Kara W Skrevet 20. oktober 2010 #2281 Skrevet 20. oktober 2010 Ellers går det bra med Vesla og Mannen, alt er ikke like lett, men en innkjøringsperiode må man jo regne med. Kan si det slik at det er herlig å komme hjem til en liten en som nesten kaster seg i armene på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Så herlig Jeg er sikker på at Vesla og mannen bare kommer til å kose seg mer og mer sammen, og at også han vil synes det er trist å dra tilbake på jobb etter endt permisjon. Har mannen lært å knyte fast Vesla i bæretøyet enda?
Saeria Skrevet 20. oktober 2010 #2282 Skrevet 20. oktober 2010 Kan tenke meg det er deilig å komme hjem til ei jente som blir så glad for å se mammaen sin! Vi henter stort sett G sammen i barnehagen, og det er kjempestas å se hvor glad han blir når han ser oss!
Nótt Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2283 Skrevet 21. oktober 2010 Så herlig Jeg er sikker på at Vesla og mannen bare kommer til å kose seg mer og mer sammen, og at også han vil synes det er trist å dra tilbake på jobb etter endt permisjon. Har mannen lært å knyte fast Vesla i bæretøyet enda? Nei han har ikke lært seg det ennå, men kan tenke meg at det kommer etterhvert.
Nótt Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #2284 Skrevet 22. oktober 2010 Jobbet i 4 dager og kjenner at jeg er litt lei. Det kan ha sammenheng med at jeg har fått den ene ped.leder'n opp i halsen allerede. Er redd jeg kan komme til å krangle skikkelig med han om han ikke endrer oppførsel. Men er kanskje litt vanskelig å endre personlighet. Glad det e rhelg nå ja.
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. oktober 2010 #2286 Skrevet 23. oktober 2010 Følger med og leser, selv om jeg ikke skriver så mye. Godt første uka på jobb er ferdig da, og håper at fyren endrer personlighet over helga
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 #2287 Skrevet 23. oktober 2010 uff...høres ut som en tøff start på arbeidsdagene igjen Håper dere kommer bedre overens etterhvert da Har dere ikke jobbet sammen før du gikk til permisjon? Får håpe du slapper av og nyter helgen
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2010 #2288 Skrevet 23. oktober 2010 Håper du får en fin helg, og at ting blir bedre neste uke.
Nótt Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2289 Skrevet 24. oktober 2010 uff...høres ut som en tøff start på arbeidsdagene igjen Håper dere kommer bedre overens etterhvert da Har dere ikke jobbet sammen før du gikk til permisjon? Får håpe du slapper av og nyter helgen Nei jeg har ikke jobbet med han før, han begynte nemlig nå i august. Jeg håper det går seg til. I går var vi hos min ene bror og feiret bursdagen til begge brødrene mine, en liten familiefeiring på formiddagen. Vesla synes det ble litt mye med en kusine på 3,5 år som fløy rundt og en på nesten 1 år som har begynt i barnehagen og var med på den voldsomme leken. Hun er ikke vant til så mye herjing ennå. Men da var det ekstra godt å sette seg i bilen og kjøre hjem for oss alle. Både vesla og jeg sovnet i bilen. Vi har kjøpt "ny" bil. Det har tatt sin tid, men endelig har vi funnet en som passer oss og som vi har råd til. Det ble en sort Opel Meriva 2004 modell.
Kara W Skrevet 24. oktober 2010 #2291 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer med nye bil! Den så kjempefin ut Vesla blir nok med på leken, bare hun får vendt seg litt mer til andre barn. Plutten på 2 likte ikke mye herjing han heller. Husker vi var hjemme hos noen, og barna på 2 og 5 begynte å hoppe i sofaen. Han satt bare storøyd og så på og turde ikke nærme seg Men etter å ha begynt i større barnehagen så har han blitt mye tøffere. Slitsomt med en så irriterende person på jobben. Tror du at du kunne tatt en skikkelig samtale med ham, slik at du slipper en evt krangel senere?
Saeria Skrevet 24. oktober 2010 #2292 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer med ny, fin bil! G er ganske herjete av seg her hjemme, og selv om han er noe roligere i barnehagen, så har han en litt større gutt der som han lærer av.
Nótt Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2293 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer med nye bil! Den så kjempefin ut Vesla blir nok med på leken, bare hun får vendt seg litt mer til andre barn. Plutten på 2 likte ikke mye herjing han heller. Husker vi var hjemme hos noen, og barna på 2 og 5 begynte å hoppe i sofaen. Han satt bare storøyd og så på og turde ikke nærme seg Men etter å ha begynt i større barnehagen så har han blitt mye tøffere. Slitsomt med en så irriterende person på jobben. Tror du at du kunne tatt en skikkelig samtale med ham, slik at du slipper en evt krangel senere? Takker, den er veldig fin. Vi setter veldig høyt i den i forhold til den gamle bilen vår. Gleder meg til å kjøre den nå kjenner jeg. Hun blir helt klart med på leken når hun venner seg til det. Hun herjer jo som bare det med Mannen og meg her hjemme. Om han ikke endrer seg skal jeg ta en skikkelig samtale med han, jeg har bare tenkt å gi han litt tid for å se om han endrer seg.
Nótt Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2294 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer med ny, fin bil! G er ganske herjete av seg her hjemme, og selv om han er noe roligere i barnehagen, så har han en litt større gutt der som han lærer av. Det hjelper nok helt klart å ha en større gutt å lære av.
Saeria Skrevet 24. oktober 2010 #2295 Skrevet 24. oktober 2010 Jupp. Fikk vite at de hadde kastet mat vegg i mellom når de var mette. G lærte fort av F, ja! Kjempefestlig for de ansatte som måtte plukke opp, selv om de er godt vant til at det er mat over alt etter endt måltid.
Nótt Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2296 Skrevet 24. oktober 2010 Jupp. Fikk vite at de hadde kastet mat vegg i mellom når de var mette. G lærte fort av F, ja! Kjempefestlig for de ansatte som måtte plukke opp, selv om de er godt vant til at det er mat over alt etter endt måltid. Den har jeg heldigvis ikke vært borti på de årene jeg har jobbet i barnehage.
Nique Skrevet 25. oktober 2010 #2298 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer med ny bil, kjempefin Håper det ordner seg på jobben din
Nótt Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2299 Skrevet 25. oktober 2010 Heldig du da. Ja det vil jeg si, godt med alt man IKKE trenger å oppleve.
Nótt Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2300 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer med ny bil, kjempefin Håper det ordner seg på jobben din Det er lov å håpe, men jeg har mine tvil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå