Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo sett bilder av deg med kort hår, og jeg sier: Behold det langt! For å være helt ærlig: Du ser mye eldre ut med kort hår, det blir litt sånn "hei jeg er over 40, nå er jeg "gammal kjerring" så da klipper jeg av meg alt håret" :sjenert: Neida, fullt så ille er det ikke :ler: Men du ser eldre ut med kort hår, det synes jeg, og jeg synes også at ansiktet ditt best kler litt lengde :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tenkte jeg ikke å klippe av meg "alt" håret, men kanskje litt a la din klipp. Men skjønner faktisk hva du mener. :) Og det blir nok langt en stund til.

Skrevet

:bursdag:

Litt sånn på etterskudd.... :sjenert:

Har dere fått feiret Vesla?

Skrevet

Vi har feiret Vesla i dag med våre foreldre, og søsken. Det var så koselig som det kan bli egentlig, nemlig helt greit. Kjenner at jeg bare orker "så" mye av alle på en gang, og så får jeg litt nok. Så jeg trakk meg litt tilbake og ryddet litt på kjøkkenet og pratet med min lille søster uforstyrret.

Vesla fikk mye fint da:

- Ku-dukkefra mamma og pappa

- dukkebæresele fra mamma og pappa

- telefonr fra grandtante A

- putteboks med dyr fra tante T og onkel S

- stablebegre fra tante T og onkel S

- SingSang kort fra onkel A, tante L og kusine L

- Tassen får en søster fra onkel R med familie

- Regntøy, lys lilla med mørkelilla stjerner fra bestemor og bestefar

- Lue, tynn ullsilke lue i brunt og hvitt - Tipsy - fra bestemor og bestefar

- penger til sko fra bestemor og bestefar

- tallerken med skje fra mormor

- drikkeflaske fra mormor

Et par av gavene vil bli byttet, da vi har slikt fra før og ikke trenger flere. Men Vesla var godt fornøyd med utbyttet tror jeg. Særlig ku-dukken, bæreselen og telefonen - ikke nødvendigvis samtidig da. :fnise:

Skrevet (endret)

:gratulerer:

Gratulerer med ett-års-dagen på etterskudd!! :roser:

Jeg kan virkelig ikke tro at hun er et år allerede! :daane:

Endret av loffen
Skrevet

TheaM har en slik telefon.

Hun fikk den da hun var 2, og da var det bildene og knappene som var spennende.

Nå bruker hun den og gjentar tallene og bokstavene.

Veldig lærerik leke det der, og de har tydelig nytte av den igjennom flere år. :tommel:

Skjønner hva du mener med at du tåler enkelte i så og så store porsjoner, slik er jeg og. Da er det greit og rydde kjøkkenet litt! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye til Vesla på etterskudd :klemmer:

Skrevet

Takk for gratulasjonen til Vesla!!!

Også må jeg bare si en ting, her i huset feires ikke morsdag, farsdag eller Valentinesday. Takker for alle gratulasjoner, men ser ikke poenget med en egen dag som skal kalles morsdag. Hver dag med Vesla er en liten gave i seg selv, selvom de noen ganger kan være ganske tøffe. Hun er jo faktisk en helt spesiell gave som jeg kan nyte hver eneste dag. :hjerte:

Skrevet

Takk for gratulasjonen til Vesla!!!

Også må jeg bare si en ting, her i huset feires ikke morsdag, farsdag eller Valentinesday. Takker for alle gratulasjoner, men ser ikke poenget med en egen dag som skal kalles morsdag. Hver dag med Vesla er en liten gave i seg selv, selvom de noen ganger kan være ganske tøffe. Hun er jo faktisk en helt spesiell gave som jeg kan nyte hver eneste dag. :hjerte:

Kunne faktiskt ikke vært mer enig! Disse dagene er noe butikken lager slik de får selge litt ekstra!

Gratulerer så masse med vel overstått til Vesla :gave:

Skrevet

Vesla er så søt her hun går rundt, med strikk i håret (som står rett opp), og ku-dukken på ryggen i dukke-ergo'n. :rodmer:

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 års dagen til vesla :hjerte:

Kan tenke meg hun var i hundre etter så mange fine gaver ja :)

Håper dagen har vært fin :)

Skrevet

Satt og tenkte på at for 1 år siden hadde vi vår første kveld hjemme med en liten "i dag". Rart å tenke på hvor sinnsykt fort dette året faktisk har gått.

Skrevet

Helt utrolig hvor fort tiden går ja, så det er bare å leve livet mens man kan :Nikke:

Skrevet

Det går skummelt fort!

Faktisk veldig skummelt fort.

Helt utrolig hvor fort tiden går ja, så det er bare å leve livet mens man kan :Nikke:

Det er så sant som det er sagt.

Satt her og tenkte på noe forrige dagen, nemlig at jeg ikke synes det er så lenge siden jeg lå på sykehuset nyoperert og med livet i behold. Så slo plutselig tanken meg om at det faktisk var for 2 år siden, og da ble jeg helt satt ut. Og tenkte at de to årene har gått superfort. Er nesten litt sånn at jeg lurer på hvor tiden har blitt av, men så ser jeg på Vesla og innser hva som har skjedd i den tiden; restitusjon etter operasjon, et hektisk jobbliv, 9 måneders svangerskap og 1 helt år med Vesla. Da var det plutselig ikke så rart at tiden bare har flydd.

Skrevet
:hakeslepp: Jeg skal på nok et intervju jeg...på fredag. :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...