Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juli 2011 #3742 Skrevet 5. juli 2011 SYYYYKT FIN. Hilsen hun som fikk mms.
Saeria Skrevet 5. juli 2011 #3743 Skrevet 5. juli 2011 Ja, den er rålekker...*sier hun som fikk en MMS på en dårlig telefon, men så litt av kunstverket for det om*
Nótt Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3745 Skrevet 5. juli 2011 Og her kommer det dere alle venter på..... Det er veldig rødt det som ble tatovert i dag, men vil roe seg og bli samme farge som det andre etterhvert.
Saeria Skrevet 5. juli 2011 #3746 Skrevet 5. juli 2011 Jeg tror jeg DAUER! Noe så fantastisk vakkert! Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg som har en så fantastisk tatovering! Men jeg unner deg selvsagt å ha noe så vakkert på kroppen!
Nótt Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3747 Skrevet 5. juli 2011 takk, er veldig fornøyd så langt. MEN det har gjort vondt!
Saeria Skrevet 5. juli 2011 #3748 Skrevet 5. juli 2011 Misunner deg ikke smerten, altså. Du er tøff som tar en så stor tatovering. Det skal du har!
dreia Skrevet 5. juli 2011 #3749 Skrevet 5. juli 2011 Wow! Eg kjenner meg som verdens verste pingle nå, gitt...
Auri Skrevet 5. juli 2011 #3750 Skrevet 5. juli 2011 HERREGUD så fin!!!!!! Den var fantastisk før, men nå er den bare... Wow!!!! Jeg er helt totalt blown away!
Nótt Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3751 Skrevet 6. juli 2011 Saeria: jeg føler meg ikke spesielt tøff. Dreia: du er da ingen pingle. Pixie: takk! Er ganske så fornøyd nå ja.
RødeDrage Skrevet 6. juli 2011 #3753 Skrevet 6. juli 2011 Herregud, jeg er glad jeg fikk sett et skikkelig bilde ^^, Pokker heller, den er fantastisk, Nótt! Jeg gleder meg til å se den helt feridg grodd og sånn ^^,
Nótt Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3754 Skrevet 7. juli 2011 Herregud, jeg er glad jeg fikk sett et skikkelig bilde ^^, Pokker heller, den er fantastisk, Nótt! Jeg gleder meg til å se den helt feridg grodd og sånn ^^, Jeg gleder meg også dragen. Og forhåpentligvis er ikke det så lenge til.
Lucky? Skrevet 7. juli 2011 #3755 Skrevet 7. juli 2011 Stilig! Blir så fasinert av å se slike kunstverk
Nótt Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3756 Skrevet 8. juli 2011 Sånn da er jeg ferdig med å pakke ryggen i plast, og det er deilig!!!!! Hva skulle jeg gjort om jeg ikke hadde hatt Mannen til å vaske og smøre ryggen min?? Han er så snill og stiller opp, morgen og kveld. Etter vasking og smøring i dag endte vi i senga igjen begge to, og det enda han egentlig hadde stått opp.
Nótt Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3758 Skrevet 9. juli 2011 Han er virkelig herlig. Er det rart jeg elsker ham?? En sløv lørdagsmorgen, fikk ligge til 0735. Da var det en som ropte på mamma'n sin fordi hun hadde bæsj i bleia. Hun er blitt flink til å si i fra om at hun har bæsjet og vil ha ny bleie. *stolt mamma* I dag kommer J på besøk og vi skal snakke rollespill - gleder meg til å begynne å spille igjen. Ellers skal vi rydde og vaske for i morgen kommer JH og T på middag, skal bli kos å se alle sammen igjen. Gleder meg også tl å se uttrykket når de ser tatoveringen min.
pusilus Skrevet 9. juli 2011 #3759 Skrevet 9. juli 2011 Så flott tatoveringen er Nòtt Snille mannen som hjelper deg å ta fint vare på den. Herlig at vesla er flink å gi beskjed om hva hun trenger God helg
Nótt Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3760 Skrevet 9. juli 2011 Så flott tatoveringen er Nòtt Snille mannen som hjelper deg å ta fint vare på den. Herlig at vesla er flink å gi beskjed om hva hun trenger God helg Takk pusilus, er veldig fornøyd med den. :rødmer: Jeg hadde ikke kunnet gjort det uten hjelp fra Mannen, hvordan skulle jeg ellers fått stelt den?? Hun er blitt veldig flink tilå vise hva hun vil. Uten språk er det ikke alltid vi forstår hva hun mener, men hun gjør jo så godt hun kan for å vise oss. Det går mye i tegn for tiden. Må forresten fortelle om gårsdagen, for jeg fant ut at vi måtte treffe noen folk. Sendte en sms til en i barselsgruppen som jeg visste var hjemme. Vi avtalte å treffes i 15-tida, som sagt så gjort. Vi gikk ned i parken som er her og koste oss i et par timer, 2 voksne og 3 barn. Vesla viste seg fra sin skikkelig tøffe sjarmerende side, løp rundt, tryna og reiste seg uten å knyste i det hele tatt. Superstolt av veslejenta mi som ikke begynte å hyle eller gråte fordi hun slo seg litt. Alle klærne måtte så klart legges til vask fordi hun var møkkete, men det gjorde ingenting hun koste seg jo maks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå