Nótt Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2881 Skrevet 10. februar 2011 Så gøy med jobbtilbud! Har du gjort deg opp noen tanker om hva du kommer til å svare? PM? Sender PM. :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:
Kara W Skrevet 10. februar 2011 #2886 Skrevet 10. februar 2011 Hurra for jobbtilbud! Meg også vil ha PM
Saeria Skrevet 10. februar 2011 #2887 Skrevet 10. februar 2011 PM? Jeg må nok skuffe og si at jeg ikke har fått avgårde gaven til vesla. JEg har vært syk i hele dag. Var på skolen i tre timer og var på toalettet fire ganger fordi jeg måtte kaste opp. Resten av dagen har jeg vært i senga. Men det er gave til vesla altså.
Nótt Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2888 Skrevet 10. februar 2011 Hurra for jobbtilbud! Meg også vil ha PM PM kan nok sendes. PM? Jeg må nok skuffe og si at jeg ikke har fått avgårde gaven til vesla. JEg har vært syk i hele dag. Var på skolen i tre timer og var på toalettet fire ganger fordi jeg måtte kaste opp. Resten av dagen har jeg vært i senga. Men det er gave til vesla altså. Ikke stress med gave til Vesla - det er overhode ikke nødvendig. God bedring snuppa. PM kommer til deg også.
janne84 Skrevet 11. februar 2011 #2889 Skrevet 11. februar 2011 for tilbud!!!!! er jo kjekt å vite at man enda er attraktiv på jobbmarkedet, no er det bare opp til deg å vrake og velge hva du vil gjøre! Ha en super dag
dreia Skrevet 11. februar 2011 #2890 Skrevet 11. februar 2011 Hurra for Vesla, som fyller sitt (første) år. Ja, henne vil vi gratulere. :blåse: Gleder meg til å høyra om dagen hennar. Og håpar ho får nyta den skikkelig utan å vera sjuk. Og så artig med jobbtilbud.
Auri Skrevet 11. februar 2011 #2892 Skrevet 11. februar 2011 Hipp hurra for verdens søteste, peneste, herligste lille nurk! Herregud, er det gått et år allerede? Virker som i går at jeg fikk sms om at det var kommet ei liten snuppe til verden. Kjempeglad i deg, lille tulle. fra "tante"
Nótt Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2893 Skrevet 11. februar 2011 for tilbud!!!!! er jo kjekt å vite at man enda er attraktiv på jobbmarkedet, no er det bare opp til deg å vrake og velge hva du vil gjøre! Ha en super dag Det er veldig kjekt å vite at man er attraktiv på jobbmarkedet. Hurra for Vesla, som fyller sitt (første) år. Ja, henne vil vi gratulere. :blåse: Gleder meg til å høyra om dagen hennar. Og håpar ho får nyta den skikkelig utan å vera sjuk. Og så artig med jobbtilbud. dreia!!!! Savner deg!! Gratulerer med dagen, vesla! Hipp hurra for verdens søteste, peneste, herligste lille nurk! Herregud, er det gått et år allerede? Virker som i går at jeg fikk sms om at det var kommet ei liten snuppe til verden. Kjempeglad i deg, lille tulle. fra "tante" Ja det er helt utrolig at det har gått et helt år, samtidig har det skjedd så sinnsykt mye. Skrev et lengre innlegg tidligere idag, men KG funket ikke og innlegget ble borte. Dagen har gått som en hver annen dag nå egentlig. Vesla hoster og står i, men bedre har hun blitt heldigvis. Gaven hennes ligger på postkontoret og blir hentet i morgen. Og da skal dagen feires med mine søsken, deres barn og kjære, min mamma, Mannens foreldre og søster. Neste helg er det mer familie og barselsgruppen. Hun skal feires tre dager til ende denne lille jenta vår.
dreia Skrevet 11. februar 2011 #2894 Skrevet 11. februar 2011 dreia!!!! Savner deg!! Såklart vesla sin bursdag må feirast skikkelig. Ho feirar tross alt berre sin første bursdag ein gong. God bursdagshelg.
Nótt Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2895 Skrevet 11. februar 2011 Såklart vesla sin bursdag må feirast skikkelig. Ho feirar tross alt berre sin første bursdag ein gong. God bursdagshelg.
Nótt Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2896 Skrevet 11. februar 2011 Dagens spørsmål, til dere som kjenner meg og har sett mer IRL: Skal jeg klippe håret "kort"??? Satt og så på bildene av Pixie Plaid i bloggen hennes og lurte på om jeg burde klippe håret mitt.
Saeria Skrevet 11. februar 2011 #2897 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes du er fin med lengde på håret jeg.
Nótt Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2898 Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes du er fin med lengde på håret jeg. Takk. Setter stor pris på ærlighet - er jo derfor jeg spør. Bare noe jeg satt og lurte på, en vanlig fredag. Er sånn jeg gjør når jeg har hatt langt hår en stund nemlig.
dreia Skrevet 11. februar 2011 #2899 Skrevet 11. februar 2011 Eg synst også at du er fin med langt hår. Men samtidig veit eg jo ikkje korleis du ville sett ut med kort.
Nótt Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2900 Skrevet 11. februar 2011 Eg synst også at du er fin med langt hår. Men samtidig veit eg jo ikkje korleis du ville sett ut med kort. Nei det er jo litt vanskelig å vite, siden du ikke har sett meg med kort hår. Tror ikke det er så mange her som har gjort det. Kanskje Kara W?? Blir ikke til at jeg gjør noe med håret med det første, men hvem vet kanskje helt plutselig sier jeg til min frisørvenninne: "Klipp meg!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå