på rommet sitt. Vi fant da ut at vi kjøper heller en sånn oppblåsbar madrass og har som gjesteseng de gangene det er behov for det.
Frigg Skrevet 19. februar 2011 #2975 Skrevet 19. februar 2011 Oppblåsbar seng er genialt Å så er de gode å ligge i også
pusilus Skrevet 19. februar 2011 #2976 Skrevet 19. februar 2011 Jeg kan bare hange meg på Frigg og si det samme. Jeg sover kjempe godt på oppblåsbar gjesteseng, og det er ikke rent få ganger jeg har gjort det heller. Utrolig herlig med vellykket jobbintervju
Lucky? Skrevet 19. februar 2011 #2977 Skrevet 19. februar 2011 Da synes jeg du skal søke på jobber, om du trenger det. Trenger det vel egentlig ikke og det er trygt å være der jeg er nå, men alltid spennende med noe nytt Greit å kvitte seg med gjestesenga slik at vesla får større plass da Og man sover like godt på en luftmadrass når det ikke er snakk om hver natt
Nótt Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2978 Skrevet 19. februar 2011 Oppblåsbar seng er genialt Å så er de gode å ligge i også Ja det er helt genialt, og godt å vite at de er gode å ligge på. Jeg kan bare hange meg på Frigg og si det samme. Jeg sover kjempe godt på oppblåsbar gjesteseng, og det er ikke rent få ganger jeg har gjort det heller. Utrolig herlig med vellykket jobbintervju Som sagt så er det godt å vite at de er gode å ligge på - har nemlig aldri sovet på en selv. Ja det er veldig herlig med vellykket jobbintervju. Trenger det vel egentlig ikke og det er trygt å være der jeg er nå, men alltid spennende med noe nytt Greit å kvitte seg med gjestesenga slik at vesla får større plass da Og man sover like godt på en luftmadrass når det ikke er snakk om hver natt Som du sier så er det spennende med noe nytt, og selvom det er trygt å være der du er nå så synes jeg du kan se om det er noen andre spennende jobber der ute. Det er veldig greit å kvitte seg med gjestesengen når vi bruker den ca 1 gang annenhver måned, og Vesla trenger plassen mer i det daglige. Vi har igjen feiret bursdagen til Vesla. I dag var det voksenbursdag, med onkelene og tantene til Mannen. Det var veldig koselig og Vesla smeltet alle hjerter.
loffen Skrevet 19. februar 2011 #2979 Skrevet 19. februar 2011 Sånne luftmadrasser er veldig gode å sove på ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå