Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så artig med billettar til dyreparken. Og endå kjekkare å faktisk vinna. :nigo: Eg er også slik som aaaaaldri vinn, men plutselig vann eg i adventskalenderen til Bleieboden i desember. Veldig stas. :nigo:

Håpar de blir kvitt omgangssjuka veldig fort. Det høyrtest ikkje noko særlig ut. :spy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde fått sjekket opp i det med bekkenet.

Ja jeg vet, vet bare ikke helt hvor jeg skal begynne hen: lege, fysio eller manuellterapi.... :klø:

5 billetter, ja. Du, Mannen og Vesla er 3, også har du meg og S da... :nigo::ler:

Håper dere er i bedre form alle sammen i kveld! Omgangssyken er helt forferdelig altså!

De siste to billettene er faktisk lovt bort til M1 og M2, ellers var det en god idé. :klem:

Så artig med billettar til dyreparken. Og endå kjekkare å faktisk vinna. :nigo: Eg er også slik som aaaaaldri vinn, men plutselig vann eg i adventskalenderen til Bleieboden i desember. Veldig stas. :nigo:

Håpar de blir kvitt omgangssjuka veldig fort. Det høyrtest ikkje noko særlig ut. :spy:

Det er gøy å vinne når man ikke gjør det til daglig. :nigo:

Vi er i bedre form alle sammen, både Mannen og jeg har klart å beholde mat i dag. Vesla har vært hos besteforeldrene sine og skal være der til imorgen slik at vi kan få slappet av og bli bedre. Hun storkoser seg masse der, jeg savner henne, men ser at jeg ikke har vært i stand til å ta meg av henne i dag så det har vært det beste.

Skrevet

Tror jeg ville begynt hos kiropraktor, jeg. De har nok erfaring med MANGE kvinner som sliter med bekkenproblemer etter fødsel. De kan henvise videre, og ikke minst er det viktig for deg å få dokumentert en evt. fødselsskade.

Skrevet

Kjenner jeg stiller meg tvilende til kiropraktor etter at jeg fikk beskjed av han jeg gikk til for to år siden, da jeg hadde fått diagnosen bekkenløsning, sa at bekkenløsning ikke fantes. Men det er kanskje ikke en så dum vei egentlig, må bare finne en i nærheten.

Skrevet

Jeg bare tulla med billettene da :klemmer:

Og han kiropraktoren du gikk til da var nok ganske på jordet, blir nok bedre hos en annen :)

Skrevet

Jeg håper det blir bedre hos en annen ja. :) Skjønte at du tulla ang billettene, men måtte liksom fortelle at de alt var gitt bort.

Skrevet

Mine kiropraktorer har hvertfall ikke hatt en slik holdning til hverken bekkenløsning, eller bekkenlåsning, så den du gikk til var nok spesiell, ja.

Skrevet

Da har jeg fått time hos kiropraktor i dag, er spent på resultatet. I går var korsryggen/bekkenet helt fint, i dag er det litt stivt igjen. :sukk: Hele lørdagen ble jo tilbragt i sittende og liggende hvilestilling, orket ingenting. I går hentet vi Vesla hos svigers og dro til Bogstad gård på åpen dag. Det var veldig koselig, men ble jo litt rusling rundt da. Vi var inne i fjøset og så på lam, sauer, griser, høner, geiter, kaniner, kalver og en ku. Kua skremte Vesla for hun slang med hodet og dyttet oss da vi var borte og så på kua og kalvene. Det gikk heldigvis over, men hun var kjemperedd en liten stund.

Skrevet

Kjenner jeg stiller meg tvilende til kiropraktor etter at jeg fikk beskjed av han jeg gikk til for to år siden, da jeg hadde fått diagnosen bekkenløsning, sa at bekkenløsning ikke fantes.

Å herregud...

Jeg blir så provosert av slike uttalelser, han (jeg bare gjetter det var en mann) vet ikke hvordan det føles.

:filer:

Håper timen hjelper!

:klem:

Skrevet

Å herregud...

Jeg blir så provosert av slike uttalelser, han (jeg bare gjetter det var en mann) vet ikke hvordan det føles.

:filer:

Håper timen hjelper!

Jeg sluttet hos han etter den timen for å si det sånn, og ja du hadde rett det var en mann. :fnise: Ble litt lettere irritert på han da jeg hadde fått konstatert bekkenløsning hos tre forskjellige personer før den timen jeg hadde da.

Jeg håper også at den timen hjelper for jeg orker ikke så mye i dag så det blir kun en tur ut i dag, og det er til kiropraktoren.

Skrevet

For en dustete kiropraktor. Legen min var ihvertfall hakket bedre, og påsto bare at det ikke var mulig å få bekkenløsning før 3. trimester, så nektet å skrive en henvendelse til meg på det :sukk:

Håper du fant en bedre kiropraktor denne gangen, og at timen hjalp. Du skal slippe å ha så vondt!

Skrevet

Ligger nå rett ut i senga og er øm i ryggen, bedre, men øm. Skal tilbake igjen i morgen tidlig så får man se hva som blir videre gang i dette. Ble knukket, masert og fikk strøm på ryggen. Den var ganske så låst.

Ellers har jeg vunnet nok en konkurranse, ikke stor denne gangen da. Men en premie er det for det, en ullbody til Vesla. Godt fornøyd med den premien.

Skrevet

Ellers har jeg vunnet nok en konkurranse, ikke stor denne gangen da. Men en premie er det for det, en ullbody til Vesla. Godt fornøyd med den premien.

Oj, så flaks du har for tiden! Jeg har aldri vunnet noe, og aldri hørt om noen som har vunnet, så har flere ganger tenkt at alle slike konkurranser er bare juks og at de ikke egentlig sender ut noen premier :fnise: Send gjerne over litt flaks :jepp:

Ellers godt at ryggen er bedre. Håper den blir enda bedre idag.

Skrevet

Så moro med enda en premie da.

Her er det fullskala UVI på gang (festlig at jeg ikke har noen symptomer før infeksjonen er så kraftig at magesmerter, ryggsmerter og kvalme kommer kastende på meg), så det blir tur til legen. Superfestlig! :(

Skrevet (endret)

Håper det hjelper med kiropraktor-behandling! Det er det eneste som har hjulpet meg og bekkenet mitt, så det var det jeg skulle anbefale deg å prøve.

Og grattis med premie! :tommelsmil:

Endret av loffen
Skrevet

Så moro med enda en premie da.

Her er det fullskala UVI på gang (festlig at jeg ikke har noen symptomer før infeksjonen er så kraftig at magesmerter, ryggsmerter og kvalme kommer kastende på meg), så det blir tur til legen. Superfestlig! :(

Og UVI da det som er så jævlig vondt også. Håper du blir raskt frisk. :klem:

Håper det hjelper med kiropraktor-behandling! Det er det eneste som har hjulpet meg og bekkenet mitt, så det var det jeg skulle anbefale deg å prøve.

Og grattis med premie! :tommelsmil:

Ryggen er fortsatt øm, men bedre ja. Den er ikke så vond som det den var i går - heldigvis. Skal tilbake til kiro i morgen og håper jeg merker enda mer bedring da.

Skrevet

Så bra at kiro funker.

Jeg klarte å gjennomføre et jobbintervju bra i dag, selv om jeg vurderte en tur på toalettet for å kaste opp i forkant. Nå begynner tablettene å virke også (anti-b). Skal ta 6 stykker daglig.

Skrevet

Gratulerer med gevinst! Det blir nok stas for vesla! :jepp:

Skrevet

Ting tar tid... er lei av at ting skal ta tid. Vil ha fikset rygg og bekken NÅ!!! Er sliten i ryggen og orker ikke å gjøre så mye på en gang. Nå sitter jeg og koper i sofan og burde gjort mye, men husarbeidet går jo ikke sin vei så kan jo gjøre det i morgen også.

I morgen reiser Mannen på seminar og kommer hjem på lørdag, og da skal svigermor og svigerinne feires, og på søndag skal niese L feires. Helgen står i bursdagens tegn har jeg funnet ut.

Kjenner at jeg gruer meg litt til å være alene med Vesla i to dager, jeg vet det går bra og familien er bare en telefon unna om det er noe. Gleder meg alt til Mannen kommer hjem. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...