Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planen var å trene, men så sitter jeg her i sofan da. Jeg føler meg forkjøla i øya...tro det eller ei, føles helt merkelig for å si det sånn. Og vesla trengte søvn mer enn jeg trengte å trene, for å si det sånn. Får se om jeg ikke kan hive inn en treningsøkt i løpet av helgen. I morgen er planen å møte folk fra jobben og spise på spisestedet her vi bor og så bowle litt. Blir nå med og spiser ihvertfall så får vi se om det blir noe bowling for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det offisielt: vi er forkjøla alle tre. Jeg er minst syk, men har en forkjøla liten frøken her hjemme og en skikkelig tett Mann på jobb. :sukk: Skulle ha vært ute med jobben spist og bowla, men det utgår, jeg orker bare ikke. Har vært ute en liten tur, den vesken gikk i retur i dag og ellers handlet litt. Det var godt å komme ut, men det er helt klart høst - det er ganske kjølig ute nå. Og siden vesla ikke er i form tok jeg bare på henne ullundertøy og puttet henne i dunposen. Hun var dermed akkurat passe varm på turen. :) Så da haster det jo sånn sett ikke med den vognposen jeg holder på å sy til henne, men er jo greit å ha den klar til våren da. Dessuten kommer det nok dager som er varmere enn i dag og da er nok dunposen helt klart for varm.

Skrevet

God bedring. Kjedelig med forkjølelse. Been there, done that. (Og er det litt fremdeles...) :sukk:

Og god helg! :klemmer:

Skrevet

Herlig når dagen begynner med en krangel når man endelig har kommet ut av senga. :sukk: Han gidder ikke å høre på meg, bare avbryter når jeg prøver å forklare at å gjøre det han tenker funker ikke med en liten en når hun er våken og det vil bråke for mye når hun sover. Jeg skjønner hvorfor han vil gjøre det han vil, men tror ikke det hjelper. :sur:

Skrevet

Definitivt kjipern. Håper dere finner en løsning kjapt og blir venner igjen. Selv kranglet vi i natt kl. ett :sukk:

Skrevet

Vi er ikke uvenner, og etter å ha tenkt litt begge to så ser det ut til at vi finner en løsning. Han kom med en annen løsning som for meg ikke er aktuell i det hele tatt. :fnise: Men jeg tror vi er enige om å prøve første forslaget, bare at det passer meg jævlig dårlig å gjøre det denne helgen for jeg har sagt klart at jeg trenger å få sydd. Og siden svigers kommer i morgen må jeg jo gjøre det i dag. Noe han ikke hadde skjønt. Noen ganger tror jeg mannfolk bare hører det de vil høre.

Skrevet

:sukk: Kjenner at jeg er litt lei rød stump nå. Vesla var helt fin på fredag, og da fant vi ut at vi går over til tøybleier igjen. Som sagt så gjort og hun var helt fin i hele går, men når hun får første bleieskift i dag så er hun rød igjen. :sur: Så da er det tilbake på krem og papir. Om det ikke endrer seg så slutter vi med tøy, for veslas helse går faktisk foran her. Tror det er fukten huden hennes reagerer på, at hun ikke tåler at huden er fuktig over lengre tid. Men å vekke henne på natten og skifte bleie er uaktuelt. Må tenke litt på dette kjenner jeg.

Ellers ordnet ting seg i går, og vi fikk fikset det som fikses skulle.

Nå har jeg en liten en som sover på ryggen min og jeg skal straks sette meg ned og sy litt.

Skrevet

Hva med kombibruk? Engangs på natt, og tøy på dag?

Skrevet

Tror søster gikk over til det, fordi rusket ikke tålte så godt å ligge hele natta i tøy.

Skrevet

Ønsker deg en god søndag Nótt, håper veslas stump blir bedre :)

Skrevet

Også påstås det fra flere hold at tøybleier er sååå mye bedre for stumpen.. :roll:

Jeg hadde gitt opp og bare brukt engangs. :)

Skrevet

Kombi-bruk kan nok være løsningen her ja. Nå må hun bare bli helt bra, sårheten har igjen gått over til sår. :sukk: Kjenner at jeg får skikkelig vondt av vesla. Jeg vet at det går over i løpet av et par dager med intens smøring og lufting, men ser jo at hun har det vondt når jeg vasker og smører mens det er sårt.

Skrevet

Også påstås det fra flere hold at tøybleier er sååå mye bedre for stumpen.. :roll:

Jeg hadde gitt opp og bare brukt engangs. :)

For de fleste er det jo det da. Bare sånn at det er sagt. et fåtall barn vil ikke kunne bruke tøy, og noen barn vil kunne bruke tøy om dag, og engangs om natt.

Så å gi opp, er ikke noe jeg ville gjort, men heller prøvd kombibruk. Engangs er ikke himmerik det heller, for å si det sånn. ;)

Skrevet

Jeg gir ikke opp, så er det sagt. Selv ikke Mannen gir opp, og han var motstander da vi begynte å bruke tøy. Jeg mener at tøy er det beste, men det kan se ut til at engangs er best på nattestid. Mannen likte i hvertfall forslaget om kombibruk, så da blir det det vi prøver oss på etterhvert. :)

Skrevet

Stakkers vesla :kose: Håper kombibruken løser problemet :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...