Lucky? Skrevet 2. juni 2011 #3581 Skrevet 2. juni 2011 Deilig at det nærmer seg slutten på gamlejobben da 8 uker ferie høres ikke dumt ut
Nótt Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3582 Skrevet 3. juni 2011 Fredag morgen og siste dag før ferie, 1 dag igjen på jobb før jeg begynner i ny jobb 1.august. Effektivt må det vel kalles når man har klart å vaske to maskiner med klær og hengt de til tørk før kl 0800 om morgenen. Ha en strålende dag i dag alle sammen!!
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 #3583 Skrevet 3. juni 2011 2 maskiner med klær føt klokka 8 Det må jeg si! Jeg sitter her å samler energi til å sette på en
Nótt Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3584 Skrevet 3. juni 2011 Nå ble maskin nr 1 satt på kl 0500, det var jeans, nr 2 ble satt på kl 0700 - ulltøy som tar bare en time, så greit var det. NÅ har jeg kun 1 dag igjen på jobb før jeg er ferdig der. Dvs at jeg nå har nesten 8 uker ferie.
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 #3586 Skrevet 3. juni 2011 Høres ikke feil ut med så lang ferie nei Jeg skal jobbe 5 uker til jeg
Nótt Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3588 Skrevet 5. juni 2011 Vi har hatt en veldig koselig helg. Fredag dro vi til venneparet J&R koste oss masse med gode venner, skravling og ost og kjeks. Venninne J farget og klippet håret mitt, deilig å føle seg litt fresh. Lørdag var det grillfest, men vi dro hjem i 2130 tiden. Da var vi slitne og det passet og dra hjem. I dag har jeg lagt siste hånd på sommerkjolen til Vesla. Og jeg er veldig fornøyd, må bare prøve om den passer på henne.
*Enigma* Skrevet 6. juni 2011 #3593 Skrevet 6. juni 2011 Hyggelig å se dere igjen på torsdag, håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. Kanskje få til å treffes til lunsj/is en helg?
Nótt Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3594 Skrevet 7. juni 2011 Hyggelig å se dere igjen på torsdag, håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. Kanskje få til å treffes til lunsj/is en helg? Lunsj/is en helg hadde vært kjempekoselig. Men de to neste helgene er vi opptatt. Så det må bli i slutten av juni eller begynnelsen av juli eventuellt. I dag ser ut til å bli en innedag, selvom jeg på en måte MÅ ut. Trenger mer nattkrem til ansiktet og så har vi haugevis med glass/metall emballasje og papp som må kastes. Frister særdeles lite å gå ut når det er så mørkt og vått ute som det er nå. Finner vel en løsning på det tenker jeg.
dreia Skrevet 7. juni 2011 #3595 Skrevet 7. juni 2011 For ein nydelig kjole Og litt for sommarferie. Deilig!
Nótt Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3596 Skrevet 7. juni 2011 For ein nydelig kjole Og litt for sommarferie. Deilig! Takk - er veldig fornøyd med kjolen. I teorien er det kun 3 uker som er sommerferie, en uke med 1 jobbdag og 4 uker med permisjon uten lønn. Så det blir litt trangt i august kan man si. MEN det ordner seg vel tror jeg.
Sluagh Skrevet 7. juni 2011 #3597 Skrevet 7. juni 2011 Det ordner seg for snille piker vennen Nå er jeg omsider aktiv her igjen, etter å ha glemt hele KG i lange tider... *klemme* Må se om ikke vi kan møtes en dag snart, hvis ikke vi regner bort! klemmer fra ML
Nótt Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3598 Skrevet 7. juni 2011 Det ordner seg for snille piker vennen Nå er jeg omsider aktiv her igjen, etter å ha glemt hele KG i lange tider... *klemme* Må se om ikke vi kan møtes en dag snart, hvis ikke vi regner bort! klemmer fra ML Lenge siden sist. Vi må helt klart møtes en dag, selvom vi regner bort må vi få til det. Og ja det ordner seg som regler for snille piker, men så er jo spørsmålet hvor snill er jeg egentlig.
Nótt Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3599 Skrevet 7. juni 2011 Det ordner seg for snille piker vennen Nå er jeg omsider aktiv her igjen, etter å ha glemt hele KG i lange tider... *klemme* Må se om ikke vi kan møtes en dag snart, hvis ikke vi regner bort! klemmer fra ML Lenge siden sist. Vi må helt klart møtes en dag, selvom vi regner bort må vi få til det. Og ja det ordner seg som regler for snille piker, men så er jo spørsmålet hvor snill er jeg egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå