Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja Vesla er snart et år. Helt merkelig hvor fort tiden har gått. :dåne:

Nå sitter jeg alene i stua, Mannen ligger og sover og det sammen gjør Vesla. OM 45 minutter sitter jeg på banen på vei til ukens første intervju.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til på intervju :)

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen. Intervjuet gikk bra - vil ikke si mer her. :) Nå skal resten av dagen tilbringes med min lille vakre datter. :hjerte:

Skrevet

Så bra intervjuet gikk bra :strix: Krysser fingerne for at jobben blir din :pls:

Kos deg med vesla i dag :)

Skrevet

Godt å høre at intervjuet gikk bra. Har tenkt på deg i dag. :klemmer:

Skrevet

Ny jobb på gang????

:klemmer:

Kanskje. :lur:

Har vært på jobb en tur, og kjenner at jeg egnetlig ikke har godt av å treffe på styreren der. Blir bare frustrert. Er godt å høre at folk på jobb er sure og har hatt litt utbrudt pga situasjonen vår (altså min og Vesla sin), men det hjelper jo ikke noe. :sukk:

Skrevet

Er skikkelig sliten i dag, og da snakker vi ikke fysisk, men mentalt... Lurer på om jeg faktisk skal ta meg en tidlig kveld.

Skrevet

:klemmer:

Kan være greit å ta en tidlig kveld når man er sliten mentalt.

Skrevet

Det var veldig godt med en tidlig kveld. Vi krøp sammen i senga og så på NCIS før vi sovnet, utrolig koselig. Og siden Mannen hadde glemt å slå på vekking i da sov vi helt til 0630 - en halvtime lenger enn vanlig, veldig godt faktisk. Så langt i dag har jeg ryddet bittelitt i kottet på rommet og ryddet rommet til Vesla. Nå kan man gå inn der uten å bli møtt av rot i døra. :lol:

Skrevet

Takk loffen :) Jeg koser meg idag. Skal en tur ut etterhvert også, hvor lang tur det blir aner jeg ikke for det er ganske isete ute, men må en tur på posten.

Skrevet

Blei nysgjerrig på ka sistuasjonen med deg, vesla og bhg er eg...

Flott at du har hatt en fin dag :)

Skrevet

Sender deg en PM jeg janne. :)

Skrevet

Takk for PM

Forstår deg veldig veldig godt!!!Håper alt ordna seg til det beste for dokke :)

Skrevet

Jeg er bare en liten telefonsamtale unna om du trenger å blow off some steam :klemmer:

Skrevet

Takk for PM

Forstår deg veldig veldig godt!!!Håper alt ordna seg til det beste for dokke :)

Takk for at du forstår, føler meg veldig egoistisk når jeg tenker sånn og da er det godt å få forståelse.

Jeg er bare en liten telefonsamtale unna om du trenger å blow off some steam :klemmer:

Begynte å lure på hvem du var et øyeblikk. :lol: Kan kanskje hende at jeg ringer deg i morgen, vet ikke helt. Er nå redd for å begynne å grine av hele situasjonen - er skikkelig lei hele greia. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...