Auri Skrevet 19. mars 2011 #3201 Skrevet 19. mars 2011 Sånn synes jeg det har vært mye de siste åra, helt fra brødrene mine ble født nesten... Kjenner mange fler som har fått guttebarn enn jentebarn.
Frigg Skrevet 19. mars 2011 #3202 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har helt motsatt oppfatning. Da vi skulle ta inn barn til barnehagen i høst så fikk vi bare inn 3 gutter på hver avdeling, mens resten(14) var jenter!
MarianneE Skrevet 20. mars 2011 #3203 Skrevet 20. mars 2011 Hei på du! Kom over denne sida og tenkte på deg! http://www.pickles.no/
Bokalven Skrevet 20. mars 2011 #3204 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er passe tett i pappen... Kanskje fordi jeg er her så sjeldent? Hadde ikke fått med meg at du hadde byttet dagbok. Men her er du, og her er jeg... Eller noe.
Nótt Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3205 Skrevet 20. mars 2011 Sånn synes jeg det har vært mye de siste åra, helt fra brødrene mine ble født nesten... Kjenner mange fler som har fått guttebarn enn jentebarn. Tror nok det bare er innbilning (?), men det føles sånn i hvertfall. Jeg har helt motsatt oppfatning. Da vi skulle ta inn barn til barnehagen i høst så fikk vi bare inn 3 gutter på hver avdeling, mens resten(14) var jenter! Tror nok det varierer ja, men hos oss er det flest gutter. Hei på du! Kom over denne sida og tenkte på deg! http://www.pickles.no/ Takk for linken, vet om siden og synes de har noe fint som kan strikkes. Bruker mest Ravelry jeg. Har funnet ut at engelske oppskrifter faktisk er helt greie å strikke etter. Jeg er passe tett i pappen... Kanskje fordi jeg er her så sjeldent? Hadde ikke fått med meg at du hadde byttet dagbok. Men her er du, og her er jeg... Eller noe. Har ikke tenkt på å si i fra heller jeg da. I dag skal vi til J&R en tur, jeg skal få farget håret og en liten stuss, og Mannen skal få stusset håret. Ellers skal vi bare kose oss med venner. Gleder meg.
Kara W Skrevet 20. mars 2011 #3206 Skrevet 20. mars 2011 På pluttens alderstrinn er det helt klart flest gutter. I barselgruppen var det 4 gutter og 1 jenter. I første barnehagen var de 6 gutter og 2 jenter, og nå er de 12 gutter og 4 jenter. Plutteline sier: ,jujpo09pl9009 Oversatt: Det er sovetid nå mamma, slutt å leke med den dumme laptoppen
Nótt Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3208 Skrevet 21. mars 2011 Vi koste oss masse i går, men ble ikke så lenge som vi hadde tenkt for Vesla slo seg litt vrang. Kanskje ikke så rart siden hun kun sov 15 minutter på dagen og holder på å få 3 jeksler på en gang. Hadde nok blitt litt vrang jeg også da tror jeg. I dag er planene - bytte jakken hun har fått, glidelåsen går ikke helt igjen - kjøpe vannfast maskara, skal i begravelse i morgen - legge sammen og bort rent tøy ellers ikke så mange planer.
Nótt Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3209 Skrevet 21. mars 2011 Mitt siste strikkeprosjekt. Genser til Vesla, ermene er litt lange, men da kan hun jo bare ha den lenger.
MarianneE Skrevet 21. mars 2011 #3210 Skrevet 21. mars 2011 Nydelig jakke! Du er utrolig flink! Lov og spørre hvor du fant mønsteret?
Saeria Skrevet 21. mars 2011 #3211 Skrevet 21. mars 2011 Lekker, Jill sweater! Chocolat er jo bare nydelig!
Nótt Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3213 Skrevet 21. mars 2011 Nydelig jakke! Du er utrolig flink! Lov og spørre hvor du fant mønsteret? Takk MarianneE. Den genseren er faktisk veldig lett å strikke. Mønsteret er å finne på Ravelry, og heter Jill Sweater. Synes du skal registere deg der og se på alt det fine som finnes. Ikke la deg skremme av at det er masse på engelsk. Lekker, Jill sweater! Chocolat er jo bare nydelig! Ja det er det, er ikke så mye spragler selvom det ikke er en semisolid farge. Sååå fin!!! Takk. Neste prosjekt på listen min må nesten bli en dukkelue tror jeg, for i dag har Vesla gått rundt og tatt på vårluen sin på dokka. Ellers har jeg fått gjort alt jeg skulle og til og med kjøpt bursdagsgave til en som blir 1 år. Vi koste oss på café med vafler og en kaffe mocca, var veldig deilig å gjøre det i dag.
Saeria Skrevet 21. mars 2011 #3214 Skrevet 21. mars 2011 Nei, det er ikke så mye spragler, men lekkert for det om! akkurat nå holder jeg på med en selebukse i Selah med orange trim, så har jeg chocolat som skal bli til en heldress av et slag. Har mye garn liggende, men ikke prosjekter for alt,og mer garn på vei... Kanskje like greit at Morwenna er sengeliggende, slik at det garnet som er i bestilling vil ta lengre tid enn først antatt.
Bokalven Skrevet 21. mars 2011 #3218 Skrevet 21. mars 2011 For en supersøt genser, Nótt! Nydelig snitt og flott farge! Nå blir tulla di fin!
Nótt Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3219 Skrevet 22. mars 2011 Takk alle sammen, er veldig fornøyd med den. I går fikk Vesla lov til å spise hele middagen på egenhånd, vi hadde ris, kylling og salat. Det lå ris under hele stolen hennes etterpå, men hun storkoste seg maks der hun fikk lov til å sitte og plukke. Er ikke så lett å spise med skje når maten faller av skjea mellom tallerkenen og munnen. Da er fingrene bedre å bruke gitt. I dag skal jeg i begravelse. Så Vesla og jeg skal på jobben til Mannen så kjører han meg dit begravelsen er, og videre til sine foreldre. Han henter meg når begravelsen er over og så skal vi spise middag hos svigers.
MarianneE Skrevet 22. mars 2011 #3220 Skrevet 22. mars 2011 Nå har jeg registrert meg! Håper begravelsen idag går greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå