janne84 Skrevet 2. februar 2011 #2821 Skrevet 2. februar 2011 Egoistsisk er du virklig ikkje!!! SKjønner godt du er oppgitt, hadde jammen jeg og vært, og jeg og hadde nok også sett etter en ny jobb..
Nótt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2822 Skrevet 3. februar 2011 janne: TAKK!!! Er veldig godt å høre at jeg ikke er egoistisk, for det er den følelsen jeg får innimellom når jeg snakker med styrer på jobb. I dag føler jeg meg faktisk uthvilt og der har jeg ikke gjort på lenge. Men det kan nok ha noe å si at jeg la meg til å sove ca kl 2100 og fikk sove helt til 0600 og dorme videre til 0630, dvs at jeg har fått meg ca 9 timer med sammenhengende søvn. Hadde det ikke vært for at det sprutregner ute hadde jeg nok tatt en lang gåtur med vesla i dag.
*Enigma* Skrevet 3. februar 2011 #2823 Skrevet 3. februar 2011 Innom med en Har det skjedd noe mer/noe spesielt? PM? Håper du får en fin dag.
janne84 Skrevet 3. februar 2011 #2824 Skrevet 3. februar 2011 Styreren virker ikke som en god styre. Deres oppgave er jo blant annet å ivarte de ansatte og det gjør hun virkelig ikke her!!!! SKulle gjerne gått en tur jeg og, men blir nok sofa-tjeneste på meg frem til mars...
Nótt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2825 Skrevet 3. februar 2011 Nå har det lettet på her og er strålende sol. Blir en liten tur ut etter mat og soving på Vesla.
Nótt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2827 Skrevet 3. februar 2011 Det skal vi når vi kommer så langt, med brodder på bena og unge på ryggen. Greit å slippe vogna synes jeg.
Nótt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2829 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har virkelig hatt en helt fantastisk dag i dag. Våknet som sagt opp uthvilt og har kost meg masse med Vesla i dag. :rødmer: Og i ettermiddag kom venninne J på besøk, og vi har virkelig hatt en skikkelig fin ettermiddag/kveld. Med masse prat og tull, akkurat som før Vesla ble født. Nå skal jeg straks finne senga og sove til imorgen og et aldri så lite intervju. Ja forresten har sendt ut nok en jobbsøknad.
Nótt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2830 Skrevet 4. februar 2011 I natt har jeg drømt rart. Androide var plutselig hjemme hos oss og skulle overnatte, veldig hyggelig, men skjønte ikke hvorfor. Og hun kunne ikke sove på gjesterommet for det var nemlig rommet til de 2 (!) barna våre. Og så mens jeg fant ut hvor Androide skulle sove, gikk jeg ut i gangen. Der sto da Mannen i døråpningen til rommet til ungene, jeg sier at han ikke kan stå der for de sover. Da stikker en frem hodet og sier Bø! fra rommet. Mannen holder på å le seg ihjel, og jeg skjønner ingenting. Vedkommende gjorde det igjen og det var Pixie Plaid. Jeg ble kjempeglad, men skikkelig overrasket. Pixie var i Oslo for å si hadet til RødeDrage som skulle ut og reise. Mannen hadde fått henne til å komme til oss siden hun først var i nærheten. Ble som sagt kjempeglad, men litt frustrert også for nå hadde vi ennå større plassproblemer. Da jeg kom inn i stua satt Androide og røyka, jeg ba henne om å gå ut på verandan for vi røyker jo ikke. Gikk så inn på soverommet og der lå Mannen og røyka (han røyker ikke). Jeg ble sinna og lurte på hva i helvete han drev med, han skulle visst bare fjerne en lukt. Ser ut av vinduet og der har da Pixie og Androide dratt med seg lenestolen vår ut på verandan og satt seg under det åpne soveromsvinduet vårt. Slenger meg over senga og lukker vinduet. Går mot kjøkkenet og da står plutselig bror A i gangen. Han spør om han kan få overnatte for han har ikke noe sted å sove. Nå aner jeg virkelig ikke råd, kjenner også at jeg har den minste ungen sovende på ryggen nå. Og hører fra barnerommet at vesla roper: "Mamma jeg får ikke sove!!" Broder'n drar frem et telt til ungene og et gedigent kyllingbryst opp av sekken sin. Seriøst det største kyllingbrystet jeg har sett, like stort som en helside med laks. Og så våknet jeg. Sliten da ja.
Auri Skrevet 4. februar 2011 #2832 Skrevet 4. februar 2011 Beste drømmen jeg har hørt om på lenge! Herlige
dreia Skrevet 4. februar 2011 #2833 Skrevet 4. februar 2011 Nesten så ein skulle tru du var gravid igjen med slike draumar. Er det noko du ikkje har fortalt her? Lykke til i dag!
Nótt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2834 Skrevet 4. februar 2011 Beste drømmen jeg har hørt om på lenge! Herlige Den var ganske herlig, men du så sint jeg var på Mannen som lå og røyka på soverommet. Nesten så ein skulle tru du var gravid igjen med slike draumar. Er det noko du ikkje har fortalt her? Lykke til i dag! NEI!!!! Da har jeg kommet hjem etter intervjuet og jeg er skikkelig fornøyd. Så nå er det bare å krysse fingrene. Får vite mer i slutten av neste uke. Ellers er det strålende vær ute og Mannen har tatt seg fri i dag siden jeg skulle på intervju.
dreia Skrevet 4. februar 2011 #2836 Skrevet 4. februar 2011 NEI!!!! Ingenting er bedre enn følelsen av å ha gjort eit godt inntrykk. *krysse*
janne84 Skrevet 4. februar 2011 #2837 Skrevet 4. februar 2011 For en drøm! ikke rart du var utslitt når du våknet. Ha ei flott helg
Nótt Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2838 Skrevet 5. februar 2011 Nå er Vesla hos besteforeldrene og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag. Vi raser rundt her hjemme, rydder, vasker, handler og skal "ordne" til fonduemiddag med venner i kveld.
Nótt Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #2839 Skrevet 5. februar 2011 Nå har vi: * støvsugd (Mannen) * tørket støv (jeg) * vasket gulv (jeg) * handlet (Mannen) * vasket alle speil (jeg) * vinduene Vesla griser på (jeg) * lagt sammen alt det rene tøyet (jeg) og snart skal jeg dekke på til middagen. Da Mannen kom hjem fra butikken hadde han med en bukett roser til meg. Det er en sjeldenhet her i huset for å si det sånn. Setter veldig stor pris på det, men det er ikke nødvendig. Han fikk bare lyst sa han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå