Saeria Skrevet 11. september 2010 #2001 Del Skrevet 11. september 2010 Bruker du fremdeles AC med bambusinnlegg? Fungerer de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2010 #2002 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) 7 måneders-bursdag! Endret 11. september 2010 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #2003 Del Skrevet 11. september 2010 Bruker du fremdeles AC med bambusinnlegg? Fungerer de? Nei, AC har jeg ikke brukt på flere måneder - de ble feil i passformen rundt lårene hennes. Så de ga vi opp i mai engang mener jeg. De bleiene vi har og som vi bruker er: Lommebleier: BG OS - med mikrofiberinnlegg, har vært veldig fornøyd - disse har suedcloth HH OS - med mikrofiberinnlegg, har vært veldig fornøyd - disse har suedcloth Muksut s/m med bambusinnlegg, er veldig fornøyd WeeOnes OS, med bambusinnlegg, er veldig fornøyd Totsbots OS, med bambusinnlegg, har vært veldig fornøyd - denne har suedcloth BSRB OS med bambus, er veldig fornøyd Formsydd, er fornøyd med alle de: Dragebleien fra deg GoodMama Det kan se ut til at hun reagerer på suedcloth inn på huden, så inntil denne uken har det gått uten problemer siden vi har brukt fleecepapir hele tiden. MEN siden vi droppet det pga at vi tror det har gnagd litt mot de såre områdene så har hun blitt mer rød av de bleiene med suedcloth inn mot huden. Hadde jeg bare hatt en HAUG med bleier uten det så hadde det ikke vært noe problem. Så helt klart en forbedring i natt da hun lå med BSRB'n på. Men ikke bra nok til å ikke smøre med sink. Så har altså valgt engangsbleier denne helgen og sinksmøring. Kjenner at jeg ikke liker det, men må få bukt med det såre og det vil si smøring. Har bestilt en BSRB med Tingeling på idag, gleder meg til vi får den. Og skal prøve å få tak i flere for de er så fine OG gode. + at jeg nå er på jakt etter bleier uten suedcloth innside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #2004 Del Skrevet 11. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #2005 Del Skrevet 11. september 2010 Da er Vesla dratt med besteforeldrene sine. Rart å være hjemme begge to uten henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2010 #2006 Del Skrevet 11. september 2010 Det kan jeg tenke meg er rart. Jeg vil forresten tipse deg om Piddle poddles aio. De har bambus-innside og er gode i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #2007 Del Skrevet 12. september 2010 Det kan jeg tenke meg er rart. Jeg vil forresten tipse deg om Piddle poddles aio. De har bambus-innside og er gode i størrelsen. Får jeg tak i de på Hyenacart??? Takk for tips. Det ble sent i natt. Vi var i seng 0345. To sene helger på rad, DET er det lenge siden sist - nemlig godt over et år siden for min del i hvertfall. Så det å få muligheten til å sove lenge i dag var sinnsykt ditt, jeg fikk sove til 1100 etter å ha vært oppe en tur i 9-tida for dotur og smertestillende. Mensen med magevondt er noe herk. Vi hadde det veldig koselig i går og bursdagsbarnet ble kjempeglad for gaven hun fikk av oss: et lite skjerfsjal med to armbånd til, alt strikket i samme garn og av meg. Om et par timer så skal vi ut igjen, denne gangen for å hente vesla og dra i bursdagen til kusina til Mannen. Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg, men kjenner at jeg er i humør for litt koseklær, så får se om jeg finner noe som er fint og kosete i samme slengen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2010 #2008 Del Skrevet 12. september 2010 Kom til å tenke på at dersom du liker sideknepping, så er gjerne Fishnoodles noe for deg? bambusinnside, nette og smale, og PUL utenpå. Kan få tak i noen brukte fra junaiten, deriblant en lilla i str. M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2010 #2009 Del Skrevet 12. september 2010 Piddlepoddles fås på HC. Så hun var utsolgt akkurat nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Kom til å tenke på at dersom du liker sideknepping, så er gjerne Fishnoodles noe for deg? bambusinnside, nette og smale, og PUL utenpå. Kan få tak i noen brukte fra junaiten, deriblant en lilla i str. M. Kunne vært spennende å prøve. Mannen er ikke så begeistret for sideknepping og vi har ingen slike for øyeblikket, men jeg er villig til å prøve. Piddlepoddles fås på HC. Så hun var utsolgt akkurat nå da. Fant ikke sida på HC jeg. :klø: Da er vi hjemme alle tre, etter familiebursdag. Sliten... merker at det ble sent i natt for å si det sånn, godt å være hjemme og bare ta det med ro. Etter at bestemoren nå har skiftet bleie annenhver time og smurt godt er vesla så godt som fin igjen. Litt rød rundt lårene, men det er fordi hun har gode runde lår og får bleiemerker. Så nå er vi på tøybleiekjøret igjen. Endret 12. september 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 12. september 2010 #2011 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Sjekk forrige post, Nótt, ser ut til at mannens navn er skrevet der? Ellers, bra at vesla er frisk fra bleieutslettet. Det er noe herk når det kommer Endret 12. september 2010 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #2012 Del Skrevet 12. september 2010 Sjekk forrige, Nótt, ser ut til at mannens navn er skrevet der? Ellers, bra at vesla er frisk fra bleieutslettet. Det er noe herk når det kommer Takk!!! Endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. september 2010 #2013 Del Skrevet 12. september 2010 Så bra at stumpen er bedre! Håper dere får slappet av resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. september 2010 Forfatter #2014 Del Skrevet 12. september 2010 Skal snart finne senga kjenner jeg - for jeg er sliten.... Men er jo ikke så rart siden vi var hjemme 0330 i natt etter bursdagsfeiring av en venninne og har vært i familiebursdag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2010 #2015 Del Skrevet 12. september 2010 Så bra stumpen er bedre. Jeg kan godt kjøpe en eller to fishnoodles for deg. Her er forresten link til PP: http://hyenacart.com/piddlepoddles/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2016 Del Skrevet 13. september 2010 Så bra stumpen er bedre. Jeg kan godt kjøpe en eller to fishnoodles for deg. Her er forresten link til PP: http://hyenacart.com/piddlepoddles/ Om du kan det så hadde jeg blitt kjempeglad - tusen takk. Våknet et par gange ri natt og var kvalm, er fortsatt urolig i magen og føler meg ikke i form. Er faktisk så "ille" at jeg vurderer å kutte yoga'n i dag, skal se det an, men er ingen god idé å tøye og strekke for mye på magen om jeg ikke blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2010 #2017 Del Skrevet 13. september 2010 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. september 2010 #2018 Del Skrevet 13. september 2010 God bedring, vennen. Kom til å tenke på at vi har en Piddle poddle aio som du kan få prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2010 #2019 Del Skrevet 13. september 2010 Så bra at stumpen til vesla er bedre God bedring til deg, håper formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2020 Del Skrevet 13. september 2010 God bedring, vennen. Kom til å tenke på at vi har en Piddle poddle aio som du kan få prøve. Vil gjerne prøve den ja. Tusen takk . Så bra at stumpen til vesla er bedre God bedring til deg, håper formen er bedre Snakket visst litt for tidlig når det gjelder stumpent til vesla. Da vi kom hjem fra yoga'n i dag var den illrød igjen. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt. Nå ligger hun med bambus bleie og er smurt med fuktighetskrem og ikke sink - kanskje det hjelper. Og i hele ettermiddag har hun vært ganske så sår av seg, gråter for den minste ting. Og på toppen av det hele ville hun ikke ha kveldsgrøten sin og ikke hele kveldsflasken heller - og begge deler pleier hun å sluke rått. Håper hun klarer å sove hele natten uten for mye tull. Formen min har vært bra siden yoga'n og det er deilig. Magen til Mannen derimot har ikke vært bra i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå