Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og vet du hva! Jeg var hos tannlegen i dag, boret to hull, og fikk ikke angstanfall! Jeg er dritstolt av meg selv :bolledeig:

Gratulerer :roser: Du har vært kjempeflink!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Superstolt av Pix jeg og ^^,

2. Ville bare si god helg, kos dere masse! Det er barnas dag her i byen i morgen, og man lar da ikke en sjangs til sukkerspinn gå fra seg?

Jeg og Pix er veldig enige om at vi går under barn vi og ^^,

:klemmer:

Skrevet

2. Ville bare si god helg, kos dere masse! Det er barnas dag her i byen i morgen, og man lar da ikke en sjangs til sukkerspinn gå fra seg?

Nei man lar ikke en sjanse til sukkerspinn gå i fra seg, så klart man er barn da. :fnise:

I dag skal vi til Sverige, det blir nok koselig. Men akkurat nå er vi ganske slitne, vi voksne i hvertfall. Vesla måtte sovne i sengen sammen med oss i går kveld og våknet FØR vekkerklokka i dag morges. :sukk::Gjesp:

Skrevet (endret)

:opplyser:

Jeg skal på Barnas Dag og dere kan gå som mine barn.

:lol:

Nei man lar ikke en sjanse til sukkerspinn gå i fra seg, så klart man er barn da. :fnise:

I dag skal vi til Sverige, det blir nok koselig. Men akkurat nå er vi ganske slitne, vi voksne i hvertfall. Vesla måtte sovne i sengen sammen med oss i går kveld og våknet FØR vekkerklokka i dag morges. :sukk::Gjesp:

Å... Sukkerspinn er ekle greier.

Tre munnfuller er godt, så blir det bare kvalmt. :fnise:

Kjedelig med Vesla som var så tidlig våken.

Viste ikke hvor glad jeg var i og sove før jeg fikk barn, jeg.

God tur idag, ikke blakk dere helt da!

:shoppe:

Endret av MarianneE
Skrevet

Her var det en som var klar klokka seks! :Gjesp:

Skrevet (endret)

Her var det også morgon rett etter kl. 6. Og ingen pupp fekk pjokken til å sova vidare heller. :Gjesp: (Men eg klagar ikkje, for han sov faktisk heilt rundt i natt - for aller første gong! :nigo: )

God harrytur! :reise::shoppe:

Endret av dreia
Skrevet

:opplyser:

Jeg skal på Barnas Dag og dere kan gå som mine barn.

Å... Sukkerspinn er ekle greier.

Tre munnfuller er godt, så blir det bare kvalmt. :fnise:

Haha, vi kunne jo det :3

Pff, pingle :fnise:

Jeg spiste TO! =D

Og ja, god tur!

Skrevet

Da har vi kommet oss hjem fra Sverige og inn i joggisen, alle matvarene er ryddet bort og vi slapper av litt.

Vi hadde en veldig fin tur med M&M, og fikk handlet det vi skulle og litt til. :fnise: Er gjerne sånn det blir når vi reiser til Sverige.

Vesla fikk seg lekemat, ny ball og en TimmyTid bamse, alt var like populært. Morsomt å se hvordan hun står på kjøkkenet og lager mat - utrolig for en rollelek hun kan holde på med da.

Skrevet

Høres ut som om noen følger i pappas fotspor? :fnise:

Skrevet

Er han så flink til rollelek altså? :hoho:

Hørtes ut som bra "fangst" på turen det der.

Har dere noe fast dere alltid kjøper i Sverige?

Vi kjøper alltid BBQmarinert spearribs i Sverige, en spesiell type potetmos, maxibag med ostepop og litt annet.

Det MÅ vi ha! :Nikke:

Skrevet

Kan se sånn ut ja. Hun elsker å være på kjøkkenet når han lager mat og holder på. :hjerte:

Du skulle bare visst. :lur::lol:

Hørtes ut som bra "fangst" på turen det der.

Har dere noe fast dere alltid kjøper i Sverige?

Vi kjøper alltid BBQmarinert spearribs i Sverige, en spesiell type potetmos, maxibag med ostepop og litt annet.

Det MÅ vi ha! :Nikke:

Det var en bra fangst ja. Vi har vel ikke noe sånn fast tror jeg. :klo: Eller jo det har vi: bacon, saft, biff, godis og brus. :fnise:

Skrevet

Ble det noen ny fe på dere da?

Skrevet

Du skulle bare visst. :lur::lol:

:overrasket:

*rare bilder i hodet*

:fnise:

Skrevet

Vesla er ganske tidlig ute med rollelek :hjerte:

Jepp det er hun helt klart, er helt merkelig hvor flink hun er til rollelek. Moro egentlig at hun er så flink til det. Nå er hun ganske tidlig ute med en god del ting da, så burde vel ikke bli så overrasket.

Ble det noen ny fe på dere da?

Nei ingen ny fe, har jo ingen steder å sette sånt nå.

:overrasket:

*rare bilder i hodet*

:fnise:

Skrevet

Ha en flott søndag og kos deg med den herlige familien din :)

Skrevet

I dag har Vesla og jeg prøvd et demo-bæretøy, noen som har designet et nytt bæretøy som en skoleoppgave. Vi skal være med og demonstrere på fremlegget av oppgaven deres i morgen.

Etter det hentet Mannen oss, og vi dro til mamma for å grille. Der kom bror A med familie i tillegg til at lillesøster var hjemme. Det var veldig koselig, med mye mat og godt selskap.

Og så må jeg jo legge ut bilder av det jeg synes har tatt en evighet og strikke. :fnise: Tok meg en drøy måned riktignok da.

DSC04055_medium2.JPG

DSC04052_medium2.JPG

DSC04054_medium2.JPG

Skrevet

Og elsker jeg det? Jupp ^^, Fineste sjal/sjerfet jeg har sett/hatt <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...