Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Kjære deg, du skal da ikke ha dårlig samvittighet fordi du er syk! Skal jeg ha dårlig samvittighet for at S må ta seg av alt av støvsuing o.l. nå mens beina mine er så ille da eller? ;)

:klemmer: Håper du greier å slappe av mest mulig i dag!

Jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg er syk, men fordi Vesla ikke har mammaen sin i barnehagen som vanlig. Hun har bare godt av det, men kjennes ikke godt for det.

Nå har jeg sovet en time på sofaen, og skal straks spise litt før kiropraktoren og henting av Vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg er syk, men fordi Vesla ikke har mammaen sin i barnehagen som vanlig. Hun har bare godt av det, men kjennes ikke godt for det.

De færreste barn har mammaen sin i barnehagen, så hun skal nok klare seg fint hun også. ;) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste barn har mammaen sin i barnehagen, så hun skal nok klare seg fint hun også. ;) God bedring!

Det er jeg fullstendig klar over, men hun er ikke vant til det. Det har gått bra i dag - og det regnet jeg også med.

Det som derimot har vært problemet, er at hun har vært helt hystersik redd for at jeg skulle forsvinne i kveld. Hun har brukt 1,5 time på å sovne i dag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det strengt tatt ut som hun har godt av at du ikke er i barnehagen. Håper du blir bra igjen fort, kjipt å gå og ha det vondt sånn og ikke kunne gjøre noe. Riktig god bedring. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har helt klart godt av at jeg ikke er der hver dag, men det gjør ikke mindre vondt i mammahjertet for det. :sukk: I dag løp hun visst nok til den ene assistenten da de kom i barnehagen og det var godt å høre.

I dag skal jeg til kiropraktoren igjen, også får jeg besøk av venninne J. Tenker vi går sammen og henter Vesla litt tidlig.

I morgen har jeg legetime (for å snakke om astmaen min og svimmelhetsanfallene mine). Så skal jeg besøke venninne ML som ble kastet av en hest i forrige uke og brakk 4 ribbein og rev av leddbånd i det ene kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at jeg er syk, har bare en betennelse i skulder/rygg og det går over. Svimmelhetsanfallene har jeg hatt i snart 20 år så det spørs vel om de blir borte. Men vil nå ta de opp med legen - igjen. Kanskje ny lege vil gi en ny vinkling på ting. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen :strix:

Betennelse er ikke bare bare det heller da. Håper en ny lege kan finne noe ut av svimmelheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem med en bukett med røde roser og beskjed om at jeg har barnefri på lørdag. Jeg skjønte ingenting,trodde han mente at han skulle passe Vesla slik at jeg kunne gå ut og feire J. Hun har nemlig bursdag på søndag. MEN det var ikke det han mente, han har ordnet det slik at Vesla skal til besteforeldrene sin på lørdag. Og så skal vi ut og spise sammen, og feire 5 års bryllupsdag. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagen en dag for sent! Beklager, var litt fraværende i går :sjenert:

Morsomt og rart å tenke på at dere giftet dere, når jeg og S nettopp hadde møtt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5 års bryllupsdag :strix: Så herlig av mannen å ordne barnevakt slik at dere kan gå ut å kose der sammen da :)

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem med en bukett med røde roser og beskjed om at jeg har barnefri på lørdag. Jeg skjønte ingenting,trodde han mente at han skulle passe Vesla slik at jeg kunne gå ut og feire J. Hun har nemlig bursdag på søndag. MEN det var ikke det han mente, han har ordnet det slik at Vesla skal til besteforeldrene sin på lørdag. Og så skal vi ut og spise sammen, og feire 5 års bryllupsdag. :hjerte:

Fantastisk!

Spør du meg er det den beste gaven man kan få.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...