Nótt Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2101 Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg har ikke bestilt ennå, og om vi bestiller sammen mener jeg at det kommer på over 200 kr - dessverre ellers var det en god idé. Her kan du bestille mooncup til ca 200,- mener de er billigst akkurat nå - på den i hvertfall. Endret 22. september 2010 av Nótt
flickan Skrevet 22. september 2010 #2102 Skrevet 22. september 2010 Innom og hilser på. Har visst ikke fått gratulert deg med veslejenta di Måtte lese fødselshistorien din, og den var veldig lik min egen. Måtte presse pjokken ut på ren og skjær vilje til slutt jeg også. Haha, jeg som egentlig hadde glemt fødselen og er klar for nr 2 , måtte plutselig tenke litt på det.
Nótt Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2103 Skrevet 22. september 2010 flickan: I dag har vi vært på jobben min og besøkt + fått tatt bilder av vesla alene og sammen med meg av fotograf. Vesla storkoste seg og sjarmerte alle som vanlig. Hun fikk sitte litt i sandkassen og det var skikkelig stas, råflirte der hun satt. Dressen hennes var helt perfekt og jeg fikk skryt for den er jo så myk og fin.
Nótt Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2104 Skrevet 22. september 2010 Dette er noe av det sterkeste jeg har lest. :cry:
Harlekin Skrevet 22. september 2010 #2105 Skrevet 22. september 2010 Dette er noe av det sterkeste jeg har lest. :cry: Trist og fantastisk nydelig på samme tid. Takk for linken
Nótt Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2108 Skrevet 23. september 2010 Og her begynner dagen tidlig som vanlig. Dvs at jeg har ryddet bort ren oppvask og vasket skitten oppvask, lagt sammen og ryddet bort det rene tørre tøyet. Om et par timer skal jeg dra og trene, og i kveld er det KG-treff. Nok en dag full av planer.
Nótt Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2109 Skrevet 23. september 2010 Dette er kanskje å dra konseptet med bæretøy litt langt?? :klø:
Nótt Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2110 Skrevet 23. september 2010 (endret) Skal se!! Endret 23. september 2010 av Nótt
Nótt Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2111 Skrevet 23. september 2010 Sånn da er vi hjemme igjen etter at jeg har trent og vesla vært i barnepassen. Da vi skulle gå hjem hadde det begynt å regne, men jeg tenkte at det ikke gjorde noe for vesla skulle jo sove i vogna og jeg hadde regntøy. Det var i hvertfall planen, inntil vesla begynte å storgråte - så mye at hun ikke fikk puste til slutt. Endte med at jeg stoppet under et tre, i le og slang på meg meitai og barn, puttet regnfrakken under vogna og dro frem paraplyen. Gikk hele veien hjem, 30 minutter med en god del bakker, med barn på magen, paraply i høyre hånda og dyttet vogna med venstre hånda. Rimelig sliten da vi kom hjem for å si det sånn, men det er jo egentlig bare mer trening.
Nótt Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2112 Skrevet 23. september 2010 Da har jeg kommet hjem fra KG-treff, det var koselig å treffe gamle og nye fjes. Vi hadde planer om å dra på Katedralen, men endte på Mother India pga at det var quiz på Katedralen. Det var veldig hyggelig og som alltid gikk skravla uten stopp.
Nótt Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2113 Skrevet 24. september 2010 (endret) Nå har vi vært ute en tur i regnværet. Jeg kan bare nok en gang si at bæretøy er helt genialt i sånt være. Vi tuslet bort på Linderud senteret for å returnere en pakke, og titte litt i butikkene. Gikk innom Åhlens for å kjøpe en "kurv" til oppbevaring av lekene til vesla. Den boksen de har ligget i til nå begynner å bli litt liten - hun har en del leker nemlig. Det ble en slik, i beige. Og om ikke Mannen liker den så kan jeg alltids bruke den til andre ting. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_dorian_charm.gif' alt=':sjarmor:'> Kjøpte også et nytt dusjforheng i hvitt med grått medaljong mønster og et handlenett i sort med hvite sommerfugler på. Endret 24. september 2010 av Nótt
Synne-Marie Skrevet 24. september 2010 #2114 Skrevet 24. september 2010 Dette er noe av det sterkeste jeg har lest. :cry: For en nydelig historie! Og alle de nydelige bildene! Det var vanskelig å holde tårene tilbake. For en utrolig sorg og stor glede, å få et så nydelig og anderledes barn. De er jo noen solskinnsbarn, selv om det blir noe annet enn det hun så for seg først.
Minttu Skrevet 24. september 2010 #2115 Skrevet 24. september 2010 Dette er noe av det sterkeste jeg har lest. :cry: ååh og så mange fine bilder! kult dusjforheng! men ikke like kult bæretøy God helg Nótt
loffen Skrevet 24. september 2010 #2116 Skrevet 24. september 2010 Kjempefint handlenett altså! Jeg har bare et sånt grått fra meny.
Nótt Skrevet 25. september 2010 Forfatter #2117 Skrevet 25. september 2010 Når det gjelder handlenett så har jeg altså det sorte med sommerfugler, et gult med grått håndtak også har vi et fra kiwi og et fra ultra + et par stoffnett. De stoffnettene bruker jeg til strikketøy og garn. Jeg fryser i dag.... Det kom sånn helt plutselig, har liksom vært så god og varm inntil i dag. Dvs at vi nå må finne frem dyna vår, for helt til nå har vi sovet med et tynt vatt-teppe og det har vært mer enn nok.
Nótt Skrevet 25. september 2010 Forfatter #2118 Skrevet 25. september 2010 Glemte å fortelle at i dag så våknet vi av en liten en som gråt, og når Mannen gikk inn til henne så satt hun i hodeenden av sengen sin. Jeg tror ikke hun skjønte hvordan hun skulle legge seg ned og at det var derfor hun gråt (+at hun hadde gjort i bleia). Men poenget her er at nå har Mannen fått se at hun kan sette seg opp helt av seg selv. Noe hun forsåvidt bare gjør i senga og ikke på gulvet, men hun kan.
Saeria Skrevet 25. september 2010 #2119 Skrevet 25. september 2010 Vi hadde også en som hadde gjort i bleia i dag. Masse tannbæsj!
Nótt Skrevet 25. september 2010 Forfatter #2120 Skrevet 25. september 2010 Er nok det det er her også for å si det sånn. Håper den tanna snart bryter gjennom, er litt lei problemene den medfører.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå