Nótt Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3681 Skrevet 24. juni 2011 Drømte om Vesla i natt! Hun kom innom meg på jobb for og være med meg på cafè, bare henne. En stille stund om morgen er utrolig deilig og få. Nyte litt ro og stillhet... Så herlig drøm. LOL
Auri Skrevet 24. juni 2011 #3682 Skrevet 24. juni 2011 Vel, du vet at tilbudet om PM alltid er der vennen Jeg gleder meg sånn til å se dere igjen
Nótt Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3684 Skrevet 24. juni 2011 Vel, du vet at tilbudet om PM alltid er der vennen Jeg gleder meg sånn til å se dere igjen Jeg vet tilbudet er det vennen, er bare litt skummelt å innrømme ting ovenfor en selv - enda verre er det å faktisk si det til noen. Skal tenke på saker og ting tror jeg.
Nótt Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3685 Skrevet 24. juni 2011 Vesla og jeg har vært hos svigers i hele dag. Hun storkoste seg med dagbarna til svigermor, men tippet over da hun skulle sove luren på dagen. Vi brukte over 1 time på å roe henne og få henne til å sove - SLITSOMT!!! Men bortsett fra det har det vært en koselig dag.
Gjest Skrevet 24. juni 2011 #3686 Skrevet 24. juni 2011 Jeg er her også! Er inne og leser hver dag, men jeg er ikke noe flink til å kommentere... Håper tanker og ting ordner seg for deg!
Kara W Skrevet 25. juni 2011 #3687 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg tror det er mange som har vært eller er litt KG-lei (meg blant annet), som fortsetter å lese i dagbøkene, men ikke skriver så mye til andre eller til seg selv. Også er det ikke alltid så lett å finne på noe å skrive heller. Jeg hvertfall liker ikke å bare komme med "intetsigende" kommentarer, jeg vil gjerne kunne skrive noe vettugt... Og dét er ikke alltid like lett heller! Så da ender jeg opp med å la vær å skrive noe What she said Takk for hyggelig besøk, forresten. Det blir så alt for lenge mellom hver gang vi sees. Dere får flytte ut hit slik at vi kan rette på det. Endret 25. juni 2011 av Kara W
Nótt Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3688 Skrevet 25. juni 2011 What she said Takk for hyggelig besøk, forresten. Det blir så alt for lenge mellom hver gang vi sees. Dere får flytte ut hit slik at vi kan rette på det. Det var veldig hyggelig å se deg igjen. Hva synes de små om gavene? Flytte ja, det blir nok en god stund til det skjer dessverre.
Kara W Skrevet 25. juni 2011 #3689 Skrevet 25. juni 2011 Det var veldig hyggelig å se deg igjen. Hva synes de små om gavene? Flytte ja, det blir nok en god stund til det skjer dessverre. Kom akkurat på at jeg hadde glemt å takke for dem! De ble kjempe glad, og har lekt med dem masse idag. Du er snill Men mannen synes ballongene hadde litt tvilsom fasong
Nótt Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3690 Skrevet 25. juni 2011 Kom akkurat på at jeg hadde glemt å takke for dem! De ble kjempe glad, og har lekt med dem masse idag. Du er snill Men mannen synes ballongene hadde litt tvilsom fasong Så bra at de små likte gavene. Og jeg skjønner virkelig ikke hva mannen din mener.
Nótt Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3691 Skrevet 25. juni 2011 (endret) I dag har vært en lang dag for alle mann, særlig Vesla tror jeg. Men veldig koselig. Mannen sto først opp med Vesla i dag, mensen gjør at jeg ikke er i særlig god form og ba pent om å få sove i dag. Så snill som han er sto han opp først. Når klokka var 0930 kom de inn til meg for å si at de dro i butikken en tur og handlet. Da de kom tilbake var det frokost og litt kos før vi dro ut alle sammen. Først ned til sentrum for å høre på M1 spille sammen med korpset sitt i PridePark. Har ikke sett M1 og M2 på enge så det var utrolig koselig å se de igjen begge to. Pratet masse med M2 mens M1 og korpset spilte. Og de var så utrolig flinke til å spille. *imponert* Etter at de var ferdige med å spille tok M1 med seg Vesla for å skaffe henne en ballong, og de kom tilbake med ikke bare 1 men hele 3 ballonger. Det gjorde dagen til Vesla helt fullkommen. Etter å ha hørt på korpset spille skilte vi lag med M1&M2, vi for å spise lunsj og de for å finne seg en plass å se på PrideParade. Planen var å joine de etter maten og se paraden sammen, men det skjedde ikke. Vi brukte litt lang tid på maten og fant ut at det var best å gå til bilen for å kjøre til mamma. Som sagt så gjort, og på veien fikk vi faktisk se paraden på et sted som var helt genialt; god utsikt og lite folk rundt. Har vel nesten ikke gått glipp av PrideParade på ca 10 år, det er en sånn greie som vi bare må få med oss hvert år. Etter å ha sett paraden, Vesla fikk se både hester og høre trommekorps, dro vi til mamma. Mamma skulle passe på Vesla mens Mannen og jeg lette etter bukser. Kom til mamma og fant ut at hun var dårlig, bronkitt, men hun ville fortsatt passe Vesla. Under tvil fikk hun lov til det, og jeg tror det gjorde dagen hennes veldig mye bedre. Mannen fant seg to bukser og jeg ingen, eller dvs jeg fant bukse, men ikke størrelsen min. Typisk min flaks, vet hvilken bukse jeg vil ha må bare lete litt mer. Og jeg fant en god del klær til Vesla på salg, 6 plagg til 50 kr plagget på Barnas Hus. Sånt kan man like. Det ble 3 kortermede ull/bomullsbodyer, 1 truse/shorts, 2 blå reflex ullheldrakter str 86 og 92. Er jo greit å ha pysjer til vinteren. Da vi kom tilbake til mamma sa hun at de hadde kost seg masse sammen, lekt med ballongene og lest de bøkene Vesla hadde hatt med seg. Da vi dro hjem var det en liten en som var så sliten at hun gråt nesten hele bilturen hjem. Jeg har fullført genseren til Vesla som jeg holdt på med, den ble litt vid kanskje, men fin som en god sommerkveldgenser. Nå sitter vi med hver vår pc og slapper av litt før vi skal se på enten Trueblood eller Tudors, har ikke helt bestemt meg ennå. Endret 25. juni 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3692 Skrevet 26. juni 2011 I dag lurer jeg på om Vesla og jeg skal ta en tur på bærelandstreff før vi tar turen til J&R. J varte å totalvrake bilen på torsdag, mistet grepet på veien i en sving. Det gikk bra med henne, heldigvis. Hun kjørte ikke fort så vidt jeg vet, men pga regn vær det veldig glatt akkurat i svingen.
Nótt Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3695 Skrevet 26. juni 2011 *langt innlegg som forsvant* Det blir ikke noe treff på oss i dag, tiden strekker bare ikke til. Vesla MÅ sove ordentlig i dag, dvs i senga si. Skal til J&R og det skal bli godt å se at J ikke er alvorlig skadet. Ble redd og sinna da jeg hørte om hva som hadde skjedd med henne.
janne84 Skrevet 26. juni 2011 #3696 Skrevet 26. juni 2011 Ble hun påkjørt eller? viktigeste er at J er har det bra iallefall..
Nótt Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3697 Skrevet 26. juni 2011 Ble hun påkjørt eller? viktigeste er at J er har det bra iallefall.. Nei hun mistet kontrollen over bilen og kjørte av veien. Totalvraket bilen, men slapp unna selv med en forstuet arm og litt forslått kropp - ingen andre som var involvert heldigvis.
Auri Skrevet 26. juni 2011 #3698 Skrevet 26. juni 2011 Godt det gikk bra med J!!!!! Uff, så utrolig skummelt det må ha vært, hun var sikkert kjemperedd stakkars. Du må hilse henne fra meg Og det er bare 6 dager til jeg ser deg igjen
dreia Skrevet 26. juni 2011 #3699 Skrevet 26. juni 2011 Bilkjøring er skummelt. Godt det gjekk så bra. Håper vesla søv godt i dag. Pjokken fekk ein dupp på 1,5 time i dag. Det er ei stund sidan sist, for å seia det slik, så det passa veeeeldig godt. Særlig i dag, når me skal ha bursdagsfeiring.
Nótt Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3700 Skrevet 26. juni 2011 Hun sover stort sett bare 1 time, og i dag var ikke noe unntak - det ble ca 45 minutter - bedre enn 20 minutter i bilen i det minste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå