Nótt Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2301 Skrevet 26. oktober 2010 Kl 0545 er altfor tidlig, så tidlig faktisk at jeg er kvalm. Jeg er ingen morgenperson kjenner jeg. Kan ikke si at jeg gleder meg til å gå på jobb i dag, eneste fordelen med tidligvakt er at jeg er tidlig ferdig.
Lucky? Skrevet 26. oktober 2010 #2302 Skrevet 26. oktober 2010 Å stå opp til tidligvakt er helt døden Sover så dårlig de nettene jeg har tidligvakt, for jeg er livredd for å forsove meg Men absolutt deilig å være ferdig tidlig
loffen Skrevet 26. oktober 2010 #2303 Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer med ny bil! Kjempefin! Jeg blir også kvalm av å stå opp tidlig.
Nótt Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2305 Skrevet 26. oktober 2010 Å stå opp til tidligvakt er helt døden Sover så dårlig de nettene jeg har tidligvakt, for jeg er livredd for å forsove meg Men absolutt deilig å være ferdig tidlig Å forsove meg er jeg heldigvis ikke redd for, aner ikke hvorfor da. Gratulerer med ny bil! Kjempefin! Jeg blir også kvalm av å stå opp tidlig. Jeg pleier ikke å bli kvalm av å stå opp tidlig, men i dag ble jeg det. Hjalp heldigvis å spise da. Gratulerer med ny bil Takk!! __________________________________________________________________________________________ Dagen i dag har vært helt merkelig, og jeg sitter igjen med mange rare følelser og tanker. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre fremover kjenner jeg. Står litt mer i bloggen for de som er interessert. Det var veldig godt å slutte tidlig i dag, trengte det. I morgen derimot blir en laaaang dag, først mellomvakt også personalmøte på kvelden. Dvs at jeg kun får sett vesla på morgenen før jeg drar på jobb, for jeg rekker ikke hjem om før møtet. Og det kan se ut til at torsdagen blir akkurat helt lik. Får se om jeg orker det møtet på torsdag da - det er ikke "obligatorisk" på samme måte som personalmøtet i morgen. I morgen skal Mannen og Vesla hente "nye" bilen vår. Gleder meg til å kunne kjøre en bil som er nyere og mer moderne enn den gamle. Den gamle bilen vår er fin, men den funker ikke som familiebil + at den trenger litt mer TLC enn det vi kan gi den.
Nótt Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2306 Skrevet 27. oktober 2010 Onsdagsmorgen og halvveis i uka, heldigvis.
O'hara Skrevet 27. oktober 2010 #2307 Skrevet 27. oktober 2010 Gratulerer med ny fin bil Håper det går seg til med han i barnehagen.
Auri Skrevet 27. oktober 2010 #2308 Skrevet 27. oktober 2010 Tenker på deg Beklager at jeg har vært så fraværende i boka di vennen, har lest og fulgt med, men vært litt opptatt med mine egne greier
Nótt Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2309 Skrevet 28. oktober 2010 Ashelia: Jeg vet at du har nok med ting på din side så det går så bra så. Torsdag og snart helg!!!! Gleder meg masse til helgen kjenner jeg.
Nótt Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2310 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg savner å være hjemme. Jeg koser meg ikke på jobb for tiden. I dag, da jeg kom inn på pauserommet var det ingen som sa hei - enda det nesten var fullt der. Føler meg skikkelig utenfor.
Saeria Skrevet 28. oktober 2010 #2311 Skrevet 28. oktober 2010 Så utrolig kjipt, og veldig uhøflig av de andre. Det er ikke sånt som lager et godt arbeidsmiljø!
*Enigma* Skrevet 28. oktober 2010 #2313 Skrevet 28. oktober 2010 Huff, det høres ikke så greit ut å være tilbake på jobb. Forhåpentligvis går det seg til.
loffen Skrevet 28. oktober 2010 #2315 Skrevet 28. oktober 2010 Møkkafolk!! De kan da vel hilse! :hug:
Auri Skrevet 28. oktober 2010 #2316 Skrevet 28. oktober 2010 Hei vennen! Jeg har fått en idé som jeg hadde håpet du kunne hjelpe meg med Jeg har jo bablet lenge om at jeg må lære meg å strikke, men... Jeg har liksom ikke funnet noe prosjekt å starte med. Alt virker så avansert, og skjerf gidder jeg ikke, det er for kjedelig... Men nå har jeg funnet ut hva jeg skal gjøre! Jeg har jo funnet meg den perfekte tekanna, og den trenger en varmehette! Så jeg tenkte å prøve å strikke en Har du noen gode forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Jeg tenker forresten en som har form som en stor lue ( http://rustybobbin.com/Images/sewingphotos/TeaCozy/ChristinaTeaCozy.jpg ) , ikke en som er formet etter kanna ( ) Håper dagen din i morgen blir en bedre dag
Nótt Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2317 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ashelia: Jeg må tenke litt på den der. Kan du tenke deg å strikke på rundpinne eller frem og tilbake og sy sammen til slutt??? Dagen i dag var så som så, men bedre enn i går. Hadde nok litt å si at det var planleggingsdag og vi var avdelingsvis. Har fått begge underarmene fulle av "utslett" og nupper - det klør som bare faen. Våknet at jeg holdt på å klø meg ihjel, har vært litt opp og ned med kløingen i løpet av dagen, men borte er det ikke. Aner ikke hva det er for noe, har ikke begynt med noe nytt vaskemiddel eller spist noe nytt. Og nå på ettermiddagen har ansiktet blitt fullt av sånne nupper også, klør ikke - ikke ennå i hvertfall. Føler meg ikke særlig pen akkurat nå. Endret 29. oktober 2010 av Nótt
Saeria Skrevet 29. oktober 2010 #2318 Skrevet 29. oktober 2010 det kan vel ikke være en reaksjon på all bekymringen på jobb, vel? :klø: Det er uansett kjipt å klø som en gal.
Nótt Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2319 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg aner ikke om det kan være det, håper bare det ikke sprer seg... meeen det kan se ut til at jeg har fått det på magen også.
Auri Skrevet 29. oktober 2010 #2320 Skrevet 29. oktober 2010 Ashelia: Jeg må tenke litt på den der. Kan du tenke deg å strikke på rundpinne eller frem og tilbake og sy sammen til slutt??? Jeg vet ikke, var der jeg tenkte du kunne hjelpe meg Og å foreslå hva slags type garn og pinnebredde og sånt. Men jeg vil ha den litt pen, enten ved perlestrikk eller rett/vrang striper... Eller en kombo. Det er det eneste jeg vet Ang. utslettet så vet jeg at det er "vanlig" å få sånt på begynnelsen av høsten, kroppen får litt sjokk ved væromslag og innevarme og sånt. Håper det gir seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå