Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Gratulerer med kjøkkenbord :) Veldig enkelt å sette seg i sofaen med maten, kjenner til den :ler: Men her i huset spises frokost og middag rundt kjøkkenbordet og kveldsmaten i stuen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går dagene i ett, særlig med besøk av tre herlige jenter. :) Nå er jentene på fest, mens vi sitter hjemme som det gamle ekteparet vi er. :fnise: Litt godt å være alene, men det var akkurat som om lufta gikk ut av ballongen når de dro - det ble så sinnsykt stille i hele leiligheten.

Ellers har jeg blitt kvitt en del klær, siden jentene har hjulpet meg litt med å rense ut av klesskapet og kommodene mine. Litt trist å se noen plagg forsvinne, men når man ikke bruker de er det bedre at de kommer til nye og gode hjem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for en kjempefin helg kjære! :klemmer: Jeg har hvertfall storkost meg og jeg kjenner helga har hjulpet endel på den generelle formen min for tida :)

Vi kom oss trygt hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med lite søvn på vesla har hun i natt sovet 11,5 time. Men hun er så tett at snørra bare renner stakkars, og tørke nesa er jo virkelig et mareritt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Lovte å stikke innom boka for å si hei, så nå sier jeg HEI! Skal følge meg her framover også :)

Takk for en koselig helg, gjestfriheten deres er virkelig fantastisk! Følte meg ordentlig hjemme hos dere. :)

God bedring til den lille damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til vesla. Jeg vet inderlig godt hvor kjedelig det er med en iten en som har tett nese, og som IKKE liker å bli pellet på den.

Og gratulerer med 8 mnd. dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Saeria!!

Vesla ble 8 måneder i dag, rart å tenke på at hun har vært i livene våre i 8 måneder alt.

Med en tett liten frøken på ryggen har jeg skrudd kjøkkenbord i dag, hadde skrudd sammen nesten hele da Mannen kom hjem, manglet bare å sette underdelen sammen med toppen. Og det gjorde vi sammen for det måtte man være to om å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovte å stikke innom boka for å si hei, så nå sier jeg HEI! Skal følge meg her framover også :)

Takk for en koselig helg, gjestfriheten deres er virkelig fantastisk! Følte meg ordentlig hjemme hos dere. :)

God bedring til den lille damen!

:vinke: Hei du. Veldig koselig helg ja. Så fint at du koste deg her. :klem:

Det går lynkjapt. Snart har hun vært like lenge utenfor, som inni magen. ;)

Ja det er sært å tenke på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla er skikkelig tett, og snørra renner. Heldigvis så sover hun godt om natten, det er verre på dagtid for å si det sånn - da får hun bare til å sove når jeg bærer henne. Veldig koselig, men litt tungvint til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund sitter jeg ved det nye kjøkkenbordet og spiser lunsj, med en sovende frøken på magen. Bordet står ikke helt der det skal, men jeg tok det like greit i bruk. :fnise: Ellers har jeg vasket en maskin med vanlige klær, en maskin med ullklær og holder på med en maskin med jeans - dette er nemlig den store vasketøydagen i dag. :lol: Skal vaske en maskin med sengetøy og kluter senere i dag, og da er all vasken tatt for denne gang. Jeg har også tatt oppvasken allerede. Deilig med alt som er gjort kjenner jeg. Får jo ikke gjort noe annet enn ting her hjemme siden vesla er så tett, da jeg vil jeg jo unngå å gå ut mer enn vi må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...