Nótt Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2481 Skrevet 19. november 2010 Gratulerer med dagen! Har ikke bursdag før i morgen, men takk skal du ha.
Kara W Skrevet 19. november 2010 #2482 Skrevet 19. november 2010 Noen ganger skal det veldig lite til for å glede noen andre. Tror også jeg hadde blitt veldig glad for den lille oppmerksomheten. Bra å høre at du ihvertfall fikk kake og gave.
Nótt Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2484 Skrevet 19. november 2010 Noen ganger skal det veldig lite til for å glede noen andre. Tror også jeg hadde blitt veldig glad for den lille oppmerksomheten. Bra å høre at du ihvertfall fikk kake og gave. Ja det skal ikke så mye mer til alltid, og akkurat det betød veldig mye for meg. Søte vikaren vår!! God helg til alle som er innom, vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å være her i helgen. I morgen kommer familien for å feire meg og på søndag skal vi til J&R en tur. J skal nemlig hjelpe meg med å farge håret. Gleder meg til å se litt fresh ut igjen.
Nótt Skrevet 20. november 2010 Forfatter #2485 Skrevet 20. november 2010 Natten har passert og plutselig er man et år eldre. :klø: Hvordan skjedde det??? Jeg føler meg ikke eldre enn i går eller eldre enn da vesla ble født eller eldre enn da vi giftet oss for 4 år siden. Merkelig hvordan tiden bare flyr.
Kara W Skrevet 20. november 2010 #2490 Skrevet 20. november 2010 Gratulerer så mye med dagen! Håper familien gjør ekstra stas på deg, og at du koser deg masse hele dagen. Smileysene er borte igjen, så du får nøye deg med en
Lucky? Skrevet 20. november 2010 #2491 Skrevet 20. november 2010 Gratulerer så mye med dagen Håper du får en fin helg
Nótt Skrevet 20. november 2010 Forfatter #2497 Skrevet 20. november 2010 Takk alle sammen, setter umåtelig pris på alle gratulasjonene herfra. Familien har vært her og dratt igjen. Det var koselig så lenge det varte, men du så deilig det var når de hadde gått igjen. Og vi fikk litt fred og ro i heimen. Vesla er virkelig glad i bestefaren sin, for hun ville flere ganger til han når hun satt hos andre. Når jeg ser det så skulle jeg ønske at pappa fortsatt levde og hadde fått oppleve det samme. Jeg fikk penger av alle sammen, og det passer meg helt ypperlig.
Kara W Skrevet 20. november 2010 #2498 Skrevet 20. november 2010 Det er alltid koselig med besøk, men ofte er det vel så koselig at de drar igjen Godt å høre at du er blitt behørig feiret. Noen planer for alle bursdagspengene?
Auri Skrevet 20. november 2010 #2499 Skrevet 20. november 2010 Gratulerer så masse med dagen, verdens beste storesøster og venninne Skal hilse og gratulere masse fra S også
Nótt Skrevet 21. november 2010 Forfatter #2500 Skrevet 21. november 2010 Kara: Jeg lurer på å kjøpe meg enten bæreomslag eller jakke. Må bare ha med meg vesla til butikken og prøve hva jeg liker best. Ashelia: Takk. Har savnet deg i det siste. Formen er ikke på topp i dag, fryser og er sliten. Tror faktisk at jeg hadde feber i natt for jeg var så sinnsykt varm, Mannen kommenterte det faktisk da han var på do en tur i 3-tida. Og det våknet jeg så klart av, at han var oppe og gikk, og jeg brukte en evighet på å sovne igjen. Aner ikke når jeg sovnet, så det er nok en av grunnene til at jeg er sliten i dag. Håper ikke at jeg blir syk for det orker jeg ikke nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå