Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2061 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg hadde definitivt tatt den til én krone ... Det var en skriveleif.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 18. september 2010 #2062 Del Skrevet 18. september 2010 Det var en skriveleif.... Men en morsom en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2010 #2063 Del Skrevet 18. september 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2064 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg ville droppet hele ergoen, og kjøpt en beco i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. september 2010 #2065 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg hadde kjøpt den til 600 og handlet rødvin for resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2066 Del Skrevet 18. september 2010 Nå har jeg prøvde både beco, manduca, ergo og oh snap, og ergo'n er faktisk den jeg liker best. Dessuten skal den i hovedsak brukes på jobb og da passer ergo'n best synes jeg. Fant en til 500 så jeg tror jeg går for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2067 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, da ville jeg og gått for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2068 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har en muskel i det venstre låret som gjør så sinnsykt vondt. Merket den da jeg trente på tirsdag, men tenkte at den var sikkert øm pga et SVÆRT blåmerke jeg hadde på låret (aner ikke hvordan jeg har fått det). Har merket muskelen litt sånn til og fra hele uken, men i dag da jeg skule løfte opp kurven med rent vått tøy, så bare sviktet hele beinet og det gjorde sinnsykt vondt. Er bedre nå, men er fortsatt skikkelig øm. Tror nok bare jeg har forstrukket en stor muskel, men det var ikke spesielt moro å knele på badegulvet mens vesla var der og Mannen prøvde å sove litt. Endte med at jeg fikk lempet vesla over i senga til Mannen mens jeg gikk "løs" strekken eller krampen eller hva det var. I morgen skal vi til mamma en tur, planen er å gå en tur hvis det er fint vær, ta med litt mat og drikke og finne et sted å kose oss. Har tenkt å gå langs stranden, den turen vi gikk på torsdag, for det er jo så fint å gå langs strandkanten. Så håper på :sol:og varmt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2069 Del Skrevet 18. september 2010 Har litt lyst på kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2010 #2070 Del Skrevet 18. september 2010 Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2071 Del Skrevet 18. september 2010 For den var ikke bare råfin da! Hvor i alle dager får man et sånt fint plagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2072 Del Skrevet 18. september 2010 Steike! Chill sin? *leste i bildeinfoen* Jeg forbinder Chill norway med svigerinne og hennes datters RÅÅÅÅSA kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2073 Del Skrevet 18. september 2010 De har en del fine ting der, men de er jo så dyre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2074 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, de er rådyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2075 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg må slutte å tenke og bare handle tror jeg. Sitter ennå og grubler på hvilken ergo jeg skal kjøpe. Kan virkelig ikke tenke for lite skjønner jeg. Synes jo den sorte og røde er fin, men den grå med stjernene er virkelig ennå finere. Den sorte er som den på dette bildet, men med den røde fargen på hetta og innsiden. Mens den grå er som på dette bildet. Hvorfor må jeg tenke det ihjel??? Greia er det at, om den ikke blir brukt på jobb så vil jeg jo bruke den privat og jeg tenker at det kan være lettere for besteforeldre å bruke en formsydd heller enn MT eller sjal (det blir for mye knot tror jeg). Og da tror jeg kanskje den grå er mer anvendelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2010 #2076 Del Skrevet 18. september 2010 Den sorte var fin, men den grå var jo bare nydelig da. Kjøp den du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. september 2010 #2077 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg derimot tenker at fargen ikke spiller så mye rolle, for begge er fine, og at da er det bedre å tenke på lommebok og miljøet Meeeen jeg vet også at det ikke alltid er så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. september 2010 Forfatter #2078 Del Skrevet 19. september 2010 Dere gjør det ikke noe lettere jenter. Liker de begge to - er vel det som er problemet tror jeg. Og jeg kan ikke akkurat forsvare å kjøpe to, eller kan jeg det. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. september 2010 #2079 Del Skrevet 19. september 2010 Det er vel gjerne ikke så lett å forsvare kjøp av to stykker...Sier jeg som sikler og har lyst på enda en kleinsmekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2010 #2080 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde bare trykt kjøp på den første og beste, evt. "elle, melle..." Og når jeg var ferdig med det hadde jeg slettet alle bokmerker, og loggen min, slik at jeg aldri kunne ha funnet igjen den andre og sett på den, og tenkt at "egentlig er den her mye finere enn den jeg kjøpte!" Det er iallefall min teknikk Kjolen var forresten veldig fin den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå