Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet igjen av musikk i dag, nå er det heldigvis stille igjen. Men det beste er at Vesla i dag har sovet 1 time lenger enn hun pleier - og sover fortsatt. Det trenger hun faktisk.

Jeg er overhodet ingen morgenperson, og i dag så klarte Mannen og jeg å være litt sure på hverandre rett før han gikk på jobb. Det går seg alltid til, men i dag klarte jeg bare ikke å være superhyggelig. Jeg har i hvertfall fått sovet nok i natt, la meg til å sove før kl 2200 og våknet ca kl 0600 - så 8 timer med søvn burde jo være nok. Eller :klø:

Skrevet

Skulle ha vært på bæretreff hos Kara W i dag, men når gradestokken viste -12.5 da vi sto opp og jeg kjente stikkninger i brystet så ble det bestemt at vi heller skulle bli hjemme i dag. Synd, for det er strålende vær og jeg hadde trengt å komme meg ut litt. Får "kose" meg når jeg går ut med søppel og papp etterpå. :lol: Nå sover vesla i sengen sin etter dansing på gulvet til musikk (dvs hun satt på ryggen min og jeg danset avgårde) og lunsj. Kost oss har vi faktisk.

Skrevet

Jeg skal visst på intervju på mandag også jeg. :lol:

Skrevet

Jeg skal visst på intervju på mandag også jeg. :lol:

Oi, spennende! PM? ;) Godt at det virkelig skjer noe i jobbsøkeprosessen din da. Det må jo være litt deilig følelse. :klemmer:

Skrevet

PM? Du hete potet! :ler:

Det er virkelig moro at du får intervjuinnkallelser. Jeg håper virkelig du får ny jobb. :klem:

Skrevet

Våknet av meg selv i dag, hverken mann eller musikk eller barn som vekket meg!! Men 5 minutter etter at jeg våknet hørte jeg musikken nok en gang starte i naboleiligheten. :sukk: Mannen kom seg på jobb uten at Vesla våknet før han gikk ut døra, og jeg fikk faktisk ligge i sengen og slappe av til klokka var 0730 før en liten frøken insisterte på at det var på tide å stå opp. Deilig med en rolig morgen når formen ikke er på topp, halsen har nemlig bestemt seg for å bli sår i løpet av natten. :sur: Vil ikke bli syk nå, det passer overhodet ikke.

*Enigma* & Saeria: PM kommer.

Skrevet

Har du vurdert en prat med naboen?

De kan da ikke holde på slik hver eneste morgen!!

Skrevet

De er litt spesielle de naboene så en prat holder nok ikke.

Søte barnetøfler, vurderer sterkt å kjøpe noen slike.

Ellers er det bare å si :sengekos: om gårskvelden. :rodme:

Skrevet

Så spennande med fleire jobbintervju. :hoppe:

Skrevet

Eg har forresten strikka den hua du linka til. :sjenert: Den var ikkje akkurat stor i størrelsen, og eg trudde eg pleide å strikka ganske laust. :klø: Hua i str. 1 år passar såvidt nå. Eller kanskje det er pjokken som har arva den store skallen til faren? :ler:

Skrevet

Ellers er det bare å si :sengekos: om gårskvelden. :rodme:

Det er vel ingen ting å :rodme:for ;)

Skrevet

Frigg: Nei det er ingenting å :rodme: for, bare :rodme: for at jeg faktisk skrev det her. :lol:

dreia: Er den liten i størrelsen?? Det er godt å vite, har nemlig ikke kommet så langt ennå.

Skrevet

dreia: Er den liten i størrelsen?? Det er godt å vite, har nemlig ikke kommet så langt ennå.

Eg synst iallfall ikkje den var større enn den måtte. Eg strikka i dobbel Dale babyull (det kan jo ha litt å seia :Nikke: ) og dei anbefalte pinnane. Men den var veldig rask å strikka, så om du ikkje har veldig lite strikketid, ville eg ha strikka ein str. større enn du treng. Blir hua for stor, kan du jo berre legga den til side til den passar og strikka ein str. mindre. ;)

Skrevet

Skal ikke strikke den slik at hun kan bruke den nå uansett, er til høsten det er snakk om. Nå har hun nok luer nemlig. :)

Skrevet

I dag har vi ryddet i boden og fått hylla som sto på kjøkkenet ned i boden. Fikk satt noen av eskene der nede inn i hylla, og gått gjennom et par av eskene og kastet ting. Deilig å få ryddet litt og fått bedre plass i kjelleren. I tillegg har jeg vasket to maskiner med håndklær, sengetøy og kluter.

Skrevet

Takk, nå var vi to om å ordne i kjelleren da. Heldigvis, for den hylla måtte vi være to om å få inn i boden. Skulle gjerne vært ute en tur i det fine været i dag, men måtte prioritere ting inne i stedenfor.

Skrevet

Vesla er jo snart et helt år allerede!! :daane:

Jeg får ikke mail fra dagboka di lenger... :klo: Meget besynderlig!

Tvi tvi på intervju! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...