Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagen gikk jo greit kan man si.

Det hørtes ikke helt bra ut! Håper morgendagen blir bedre. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare lei av at når jeg ordner ting så blir det gjort om av andre i siste øyeblikk. Og det er alltid de samme som endrer på det. :sur:

Skrevet

En hektisk dag, med mye som har skjedd. Veldig sliten, men samtidig føler jeg at jeg har jobbet i dag.

Skrevet

En kort lang dag på jobb gikk greit, selvom det kunne gått galt. Men nok om det, vi fikk nå diskutert sex, seksuell debut og forskjellene på det i vesten og i muslimske land i pausen i dag, og etter pausen så ble omskjæring av menn diskutert. :sjokkert: Og dette snakker vi altså om, ble litt satt ut selv, men lo masse - særlig når min assistent fra den iranske delen av Kurdistan forklarer med hjelp av hendenen hvordan en penis ser ut før den er omskåret. :lol:

Til middag i dag ble det pannekaker, etter at vesla var lagt i senga si. Og vi satt på kjøkkenet og spiste selvom det bare var oss voksne. :fnise: Føler meg voksen og flink nå.

Har også snakket med mamma på telefonen, og det er samme leksa om igjen og om igjen.

Ellers klør jeg fortsatt, men jobber jo ræva av meg når jeg er på jobb så da tenker jeg ikke på det. Merker det desto mer når jeg da har kommet hjem. :sukk:

Skrevet

Det kan se ut til at jeg har klart å forstue tommelen på venstre hånd i dag, det har gjort dagen til en utfordring generelt. Jeg har måttet ha hjelp med å knyte skoene mine og dra opp glidelåsen i jakka. :sukk: Om den ikke er bedre i morgen tidlig blir det tur til legen på meg, for å være på jobb med en forstuet tommel gjør ting ganske så vanskelig.

Skrevet

Usj, så kjedelig! Forresten, har du og vesla tid til å hilse på i sentrum onsdag ettermiddag?

Skrevet

Jeg jobber til kl 1700 på onsdag så det spørs når du tenker på. :)

Jeg aner ikke hvordan jeg har klart å forstue tommelen, men den er ikke god. :(

Skrevet

Flyet hjem går ikke før klokka ti, og jeg er ferdig med eksamen klokka to. ;)

Skrevet

Flyet hjem går ikke før klokka ti, og jeg er ferdig med eksamen klokka to. ;)

Har sendt deg en PM.

Endelig er det helg. Tommelen er litt bedre, men ikke helt. Har vært på jobb i hele dag, rett og slett fordi jeg visste at det ville bli veldig vanskelig om jeg ble hjemme. Er tommelen derimot ikke bedre til mandag blir det tur til legen. Det teite med en slik tommel er at jeg ikke får strikket, og det gjør at jeg blir hengende etter med gavene jeg jobber med. :sukk:

Skrevet

Forstuet tommel og utslett som klør, ikke noe godt :kose:

Så flink dere er som spiser på kjøkkenet :Nikke: Vi bruker vel kjøkkenbordet max en gang i uka :sjenert:

Håper du får en fin helg Nótt :klem:

Skrevet

Forstuet tommel og utslett som klør, ikke noe godt :kose:

Så flink dere er som spiser på kjøkkenet :Nikke: Vi bruker vel kjøkkenbordet max en gang i uka :sjenert:

Håper du får en fin helg Nótt :klem:

Heldigvis klør jeg mye mindre nå enn for et par dager siden. Og tommelen den er der. :fnise:

Jeg føler at vi er kjempeflinke som bruker kjøkkenbordet hver gang vi spiser middag - er ikke like flinke til frokosten da. :sjenert:

Helgen blir nok fin den. I kveld er det hjemmekveld, i morgen skal vi på whiskyfestival og søndag skal jeg sove lenge. :)

Skrevet

Jeg har nå vært ute i den store buksekrigen. Jeg gikk ut med hodet hevet og lommeboken parat. Jeg kjempet meg butikkene, tittet og fant, jeg sloss meg gjennom prøverommene og flere par bukser. Jeg kom seirende ut av buksekrigen, med livet i behold og 2 nye bukser rikere.

Det er ikke bare bare å handle bukser når man ikke liker supertrange bukser som sitter som tights. Jeg fant som sagt to bukser, og det på lindex av alle steder. OG det beste av alt er at den ene kunne jeg ha i str 38. :bolledeig: DET er det mange år siden sist at jeg kunne kjøpe. :fnise:

Skrevet

Yaay! Flinkis! Resultatet av buksekrigen er at jeg har bare gitt opp å gå med bukser, bruker bare kjoler og skjørt :fnise:

Men kanskje jeg må ta en titt på Lindex :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Flink du er på bukseshopping. Jeg orker ikke jeg, derfor begynner mine å bli temmelig utslitt ;)

Skrevet

Bukseshopping er bare deprimerende. Hater, hater, hater å kjøpe bukser. Derfor blir de buksene jeg i blant finner brukt til de revner. Blir koselig å se deg i dag. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...