Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir nok til at jeg bestiller den nå i løpet av helgen tenker jeg.

Sitter og tenker på seng til vesla når hun er ferdig med sprinkelsengen. :lol: Liker denne sengen veldig godt. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den, men dyr - ca kr 2000!!

Skrevet

Det er den, men dyr - ca kr 2000!!

Men det ser ut som en fin seng til å vokse i, for det er vel en skyveseng? Dessuten, en seng som blir stellt pent med kan alltids selges senere. ;) Det var en virkelig lekker seng.

Skrevet

Det er en skyveseng ja, men det er ikke aktuelt å kjøpe en sånn nå uansett - for vi har ikke lagringsplass til å oppbevare den til hun slutter med sprinkelsenga. Er jo lov å se litt rundt for det da. :)

Da er ny telefon bestilt, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at den skal komme i posten. *utålmodig* :fnise:

Skrevet

Vesla lå og pratet med seg selv en drøy halvtime etter at Mannen hadde gått på jobb i dag, dvs at jeg fikk lov og slumre for meg selv den tiden. DET var deilig det. I tillegg spiste hun opp hele brødskiven sin til frokost og koste seg masse - fikk tatt et skikkelig herlig glise-bilde av henne. :lol: Nå sitter hun ved lekekassen sin og tar ut leker.

Ellers slipper hun seg stadig oftere og oftere, nå kan hun gå langs bordet uten og holde seg. I går gikk hun ca 3 meter uten å holde seg i det hele tatt. Så jeg tror nok ikke det er så lenge til hun slipper seg ordentlig. :hjerte:

Skrevet

Her er det særdeles lite som skjer for tiden. Jeg er hjemme med vesla og sånn som været har vært de siste dagene har vi vært lite ute. :sukk: Men jeg har liten lyst til å tryne på blankisen så da blir det sånn.

I morgen skal jeg ut og få aromaterapibehandling - gleder meg villt!!!! Det og pedikyr var julegaven fra Mannen i år.

Skrevet

Kose deg i morgen. Jeg har vært så velsignet å hatt ett døgn med oppkast, mageknip, kvalme og magekramper. :forvirret: Det kom helt kastet på meg. Effektiv måte å gå ned to kilo på, men ikke den beste.

Skrevet

Kose deg i morgen. Jeg har vært så velsignet å hatt ett døgn med oppkast, mageknip, kvalme og magekramper. :forvirret: Det kom helt kastet på meg. Effektiv måte å gå ned to kilo på, men ikke den beste.

Det er helt jævlig å få noe sånt noe. Jeg har heldigvis ikke hatt noe sånt på flere år. *bank i bordet*

Skrevet

For en herlig julegave fra mannen. Kos deg med den :)

Skrevet (endret)

Hva er det med verden?? Hvorfor skjer det så jævlig mye drit der ute med folk jeg kjenner eller vet om??? :sukk:

Endret av Nótt
Skrevet

Så hyggelig med folk som er innom. :klemmer: til dere.

Jeg hentet det nye leketøyet mitt i går, dvs telefonen. :lol: Er mye å sette seg inn i der ja.

Skrevet

Ny telefon :nigo: Hvilken er det du har kjøpt deg?

Skrevet

HTC Desire endte jeg med.

Skrevet

Takk - det skal jeg gjøre.

Har nå vært og fått massasje og fy søren så godt det var. *salig* Og etter at jeg kom hjem strikket jeg ferdig en lang cardigan til vesla vår. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...