Nótt Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2861 Skrevet 8. februar 2011 Uff da. Vi har hatt en som sov urolig i natt, men han var klar som et egg i dag morges. Håper han får sove godt i barnehagen. I går sov han bare en time, og det er for lite. En times soving kan jeg tenke meg er for lite ja. Håper han får sove mer i dag da. Bare innom md en kos Savner deg, mannen og veslejenta Håper alt er bra! Så koselig med besøk. Alt er greit, akkurat nå - ikke bra, men greit. Vesla sover i senga si og har gjort det i snart 2 timer, og det etter å ha sovet nesten 1 time på ryggen min. Så mye lunsj har det jo ikke blitt da, mat er ikke hovedprioriteten hennes i dag. Hun vil gjerne ha, men blir fort lei - sikkert fordi hun er så tett at det gjør det vanskelig å svelge. Over til noe helt annet. Jeg fikk gavekort på aromaterapi og fotbehandlig til jul av Mannen. Aromaterapien har jeg alt vært på og koste meg maks. I dag skulle jeg på fotbehandlingen, og har gledet meg til det i 2 uker. På lørdag fikk vi beskjed om at bilen ville være klar i dag og at Mannen måtte hente den. Dette kræsjet så klart med fotbehandlingen min. Derfor måtte jeg utsette denne, og har ikke time før i slutten av MARS.... Mannen ringte akkurat nå, og sa at bilen ikke var klar allikevel. For de hadde ikke fått det nye dekket/hjulet + at en sjekk som skulle gjøres ikke kunne gjøres før i morgen. Kjenner at jeg er litt forbanna nå, ikke på Mannen er jo ikke hans skyld, men på de på verkstedet.
Nótt Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2863 Skrevet 8. februar 2011 Og det er ikke sikkert at han kan hente den i morgen heller. Nå vil jeg ha igjen bilen vår, har vært uten i snart 1 1/2 måned. Får jo ikke dratt noe sted uten og det er litt kjipt.
Nique Skrevet 9. februar 2011 #2864 Skrevet 9. februar 2011 Innom og oppdatere meg litt, god bedring til vesla, og håper dere får bilen tilbake snart. Blir spennede med svar på intervjuet ditt
janne84 Skrevet 9. februar 2011 #2865 Skrevet 9. februar 2011 Man blir fort avhengig av bili, og som du sier så gjør jo det alt mye enklere med å få seg hvor man vil, når man vil... SKulle bodd litt nærmere så skulle du fått lånt bilen min, den får jeg ikke bruke før om en mnd uansett... :klemmer:
Nótt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2866 Skrevet 9. februar 2011 Innom og oppdatere meg litt, god bedring til vesla, og håper dere får bilen tilbake snart. Blir spennede med svar på intervjuet ditt Nique!!! Ja det blir veldig spennende kjenner jeg. Man blir fort avhengig av bili, og som du sier så gjør jo det alt mye enklere med å få seg hvor man vil, når man vil... SKulle bodd litt nærmere så skulle du fått lånt bilen min, den får jeg ikke bruke før om en mnd uansett... :klemmer: Det hadde vært veldig hyggelig, men da måtte jeg nok fått meg lappen først. For det har jeg ikke. Er vel heller det at det hadde vært fint å kunne kjøre til svigers eller mamma på besøk, nå må jo folk komme hit. Vesla er ikke i form, nå sitter hun i sofan og slapper av litt. Må straks sette meg sammen henne igjen. Mat vil hun ikke ha, så det går i vann, kjeks og rosiner. Skal lage litt solbærsaft til henne etterpå. Heldigvis vil hun ha vann, men er jo ikke mye hun orker å drikke av gangen siden hun er så supertett.
RødeDrage Skrevet 9. februar 2011 #2867 Skrevet 9. februar 2011 Ville bare si hei :3 og slenge opp en cyber:klem: Også får du hilse vesla fra meg og ønske god bedring ^^, Bare vent til hun blir litt eldre, da skal jeg lære henne prinsippet om sykesjokolade, hver gang hun er syk :3
Saeria Skrevet 9. februar 2011 #2869 Skrevet 9. februar 2011 Stakkars vesla! Godt hun har mammaen sin som gir god pleie og omsorg. God bedring til verdens herligste jente!
Nótt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2870 Skrevet 9. februar 2011 RødeDrage!! Hadde hun enda skjønt at når man er syk så kan man få litt ting som man ikke får til vanlig så hadde det gjort det lettere. Men hun skjønner ikke det ennå. Så for å prøve å få i henne mat skal vi ha pannekaker til middag. Det elsker hun. I morgen blir det frossenpizza, for da er planen at Mannen skal hente bilen, og på fredag blir det pasta med Mannens pastasaus - som helt klart er favoritten hennes. Må jo ha god mat når man har bursdag. I bursdagsgave av mannen og meg får vesla en dukke og bæresele til dukkene. Tror hun trenger en bæresele for hun skal stadig ha skjerf rundt magen med dukken i.
RødeDrage Skrevet 9. februar 2011 #2871 Skrevet 9. februar 2011 Haha, det går seg nok til temmelig fort! Pannekakeonsdag <3 Det er klart man skal få favorittmaten sin når det er bursdag!
Nótt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2872 Skrevet 9. februar 2011 Pannekakeonsdag <3 ja,bare synd vi ikke kan ha det hver onsdag lenger, må gå over til laktoseredusertmelk og den er DYR!!!
RødeDrage Skrevet 9. februar 2011 #2873 Skrevet 9. februar 2011 Kjipt :C Pannekaker er (på lik linje med kaffe) en menneskerett!
dreia Skrevet 9. februar 2011 #2874 Skrevet 9. februar 2011 Oppskrift på mannens pastasaus? Ein skal eta godt på bursdagen sin, ja.
Saeria Skrevet 9. februar 2011 #2875 Skrevet 9. februar 2011 Ja, man skal spise godt på bursdagen sin! G sin favoritt er også pasta med mammaens saus. Pannekaker, derimot...det vil han IKKE ha. Skjønne det den som kan. :klø:
Kara W Skrevet 9. februar 2011 #2876 Skrevet 9. februar 2011 Så trist å høre at Vesla ikke har det bra. Da er mammas rygg godt å ha! Her i huset duger heldigvis pappas mage godt også. Håper hun blir frisk igjen til den store dagen sin!
Auri Skrevet 10. februar 2011 #2877 Skrevet 10. februar 2011 Det blei aldri pannekaker på oss i går, så godt dere opprettholder tradisjonen God bedring til lille nurket Jeg tror forresten ikke jeg får sendt bursdagsgaven til Vesla før i morgen
Nótt Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2878 Skrevet 10. februar 2011 Ikke stress med det da vennen. Nå har vi spist pannekaker til lunsj og jeg har tatt oppvasken. Sliten i ryggen, blir det av å vaske opp - merkelig. Har forresten fått tilbud om jobb der jeg var på intervju på fredag.
*Enigma* Skrevet 10. februar 2011 #2879 Skrevet 10. februar 2011 Så gøy med jobbtilbud! Har du gjort deg opp noen tanker om hva du kommer til å svare? PM?
Auri Skrevet 10. februar 2011 #2880 Skrevet 10. februar 2011 (endret) :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Endret 10. februar 2011 av Pixie Plaid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå