Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvde både beco, manduca, ergo og oh snap, og ergo'n er faktisk den jeg liker best. Dessuten skal den i hovedsak brukes på jobb og da passer ergo'n best synes jeg. Fant en til 500 så jeg tror jeg går for den. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en muskel i det venstre låret som gjør så sinnsykt vondt. Merket den da jeg trente på tirsdag, men tenkte at den var sikkert øm pga et SVÆRT blåmerke jeg hadde på låret (aner ikke hvordan jeg har fått det). Har merket muskelen litt sånn til og fra hele uken, men i dag da jeg skule løfte opp kurven med rent vått tøy, så bare sviktet hele beinet og det gjorde sinnsykt vondt. Er bedre nå, men er fortsatt skikkelig øm. Tror nok bare jeg har forstrukket en stor muskel, men det var ikke spesielt moro å knele på badegulvet mens vesla var der og Mannen prøvde å sove litt. Endte med at jeg fikk lempet vesla over i senga til Mannen mens jeg gikk "løs" strekken eller krampen eller hva det var.

I morgen skal vi til mamma en tur, planen er å gå en tur hvis det er fint vær, ta med litt mat og drikke og finne et sted å kose oss. Har tenkt å gå langs stranden, den turen vi gikk på torsdag, for det er jo så fint å gå langs strandkanten. :) Så håper på :sol:og varmt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må slutte å tenke og bare handle tror jeg. Sitter ennå og grubler på hvilken ergo jeg skal kjøpe. :fnise: Kan virkelig ikke tenke for lite skjønner jeg. Synes jo den sorte og røde er fin, men den grå med stjernene er virkelig ennå finere.

Den sorte er som den på dette bildet, men med den røde fargen på hetta og innsiden. Mens den grå er som på dette bildet. :sur: Hvorfor må jeg tenke det ihjel??? Greia er det at, om den ikke blir brukt på jobb så vil jeg jo bruke den privat og jeg tenker at det kan være lettere for besteforeldre å bruke en formsydd heller enn MT eller sjal (det blir for mye knot tror jeg). Og da tror jeg kanskje den grå er mer anvendelig. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg derimot tenker at fargen ikke spiller så mye rolle, for begge er fine, og at da er det bedre å tenke på lommebok og miljøet :)

Meeeen jeg vet også at det ikke alltid er så lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjør det ikke noe lettere jenter. :sukk: Liker de begge to - er vel det som er problemet tror jeg. Og jeg kan ikke akkurat forsvare å kjøpe to, eller kan jeg det. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare trykt kjøp på den første og beste, evt. "elle, melle..." :fnise: Og når jeg var ferdig med det hadde jeg slettet alle bokmerker, og loggen min, slik at jeg aldri kunne ha funnet igjen den andre og sett på den, og tenkt at "egentlig er den her mye finere enn den jeg kjøpte!" Det er iallefall min teknikk :laugh:

Kjolen var forresten veldig fin den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...