Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en merkelig drøm :fnise:

Herlige mannen som kommer hjem med roser da :hjerte:

Håper dere har en fin kveld :klemmer:

Skrevet (endret)

Vi har hatt en strålende middag og kveld. Nå har alle gått hjem og vi skal finne senga. I morgen kan jeg sove lengeeeeee. :sjarmor:

Endret av Nótt
Skrevet

Jeg sov helt til 1230, det var sinnsykt digg. Da kom Mannen inn på soverommet og "vekket" meg. :sjarmor: Og etterpå sto han opp og laget frokost til meg: 3 skiver med hvitløkstoast, egg og bacon og en god kopp te. Nå bare slapper jeg av i sofan, mens Mannen tar festoppvasken og vi venter på at Vesla skal komme hjem.

Skrevet

Det var vanvittig deilig, er liksom ikke vant til sånt lenger. Det kjedelige i dag er at Vesla nok ikke er i form, svigermor sier at hun hoster og snørrer litt. I tillegg har hun sovet vanvittig masse i dag, 1,5 time x 2 + en del i bilen på vei hit. Nå ba de Mannen komme ned til bilen slik at alle 4 kjørte og hentet middagen vår, slik at Vesla fikk sove ennå litt mer. :hakeslepp: Så helt klart en liten jente som ikke er i form.

Skrevet

Uff. VI har en gutt som heller ikke er seg selv. Veldig liten matlyst, vil egentlig bare lalle, selv om han er ganske aktiv når han leker, og han hoster og snørrer. Ingen feber da, så det er nok bare enda en forkjølelse.

Skrevet

Her har vi en som er skikkelig snørrete og hostete. Hun la seg i vanlig tid, men en drøy halvtime senere måtte hun opp. Da hostet hun så ille at hun ikke klarte å roe seg. Så etter å ha sittet litt i sofan med oss, gråtende og hostende, fant jeg frem sjalet og knyttet henne fast på magen. Gikk frem og tilbake i stuen med dype dansende steg til hun roet seg. Og Mannen laget litt svak, lunken solbærsaft som hun fikk. Det hjalp heldigvis så nå sover hun i en seng som har blitt bygget opp i hodeenden. Håper hun sover hele natten gjennom uten for mye tull.

Skrevet

Stakkars lita. Ikkje kjekt når dei små er sjuke. :(

God bedring! :klemmer:

Skrevet

Det har vært en lang natt, med lite søvn på meg og Vesla. Jeg endte med å sove inne på rommet hennes. Og var borti senga hennes et par ganger i timen hele natten, pga at hun hostet eller lå i en ukomfortabel stilling. Og så snørrete og hostete som hun er tviler jeg på at hun sover noe særlig på dagen i dag.

Skrevet

Stakkars lita...

Håper det går over snart :tristbla:

Skrevet

Nå har jeg en liten en som sover på magen til mamman sin i bæresjalet. Endelig får hun sovet litt ordentlig. Og hun skal få sove så lenge hun bare vil.

Skrevet

Hun sove bare 1 time og 15 min i bæresjalet, og så ble det ca 45 min i ergo'n litt senere, totalt 2 timer i dag. Litt lite, men bedre enn ingenting. Og jeg orker ikke å bære så mye rundt på drøye 10 kg på magen hele dagen.

Skrevet

Middag i dag var restemiddag, rester fra middagen på lørdag. Vi hadde fonduemiddag og det ble faktisk noe biff og kylling igjen, så det ble stekt i panne og servert med ris og salat. :sikle: Godt var det. Og til dessert etter at vesla hadde lagt seg var det også rester. :fnise: Vi hadde deigrester igjen og Mannen stekte sjokoladefondant, og serverte det med hjemmelaget jordbærsyltetøy. :sikle: Veldig veldig godt, men nå er jeg skikkelig mett.

Skrevet

Mmmmmm! :sikle: Jeg har panna cotta stående i kjøleskapet. En dessert jeg faktisk KAN spise. :)

Skrevet

Nå sitter Vesla på ryggen min og sover. Er helt utslitt stakkar, selvom hun har sovet i natt uten gråting tyder det på at hun ikke har sovet noe godt. Hadde håpet at hun skulle klare å vente med soving til etter lunsjen, men ikke dag heller.

Skrevet

Uff da. :( Vi har hatt en som sov urolig i natt, men han var klar som et egg i dag morges. Håper han får sove godt i barnehagen. I går sov han bare en time, og det er for lite.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Bare innom md en kos :klemmer: Savner deg, mannen og veslejenta :) Håper alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...