Nótt Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2602 Skrevet 16. desember 2010 Det er skikkelig herlig med prating fra Vesla. :rødme: Nå sitter hun på gulvet ved siden av meg og holder på med en gammel veske og storkoser seg. Er stas å gå rundt bordet med en liten veske på armen.
Kara W Skrevet 16. desember 2010 #2604 Skrevet 16. desember 2010 Så fantastisk med en liten en som går og prater :rødme: Jeg begynner nok ikke å jobbe før i februar, så da håper jeg vi kan treffes i januar en gang, så får jeg sett henne igjen. Alt for lenge siden sist!
Nótt Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2605 Skrevet 17. desember 2010 Prøvde flere ganger i går å skrive her, men det gikk ikke. Ellers var det en heftig dag følelsesmessig i går, begynte å gråte på jobb pga mas, stress og sinne fra alle rundt meg ang barnehageplass til vesla og at det ikke ble ordnet av sjefene. Er jo ikke så mye jeg får gjort med det. Ellers er det ikke så mye som skjer egentlig.
Nótt Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2607 Skrevet 17. desember 2010 Takk, Saeria. Er ikke lett når det blir mye følelser inne i bildet, og det kommer til uttrykk i sinne - ikke mot meg, men for meg - følte jo at det gikk mot meg for det da.
Saeria Skrevet 17. desember 2010 #2608 Skrevet 17. desember 2010 Ja, det er jo du som får høre det uansett hvor velment det er. Tror jeg hadde reagert på samme måte, for det faktisk ikke noe særlig å være den som tar i mot edder og galle.
Nótt Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #2609 Skrevet 18. desember 2010 Skjønner jo at folk er frustrerte og sinna fordi de vil ha meg på jobb, men litt tøft når det går utover meg som gjør mitt beste for å få ting til å gå rundt. Tidlig oppe Våknet av en liten en som gråt, ble stille igjen og så begynte å tute skikkelig. Men innen jeg hadde vært på do og gjort istand en kopp te + flaskevann til henne, så var det stille igjen. Så nå sitter jeg i sofan med pc og te, og en skikkelig sår hals. I dag skal vi til bror A på julegrøt og bytte julegaver. Det blir ikke mange, for bror R med familie kommer ikke (aner ikke hvorfor) og lillesøster kommer heller ikke. Så det blir bror A med kjære og datter, mamma, Mannen, Vesla og meg - tror det holder for min del kjenner jeg. Og før det så må vi handle en aller siste julegave, poste noe og handle litt garn.
Nótt Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #2611 Skrevet 18. desember 2010 God morgen kjære God morgen vennen. Jeg har vært ute i vinteren alt. Og om ikke så lenge skal vi ut igjen alle tre. Det er surt ute, hadde det ikke blåst så hadde det vært ganske så deilig. Og en kul sang helt på slutten av dette innlegget.
Auri Skrevet 18. desember 2010 #2612 Skrevet 18. desember 2010 FET sang! Pink er ett stykk kul dame. Digger teksten og budskapet i sangen
*Enigma* Skrevet 19. desember 2010 #2615 Skrevet 19. desember 2010 P!nk er ei rå dame, og den sangen er så bra! Håper du får en fin dag.
Nótt Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2616 Skrevet 19. desember 2010 Dagen startet med at jeg våknet med en rå hals som ikke har blitt bedre utover dagen. Vi skulle en tur til mamma for å hjelpe litt til med flytting&kasting av ting. Ble sent før vi kom av gårde, men satte oss i bilen i det drittværet som var. Mannen kjørte forsiktig, og plutselig får han en sleng på bilen så vi skrenser fra venstre mot høyre. Han jobber iherdig med å rette opp bilen, klarer det nesten før vi treffer snøfonnen på høyre side og blir sleng mot venstre side og der treffer vi autovernet og skraper oss bortover det til vi får stoppet. Så fort han har fått stoppet bilen og satt på nødblinkene hiver jeg meg bak til vesla. Hun er redd og gråter litt, men roet seg da jeg kom bak til henne. Jeg gjør så godt jeg kan med å være rolig og prate med henne. Mannen hiver seg ut av bilen i refleksvest for å inspisere skadene, en annen bilist stopper og de snakker sammen litt. Mannen setter seg inn igjen og vi kjører til nærmeste bensinstasjon. På veien dit kjenner vi at noe er galt med bilen, det viser seg at venstre forhjul er punktert og forskjermen er knust. Mannen bestemmer seg for å skifte dekk slik at vi ihvertfall kommer hjem, men vi har bare et sånn helårsdekk som reserve dekk og det funker ikke foran så han finner ut at han skal sette det ene bakdekket foran og reservedekket bak. Som sagt så gjort, eller..... han får av bakdekket og så sklir hele bilen av jekken. Mannen ringer nå NAF, og de skal komme de - om 2 TIMER!!! Det ble til at vesla og jeg tok taxi hjem, mens Mannen skulle vente på NAF. Etter en drøy halvtime ringer Mannen, NAF kom før og hjalp han med å skifte dekket - heldigvis. Så i morgen skal Mannen ringe verkstedet og høre om han kan komme ned å få sjekket bilen, for han kjører ikke mer enn han må med den sånn som den er nå. Det gikk bra med oss alle tre, vi er bare litt sjokkskadet her vi sitter. Er mange rare tanker som dukker opp etter en slik hendelse, mens det skjer rekker man jo ikke å tenke så mye - merkelig nok. Det ble jo forståelig nok ikke noe av turen til mamma.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. desember 2010 #2618 Skrevet 19. desember 2010 Huff, godt det endte bra med dere! Føret som er nå er rett og slett skummelt!
Auri Skrevet 19. desember 2010 #2619 Skrevet 19. desember 2010 Uff, så skummelt! Godt det bare var bilen og ikke dere! Men det er jo typisk at det skjer nå som dere akkurat har fått ny bil da... Tenker på dere S holder forresten på å bli sprø av nysgjerrighet på hva pakka hans er, siden den er så mye større enn de til oss andre
Saeria Skrevet 19. desember 2010 #2620 Skrevet 19. desember 2010 Huff, så skummelt. Godt det gikk bra med dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå