Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Gratulerer så mye på etterskudd til vesla, ikke så lett å henge med på diverse dårlige nett :gjeiper: Håper feiringen gikk fint og at dere er klare for et nytt år :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye på etterskudd til vesla, ikke så lett å henge med på diverse dårlige nett :gjeiper: Håper feiringen gikk fint og at dere er klare for et nytt år :klemmer:

Feiringen gikk veldig fint, den første av tre feiringer må sies da. :lol: Følger deg i bloggen din og koser meg når jeg leser. :klem:

Skrevet

Så kjekt å vera så ettertrakta på jobbmarknaden. :nigo:

Skrevet

Så kjekt å vera så ettertrakta på jobbmarknaden. :nigo:

Det er faktisk veldig moro. Blir spennende å se hva jeg tenker når jeg har vært der på intervju. Dette er i en barnehage nær der Mannen jobber og i den retningne vi ønsker å flytte etterhvert.

Skrevet

Sender du litt ettertraktet-på-jobbmarkedet-vibber hitover??

Skrevet

Sender du litt ettertraktet-på-jobbmarkedet-vibber hitover??

*sender i hopetall* :lol:

Skrevet

Så herlig med nok et jobbintervju da :strix: Krysser fingerne for at jobben blir din ;)

Skrevet

Så moro! Det må være fint å vite at man er attraktiv på markedet da. :)

Skrevet

Så kjekt!! Gratulerer så mye :)

Håper du finner den perfekte jobben hvor du trives tilslutt :klemmer:

Skrevet

Nice one!!

I aim to please. :lur:

Så herlig med nok et jobbintervju da :strix: Krysser fingerne for at jobben blir din ;)

:)

Så moro! Det må være fint å vite at man er attraktiv på markedet da. :)

Det er veldig fint.

Så kjekt!! Gratulerer så mye :)

Håper du finner den perfekte jobben hvor du trives tilslutt :klemmer:

Det er det jeg håper også. Vi får vente og se.

Nå har jeg en liten en på rygen som koser seg med å dra mamman sin i håret. :lol:

Skrevet

Nå har jeg en liten en på rygen som koser seg med å dra mamman sin i håret. :lol:

:hjerte:

Skrevet

Og ikke så lenge etterpå viste hun tegn til å være trøtt, smatt henne rundt på magen min. Og nå sover hun så søtt inntil brystet mitt, mens jeg surfer på nettet. :rodmer: Jeg bare ELSKER bæretøy. :)

Skrevet

Hun sov en halvtime på magen min, hun våknet da Mannen ringte for å si at han var hjemme snart. Kunne nok ha sovet lenger om han ikke hadde ringt.

Nå har vi vært en tur på Barnas Hus, dro igjen uten å ha fått byttet det vi skulle - var superlang kø og ingen av oss orket å stå i den. Gikk innom Lefdal istedenfor og fikk med oss "Trolljegeren" hjem. :fnise:

Skrevet

Åååå, jeg liker Trolljegern!

Skrevet

Sår hals og tett nese. :sukk: Nå ser det ut til at Vesla har smittet mamma'n sin. Har virkelig ikke tid til å være syk nå.

Skrevet

God bedring!

Sløve meg glemte gaven til vesla når jeg gikk ut. Er jeg tidlig ferdig på skolen, sender jeg i dag. :)

Skrevet

God bedring!

Sløve meg glemte gaven til vesla når jeg gikk ut. Er jeg tidlig ferdig på skolen, sender jeg i dag. :)

Hun skjønner ikke dette med gaver ennå, så spiller ingen rolle når den kommer frem. Bare snilt at du vil gi en uansett. :klemmer:

God bedring :klemmer:

:klem: Takk.

Formen er ikke mye bedre, men jeg kan virkelig ikke klage når jeg har en liten en i strålende humør, og "løper" frem og tilbake her mens hun ler og prater. En skikkelig godklump!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...