Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FREE CONE DAY!? HVORFOR bor ikke jeg i oslo? :C

Uansett, fint å se at dere har det bra ^^,

Nei si det du. Hvorfor bor ikke du i Oslo??? :fnise:

:sikle:

Det var :sikle:

Det ble Chocolate Fudge Brownie cone på meg i dag. *nam-nam* Men det var surt og kaldt og jævlig, så sånn sett var det en teit dag å ha Free Cone day. Endte opp med å spise lunsj på TGIF, for å få i oss varmen. Det var sinnsykt deilig å komme hjem å få i meg varmen for å si det sånn. Misunte Vesla det å sitte lunt i en god vognpose under et regntrekk.

Nå har jeg kommet hjem etter å ha tatt MR av hodet.

Skrevet

MR av hodet er kjempeekkelt! Jeg gjorde det på legevakta i oslo en gang, grøss... Jeg håper seriøst aldri jeg kommer til å ha behov for sånn full kroppsscan, da tror jeg vi snakker angstanfall deluxe :sjenert:

Skrevet

Det var ikke så ekkelt synes jeg, lukket bare øynene og lot tankene fare. Men var skikkelig sliten etterpå, så da var det godt å komme hjem til varm pizza og bare sløve i sofan.

I dag har Vesla vært i barnehagen der svigermor hører til, og hun har oppført seg eksemplarisk og storkost seg. Det var en veldig fornøyd jente som satt og pillet i grusen utenfor barnehagehuset da vi kom for å hente henne. :hjerte: Hun er helt klar for barnehagen, bare synd at hun ikke har plass før til høsten.

Skrevet

MR av hodet høres ekkelt ut. :klem:

Skrevet

Herlige vesla, som er så klar for å bli barnehagejente. :hjerte:

Skrevet

Herlig at vesla trivdes så godt i barnehagen, blir nok en skikkelig barnehagejente til høsten hun :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Syns heller ikke MR er så gale, men jeg er jevnlig inne til mr, så har vel tatt det 3 ganger de siste 5 årene..

Bare tenk hvor godt det blir for Vesla til høsten :klemmer:

Skrevet

Jeg gikk på vekta i dagmorges, bare for å sjekke at jeg ikke har lagt på meg noe særlig. Har ikke levd veldig usunt, men det er nå så som så med mat allikevel. Fikk meg et stort sjokk, et gledelig sjokk faktisk. Jeg har gått ned nesten 4 kg, uten å gjøre så mye for det. :hakeslepp::bolledeig: Nå fikk jeg faktisk en veldig fin start på en ellers grå og trist dag. Føler jeg fikk litt boost til å faktisk gjøre noe med saker og ting. Nå veier jeg altså mindre enn da jeg ble gravid, og målet mitt er ikke så langt unna. Faktisk under 3 kg igjen til jeg er på en vekt jeg tror jeg kan trives med. :sjarmor:

Skrevet (endret)

Hva er det beste med å komme hjem etter en helvetes dag på jobben; jo en liten en som står i toppen av trappen og venter på mamma'n sin for å kose. :hjerte: Og en Mann som bare holder på meg. :rodmer:

Sliten og lei av hele jobben nå. :sukk:

Endret av Nótt
Skrevet

Så deilig å ha gått ned i vekt uten å ha gjort noe for det da :tommelsmil:

Høres slitsomt ut å ha det slik på jobb som du har det :troest:

Håper helgen blir fin i allefall :klemmer:

Skrevet

Det er slitsomt å ha det slik på jobb som jeg har det nå, skulle virkelig ønske at det ble bedre. Men har vel innsett at det ikke blir bedre før jeg har sluttet der. Teller nå ned dager jeg har igjen å jobbe, det er nå 24 jobbedager igjen. Får jeg ferien jeg ønsker er det kun 16 dager, men det ser dessverre dårlig ut for ferien min. :sukk:

Skrevet
:klem: er bare å sende PM om du vil lufte litt frustrasjoner.
Skrevet

Gratulerer med vektnedgang! Så deilig :klemmer:

Skrevet

:klem: er bare å sende PM om du vil lufte litt frustrasjoner.

Tror jeg tar deg på ordet jeg. :klemmer:

Gratulerer med vektnedgang! Så deilig :klemmer:

Ja det er veldig deilig, har jo ikke gjort noe for å gå ned så ble jo overrasket sånn sett. :sjarmor:

Good helg!! :klemmer:

Takk loffen - god helg til deg også. :klem:

Skrevet

Uff, det er ikke lett å gå på jobb når man ikke trives :klemmer: Føler meg veldig igjen. Men det er lys i tunnelen :jepp:

Men hva skjer med ferien din hvis du ikke får tatt den ut da? Får du betalt i stedet? De kan jo ikke bare ta fra deg ferien din...

Håper du får en fin helg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...