Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Om ikke ammetåke, så fremmer ikke akkurat det faktum at jeg ikke har sovet sammenhengende en hel natt på halvannet år, hukommelsen. :forvirret:

Forresten...når bleia er ren og tørr, sender jeg den sammen med strikkedressen Vesla skal få låne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei søvnmangel gjør helt klart sitt, så der skal jeg være superfornøyd siden vesla faktisk sover sammenhengende hele natten. :tommelopp:

Snill du er. :klem:

Nå er det ikke lenge til vi skal sette nesa ut døra for en god og lang tur, sammen med Kara W og Plutteline. Men før vi går tur skal jeg kjøpe dress til Vesla, for det er jo greit å ha nå utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har man både tørrkokt kjeler, og glemt babyen når man går ut, så du er ikke alene. Ammetåken varer til barnet er 18, fikk jeg beskjed om :fnise:

Gleder meg til å gå tur med deg etterpp :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk kjøpt dress til Vesla, endte opp med en i str 86 - i håp om at den kanskje passer til våren også. :fnise: Men den er så myk at det ikke gjør noe om den er stor dessuten kan den fint brettes opp uten at den blir for klumpete.

Turen i dag var helt fantastisk, vi var så heldige med været - solen strålte mer eller mindre hele tiden. Så det å sitte på bryggekanten og spise lunsj og skravle med andre mamma'r var virkelig tingen i dag. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagmorgen, og planene for i dag er å vaske gulv, vaske voksenklær, plante en plante, gå ut med glass og papp. Så her er det ikke så mye som skjer egentlig.

Så på dressen til vesla som jeg bare slang på sofan i går, og tanken på at jeg faktisk er mamma er helt fjern. Og det etter å ha hatt en liten en i over 7 måneder. :sjokkert: Og det er forsatt helt fjernt å tenke på at jeg har ansvaret for den vakre lille skapningen for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som gjenstår på listen over ting som skal gjøres i dag er vaske klær og gå ut med glass og papp. Glass og papp tar jeg når vi går for å møte Mannen ved banen, har satt det foran døra så jeg kommer ikke ut uten å snuble over det. :lur:

Vaske klær skal jeg straks gå igang med, for maskinen bruker jo noen timer på det. Og det er greit at det er gjort før kjære kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går veldig fort. I dag reiste hun seg etter bordet og gikk langs bordkanten, mens hun så på meg og strålte over hele ansiktet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at de første månedene må være utrolig fasinerende, det er jo så skrekkelig mye som skjer, og det kan endre seg bare fra dag til dag.

Man er ganske så heldig som får oppleve noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jammen fremmelig! Her har vi en litt forsiktig jente, men det er kjekt det også. Hun fyker rundt en del, men liker også å sitte i ro på matten sin og bla i bøkene sine. Hun blir visst en bokorm som sin mor ;)

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at de første månedene må være utrolig fasinerende, det er jo så skrekkelig mye som skjer, og det kan endre seg bare fra dag til dag.

Man er ganske så heldig som får oppleve noe slikt!

De er utrolig fasinerende siden det skjer så mye hele tiden, og her har det skjedd noe mer eller mindre hver eneste dag. Blir sliten av å tenke på hvor mye veslefrøkna vår har lært seg på så kort tid.

:strix: Flinke Vesla. Hun er jammen tidlig ute!

Ja det er hun helt klart.

Hun er jammen fremmelig! Her har vi en litt forsiktig jente, men det er kjekt det også. Hun fyker rundt en del, men liker også å sitte i ro på matten sin og bla i bøkene sine. Hun blir visst en bokorm som sin mor ;)

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Vesla er ikke forsiktig av seg i det hele tatt, det ender jo riktig nok i en del knall og fall og tårer, men like raskt er hun ute igjen og prøver seg. Her spiser hun opp det hun kommer over av lesestoff, så jeg får bare håpe at hun legger av seg den vanen - slik som jeg gjorde. :fnise:

God helg Nótt! :klemmer:

God helg loffen. :klemmer:

Jeg har forresten strikket ferdig det jeg skulle strikke til niesene mine til jul. Og nå har jeg begynte på neste julegave. :) Dette går så radig så jeg tror jeg skal klare å bli ferdig med det som er planlagt. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal - skal ikke.

Jeg har lurt på om jeg skal kjøpe en Ergo bæresele, som jeg kan ha liggende på jobb til bruk der, evt som vesla kan ha liggende i barnehagen hun begynner i til bruk der. Men så er spørsmålet, skal jeg kjøpe brukt eller ny?? :klø: Jeg kan få en sort og rød Ergo til 600 + porto, og den ser ut til å være pent brukt. Eller så kan jeg kjøpe en grå Ergo med stjerner til 1000 + porto. Jeg vakler litt kjenner jeg... Noen tanker??

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...