Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun holder på med to nye tenner, de to på hver side av fortennene oppe. To denne gangen også, så jeg skjønner jo at det er ubehagelig. Det gjør også sitt til at formen ikke er helt på topp stakkar, i dag har hun sovet 3 timer på dagtid noe som ikke er normalt for henne i det hele tatt. Og ikke vil hun ha mat som hun må tygge noe særlig heller, det gjør det jo ikke akkurat lett å ordne mat til frøkna. Alt skal ikke være lett altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en som sikler i bøtter og spann, som klør og plages, og som nettopp fikk en paracet i stumpen for å lette litt på smertene. Han har vært veldig urolig i kveld, stakkar, så jeg blir å legge meg tidlig i kveld, for denne natta kan bli tøff.

Skrevet

Hun våknet ca 2215, og måtte opp en tur, satt hos meg et kvarter og bare koste før det bar inn i sengen igjen. Da la hun seg uten å protestere. Mannen var oppe og sjekket henne to ganger i natt, han satte på vekking faktisk den ene gangen - for han var så urolig for henne. :hjerte:

Jeg skal på jobb og kjenner at motviljen mot det stedet bare vokser. :sukk: Og jeg som egentlig er veldig glad i jobben min.

Skrevet

Uff, så kjipt. På tide å bytte beite da, kanskje.

Skrevet

Da har Saeria vært her til middag og slarvings, veldig koselig. Jeg har vært hos legen i dag, og blitt blitt sykmeldt i 2 uker pga senebetennelse i tommelen. De på jobben ble ikke veldig glade, men sånn er det nå bare.

Skrevet

Ikke bra når du ikke liker deg på arbeidsplassen noe mer.

Er det noe annet du kunne tenkt deg og gjøre?

Hvordan har du klart og få senebetennelse i tommelen?

Strikket for mye? :klø:

Skrevet

Ikke bra når du ikke liker deg på arbeidsplassen noe mer.

Er det noe annet du kunne tenkt deg og gjøre?

Hvordan har du klart og få senebetennelse i tommelen?

Strikket for mye? :klø:

Jeg skal se på jobbmarkedet innen barnehager og se hva som er ledig og om noe evt frister. Jeg skifter ikke jobb bare fordi jeg "må", men vil finne en jobb jeg virkelig vil ha.

Jeg aner ikke hvordan jeg har klart å få senebetennelse, har i grunn ikke strikket så mye - har jo hatt gode pauser.

Skrevet

Du skal se at det er det det er ja. :fnise: Eller så kan jobben med all påkledningen av ungene ha noe å si også. :vetikke:

Skrevet

Takk jenter, det gjør godt å se at dere bryr dere. Jobben viste liten forståelse for å si det sånn. :sukk:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

For det er jo mye bedre å ha deg på jobb med betennelse :klø: sære mennesker!

Skrevet

For det er jo mye bedre å ha deg på jobb med betennelse :klø: sære mennesker!

Så klart er det bedre å ha meg på jobb med betennelse og risikerer at det blir ordentlig alvorlig. :regler: Nei jeg vet ikke hvordan de tenker jeg. :vetikke:

Skrevet

På barnehagemøtet igår pratet vi en del om belastningsskader og slikt. Var ikke klar over at det var et så stort problem i barnehagene. Håper tommelen blir bedre snart! Trenger du noe å gjøre så er det bæretreff i Sandvika idag. Men jeg skjønner hvis det frister mer å kose seg hjemme med mann og barn :klemmer:

Tenkt at Vesla er 9 måneder!

Plutten vil også si noe:

yhhhhhhhhhhhhhhhhhh,,,,,,,,...........bbbbbbbbvvcccxxzzz<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555

Skrevet

Jeg tror nok at det er et veldig vanlig fenomen at de som jobber i barnehage blir sure når andre blir sykmeldte. Folk er ikke flinke nok til å finne løsninger på ting, i stedet så ser de bare alle hindringene pga sykdom.

Men ikke ha dårlig samvittighet. Drit i hva de andre mener. En lege skriver jo ikke ut en sykmelding for moro skyld!

:klemmer:

Skrevet (endret)

9 måneder! Store, lille Vesla :rødme:

Endret av Ashelia
Skrevet

Gratulerer med nimåneders-dagen, vesla! :strix:

Nydeligste jenta ever! :hjerte: Hun smelta hvertfall meg totalt! :ler:

Tusen takk for en kjemekoselig dag i går. Det var helt herlig å komme hjem til dere etter eksamenen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...