Nótt Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3346 Skrevet 5. april 2011 Dagen i dag gikk jo på et vis, kjenner at jeg ikke synes det er gøy å jobbe nå. Kan være fordi jeg vet at Vesla er hjemme uten barnehageplass, Mannen er da hjemme og passer, og fordi jeg skal slutte. En dag over, bare 19 dager å jobbe igjen - så nå teller jeg ned. Det tøffeste var nesten å komme hjem og bare si hei og hadet til Mannen, der han løp ut døra for å komme seg på jobb. Blir lange dager de dagene jeg har tidligvakt kjenner jeg.
Nótt Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3349 Skrevet 7. april 2011 Takk jenter. Dagen i går begynte egentlig veldig fint, men ute på tur med Vesla kjente jeg et migreneanfall komme snikende. Tok den tabletten jeg hadde med meg, fullførte nesten alt vi skulle. Kom meg hjem, enda det gikk særdeles sakte. Orker ikke så mye bevegelse når jeg har migrene. Kom meg inn, fikk vogna i boden, ungen på rygen, gikk fire etasjer og fikk kledd av oss begge før jeg bare la meg på gulvet på rommet hennes med solbriller på. Skiftet mellom å være på rommet til Vesla hvor hun lekte eller å ligge i sofan mens hun så på Timmy tid. Da Mannen endelig kom hjem kunne jeg ta en tablett til og kom meg inn i senga, sov i 1,5 time. Det hjalp heldigvis. I dag er jeg bare tung i hodet, litt sånn fyllesyk følelse. I dag skal Vesla og jeg til svigers. Vesla skal være der til i morgen, de skal passe henne mens Mannen og jeg jobber.
Nótt Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3350 Skrevet 8. april 2011 Nå sitter både Mannen og jeg på hver vår pc, og diller. Dette har vi ikke gjort samtidig om morgenen på 1,5 år. Eneste grunnen til at vi gjør det nå er at vi skal på jobb begge to og er barnløse. Vesla er hos besteforeldrene sine, for at vi skal kunne gå på jobb begge to. Jeg har ingen god følelse akkurat nå, vondt i magen og svar samvittighet. Trodde ikke jeg skulle føle det slik, men jeg føler at jeg svikter henne. Helt merkelig, jeg vet at hun har det bra og kose seg, men jeg har dårlig samvittighet fordi hverken Mannen eller jeg ikke er hjemme sammen med henne. Kan ikke si at jeg gleder meg til jobben i dag.
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. april 2011 #3351 Skrevet 8. april 2011 Ikke sikkert at det er noen trøst, men jeg tror det er veldig mange som bruker den modellen der. Niesa mi var hos besteforeldrene hver gang kabalen ikke gikk opp pga mangel på barnehageplass og skiftarbeid.
Nótt Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3352 Skrevet 8. april 2011 Jeg vet jo at det er mange som bruker den måten til å få det til å gå opp, med jobb og manglende barnehageplass. Men det er dessverre ingen trøst. Jeg har virkelig gått rundt med dårlig samvittighet, selvom jeg vet at Vesla har det bra hos besteforeldrene sine. Jeg dro til sentrum etter jobb i dag for å finne meg nye joggesko, de jeg har hatt de siste 3 årene er nå slitt ut (les: de er vonde å gå i). Jeg fant meg sko til slutt, men det er like vanskelig hver gang. Var faktisk så heldig at jeg fikk meg sko på salg. Sånt kan man like. Det sto mellom to forskjellige puma sko, og jeg endte faktisk opp med de billigste. Først prøvde jeg disse, og så fant jeg disse. De første kostet 799,- i butikken og de andre egentlig 999,-, men var på salg til halv pris. De første var egentlig finest i fargene, men de siste var best på. Også var de jo lilla begge to da.
Auri Skrevet 8. april 2011 #3353 Skrevet 8. april 2011 Fine sko! Vesla har det helt supert, og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet vennen (selv om jeg vet at fornuften din vet det, men det var å henge med med følelsenene da...)
Nótt Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3354 Skrevet 8. april 2011 Jeg ville i utgangspunktet ha sorte joggiser, men det er vanskelig å finne noen som ikke er for tjukke/klumpete/studiosko o.s.v. Jeg vet at jeg ikke skal behøve å ha dårlig samvittighet, men sånn er det altså ikke. Det er ikke lett dette her.
Saeria Skrevet 8. april 2011 #3355 Skrevet 8. april 2011 Noe av din flaks må ha kommet hit, for jeg har telefonintervju på mandag! IIIK!
Nótt Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3356 Skrevet 8. april 2011 Noe av din flaks må ha kommet hit, for jeg har telefonintervju på mandag! IIIK! Så moro. Skal krysse det jeg kan for deg.
Saeria Skrevet 8. april 2011 #3357 Skrevet 8. april 2011 Takk. Er litt usikker på stillingen, men hvem vet. Har fått noen spørsmål på forhånd som jeg skal tenke på, og så får jeg 10 minutter til å legge frem det jeg har å si rundt disse.
Nótt Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3358 Skrevet 8. april 2011 Spennende da. Intervju er jo ikke dumt uansett om du velger å ta stillingen eller ei.
Kara W Skrevet 8. april 2011 #3359 Skrevet 8. april 2011 Trist å høre at du ikke er helt fornøyd med å jobbe nå, men det går seg nok til. Blir nok greit å få det litt romsligere økonomisk også. Og jeg er sikker på at Vesla stortrives! Håper bare dere klarer å få litt kjærestetid også midt oppi alt dette. De skoene var veldig fine Og sko på salg er alltid en fin ting! God helg til deg og familien din!
Saeria Skrevet 8. april 2011 #3360 Skrevet 8. april 2011 Spennende da. Intervju er jo ikke dumt uansett om du velger å ta stillingen eller ei. sant det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå