Nótt Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #2801 Skrevet 31. januar 2011 Ja Vesla er snart et år. Helt merkelig hvor fort tiden har gått. :dåne: Nå sitter jeg alene i stua, Mannen ligger og sover og det sammen gjør Vesla. OM 45 minutter sitter jeg på banen på vei til ukens første intervju.
Nótt Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #2804 Skrevet 31. januar 2011 Da er jeg hjemme igjen. Intervjuet gikk bra - vil ikke si mer her. Nå skal resten av dagen tilbringes med min lille vakre datter.
Lucky? Skrevet 31. januar 2011 #2805 Skrevet 31. januar 2011 Så bra intervjuet gikk bra Krysser fingerne for at jobben blir din Kos deg med vesla i dag
*Enigma* Skrevet 31. januar 2011 #2807 Skrevet 31. januar 2011 Godt å høre at intervjuet gikk bra. Har tenkt på deg i dag.
Nótt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #2810 Skrevet 1. februar 2011 Ny jobb på gang???? Kanskje. Har vært på jobb en tur, og kjenner at jeg egnetlig ikke har godt av å treffe på styreren der. Blir bare frustrert. Er godt å høre at folk på jobb er sure og har hatt litt utbrudt pga situasjonen vår (altså min og Vesla sin), men det hjelper jo ikke noe.
Nótt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #2811 Skrevet 1. februar 2011 Er skikkelig sliten i dag, og da snakker vi ikke fysisk, men mentalt... Lurer på om jeg faktisk skal ta meg en tidlig kveld.
Frigg Skrevet 1. februar 2011 #2812 Skrevet 1. februar 2011 Kan være greit å ta en tidlig kveld når man er sliten mentalt.
Nótt Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #2813 Skrevet 2. februar 2011 Det var veldig godt med en tidlig kveld. Vi krøp sammen i senga og så på NCIS før vi sovnet, utrolig koselig. Og siden Mannen hadde glemt å slå på vekking i da sov vi helt til 0630 - en halvtime lenger enn vanlig, veldig godt faktisk. Så langt i dag har jeg ryddet bittelitt i kottet på rommet og ryddet rommet til Vesla. Nå kan man gå inn der uten å bli møtt av rot i døra.
Nótt Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #2815 Skrevet 2. februar 2011 Takk loffen Jeg koser meg idag. Skal en tur ut etterhvert også, hvor lang tur det blir aner jeg ikke for det er ganske isete ute, men må en tur på posten.
janne84 Skrevet 2. februar 2011 #2816 Skrevet 2. februar 2011 Blei nysgjerrig på ka sistuasjonen med deg, vesla og bhg er eg... Flott at du har hatt en fin dag
janne84 Skrevet 2. februar 2011 #2818 Skrevet 2. februar 2011 Takk for PM Forstår deg veldig veldig godt!!!Håper alt ordna seg til det beste for dokke
Auri Skrevet 2. februar 2011 #2819 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er bare en liten telefonsamtale unna om du trenger å blow off some steam
Nótt Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #2820 Skrevet 2. februar 2011 Takk for PM Forstår deg veldig veldig godt!!!Håper alt ordna seg til det beste for dokke Takk for at du forstår, føler meg veldig egoistisk når jeg tenker sånn og da er det godt å få forståelse. Jeg er bare en liten telefonsamtale unna om du trenger å blow off some steam Begynte å lure på hvem du var et øyeblikk. Kan kanskje hende at jeg ringer deg i morgen, vet ikke helt. Er nå redd for å begynne å grine av hele situasjonen - er skikkelig lei hele greia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå