Auri Skrevet 17. november 2010 #2461 Skrevet 17. november 2010 Hvilken av brødrene dine da? Hva slags gensere er du på utkikk etter?
Auri Skrevet 17. november 2010 #2462 Skrevet 17. november 2010 Hvilken av brødrene dine da? Hva slags gensere er du på utkikk etter?
Nótt Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2463 Skrevet 17. november 2010 Hvilken av brødrene dine da? Hva slags gensere er du på utkikk etter? Det er R. Ikke noe spesielt egentlig, vet ikke helt egentlig. Men jeg er på jakt etter en cardigan som ser fin ut og som er litt god og varm - gjerne med strikkete fletter. Men som ikke blir statisk ved bruk - det orker jeg ikke.
Auri Skrevet 17. november 2010 #2464 Skrevet 17. november 2010 (endret) Hmm cardigan kan jeg ikke hjelpe så mye med, har ikke funnet noe særlig selv i vinter... Kappahl har en jeg synes er kjempefin, men den er hvit og beige >.< (link) Men kappahl har også masse deilige tynne enkle gensere, og de har 2 til 199 på de som regel, dét er veldig kjekt Fant to kjempefine stripete der (sort/rød og sort/grå) bl.a. Endret 17. november 2010 av Ashelia
Nótt Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2465 Skrevet 17. november 2010 Sliter med å finne klær hos Kappahl for det er så rotete i de butikkene jeg er innom. Den cardiganen var fin, men feil farger - de passer jo ikke med noe jeg har.
Auri Skrevet 17. november 2010 #2466 Skrevet 17. november 2010 Nei, er sånn jeg har det med den cardiganen også... Kunne de ikke hatt den i sort og grå! Jeg digger kappahl, finner mange skulte skatter der, men man må virkelig leite, for de er fryktelig uoversiktlige...
Saeria Skrevet 17. november 2010 #2467 Skrevet 17. november 2010 Det må jeg si var en KJIP bror! Jaja. Du får nyte dagen med de som kommer.
loffen Skrevet 17. november 2010 #2468 Skrevet 17. november 2010 Den cardiganen var rålekker! Hvorfor så ikke jeg den da jeg var på KappAhl på lørdag? Men den skulle vært sort. Kjiping bror!! :slår: :klem.
Nótt Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2469 Skrevet 18. november 2010 Jeg har vært en tur på jobb i dag, for å prøve meg - det funker, men tommelen er ikke helt god. Skal en tur i morgen også og så må jeg se an om jeg skal på mandag eller ei. Jeg har fått en pakkelapp i posten jeg ikke skjønner noen ting av. :klø:
Nótt Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2471 Skrevet 18. november 2010 Så spennede da. Jepp, finner ut av det i morgen etter jobb for da skal den hentes. Orket ikke å gå ut igjen når jeg først kom meg hjem i dag.
Nótt Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2472 Skrevet 18. november 2010 (endret) Så på hentelappen at det er en returlapp, men jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hva det er jeg har sendt når den ble sendt og ikke var jeg på posten da heller for da var vi hos broder'n i bursdag. :klø: Mystisk... Nå er jeg faktisk litt sur på Mannen. Han er hjemme med vesla og ja det er mye jobb, men når jeg har vært på jobb og kommer hjem og må sette på en maskin med ulltøy, henge den opp når den er ferdig så synes jeg at han kan ta oppvasken. Men nei da, i dag spurte han om ikke jeg kunne ta den. Jeg skjønner at han er sliten og at det er kjedelig å gjøre sånt når han har stekt pannekaker til middag, men jeg har faktisk vært på jobb og kunne tenke meg en stille kveld. Og vaske klær gjør han kun om jeg sorterer, legger i maskina og tar i såpe og skyllemiddel - henge opp gjør han, men alt er krøllete etterpå så det kunne jeg like gjerne ha gjort selv. Krøllete tøy gjør jo jobben med å legge sammen dobbelt så stor. Hva er det for noe med mannfolk som ikke ser det???? Endret 18. november 2010 av Nótt
O'hara Skrevet 18. november 2010 #2473 Skrevet 18. november 2010 Vel, mannfolk er bare mannfolk... Her får han ikke vaske klær, for han gjør akkurat det samme som din, bare henger opp og alt blir krøllete. Og når han lager mat så ser det ikke ut på kjøkkenet etterpå...? Skjønner ikke at det er så vanskelig å rydde opp underveis? Samtidig så kan jeg liksom ikke klage, for jeg har nesten ikke laget middag i det siste...
Nótt Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2474 Skrevet 18. november 2010 Mat lager jeg ikke så det klager jeg ikke på, men rydde/stable på kjøkkenbenken så det ikke ser så rotete ut har han ikke skjønt. Og han klager over meg, at jeg ikke klarer å rydde på kjøkkenet. Det irriterer meg...
Saeria Skrevet 18. november 2010 #2475 Skrevet 18. november 2010 Huff, skjønner det er irriterende. Her har jeg en mann som er veldig ryddig av seg, og som henger klærne pent opp, og bretter det MYE finere enn meg. Han får ofte sånne tussebyger hvor det skal ryddes, og det er greit det, men utrolig irriterende når han spør meg om hva han skal gjøre med ditt og datt som er mitt, og om jeg har tenkt å gjøre noe med det ene og det andre. Ofte får han sånne byger når jeg er tappet for energi og ikke orker å tenke på posten min, dill dall og annet pønn.
Kara W Skrevet 18. november 2010 #2476 Skrevet 18. november 2010 Har blitt noen dager siden sist jeg var innom. Håper tommelen er bedre Og jeg hjelper gjerne til med å sy en kjole. Sånt er bare koselig Her får ikke mannen heller lov til å vaske tøy, men han er så flink på alt annet, så da klager jeg ikke.
Nótt Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2477 Skrevet 19. november 2010 Har blitt noen dager siden sist jeg var innom. Håper tommelen er bedre Og jeg hjelper gjerne til med å sy en kjole. Sånt er bare koselig Her får ikke mannen heller lov til å vaske tøy, men han er så flink på alt annet, så da klager jeg ikke. Takk for at du vil hjelpe meg med å sy kjolen. Kanskje vi skulle hatt oss en sykveld uten barn og menn???? Det er morgen og jeg skal straks på jobb, i dag skal jeg feires på jobben med kake og kanskje is. Litt trist er det jo at jeg måtte lage min egen lapp med navn på til å henge i vinduet (som vi gjør med alle på bursdagene), og at jeg må henge den og flagget opp selv...men jeg overlever jo det som alt annet.
Nique Skrevet 19. november 2010 #2478 Skrevet 19. november 2010 Mannfolk og klesvask Hvis mannen henger opp klær ser det ut som om det er kastet opp på tørkesnoren, så det ordner jeg selv, takk. Synes helt ærlig det er dårlig gjort av kollegaene dine å ikke ordne lapp og flagg for deg Men hva kan man gjøre, vi er jo voksne må vite
Nótt Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2480 Skrevet 19. november 2010 Mannfolk og klesvask Hvis mannen henger opp klær ser det ut som om det er kastet opp på tørkesnoren, så det ordner jeg selv, takk. Synes helt ærlig det er dårlig gjort av kollegaene dine å ikke ordne lapp og flagg for deg Men hva kan man gjøre, vi er jo voksne må vite Ble kjempeoverrasket i dag, for det viste seg at han unge vikaren vi har synes det var så dumt at jeg laget min egen lapp at han laget en lapp til som ble hengt opp i dag. Ikke mye, men du så glad jeg ble - følte virkelig at jeg ble verdsatt da ja. Og så fikk jeg gave, et lys og en serviettpakke fine og blå begge deler, og god kake på pauserommet i dag. Og det var deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå