Synne-Marie Skrevet 24. januar 2011 #2761 Skrevet 24. januar 2011 Her i trøndelagen har det ikke vært vognføre siden i november en gang. Da er bæretøy (og brodder!) veldig kjekt å ha Var ute med vogna i går for første gang på, ja, veldig lenge og det kjentes helt rart ut
Nótt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2762 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal på intervju neste fredag.... :dåne:
*Enigma* Skrevet 24. januar 2011 #2763 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal på intervju neste fredag.... :dåne: Så spennende! Mulig å få pm om hva/hvor?
Nótt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2764 Skrevet 24. januar 2011 Så spennende! Mulig å få pm om hva/hvor? PM er sendt. Det er veldig spennende, men samtidig så er det litt sånn *uæææææææh*.
Kara W Skrevet 24. januar 2011 #2767 Skrevet 24. januar 2011 Så spennende! Gleder meg til å høre om det imorgen
Lucky? Skrevet 24. januar 2011 #2768 Skrevet 24. januar 2011 Så deilig med nyfarget hår Spennende med intervju da
Nique Skrevet 24. januar 2011 #2770 Skrevet 24. januar 2011 Nyfarget hår er skikkelig digg Spennende med intervju, lykke til med det. Vil du møtes en dag forresten?
Nótt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2771 Skrevet 24. januar 2011 Så spennende! Gleder meg til å høre om det imorgen Gleder meg til å fortelle meg i morgen, selvom det ikke så mye å fortelle ennå. Så deilig med nyfarget hår Spennende med intervju da Veldig deilig med nyfarget hår, føler meg fresh selv uten sminke. Blir veldig spennende med intervju. Så spennende med intervju! Nyfarget hår er skikkelig digg Spennende med intervju, lykke til med det. Vil du møtes en dag forresten? Jeg vil gjerne møtes en dag, men denne uken er jeg opptatt hele uken. Men bare si i en dag så ordner vi noe. Bortsett fra fredag 4.februar så klart.
pusilus Skrevet 24. januar 2011 #2772 Skrevet 24. januar 2011 Stas med intervju Krysser fingrene for at det går bra
Nótt Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2773 Skrevet 25. januar 2011 Er lei av å våkne av dårlig musikk i naboleiligheten. I dag hørte jeg musikken kl 0615. Det er for høy musikk når jeg våkner av den og den høres inn til oss. Nå sitter jeg midt i leiligheten vår og jeg hører musikken fortsatt. I går vekket musikken Vesla.
Nótt Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2774 Skrevet 25. januar 2011 Kl 0730 ble det stille. Regner med at hun som spiller musikken da gikk på skolen. Jeg er supersliten i dag, kjennes ut som om jeg ikke har sovet i natt, noe jeg jo har gjort. Men lurer på om det å våkne til dårlig musikk gjør meg sliten. Kjenner at jeg gleder meg til 6.februar, for da kan jeg sove så lenge jeg vil - vi har nemlig barnefri den natten.
Frk edderkopp Skrevet 25. januar 2011 #2775 Skrevet 25. januar 2011 Ville muligens tatt det opp med nabo, hvis vetla vaknar att av musikken. Utruleg irrriterande! Gratulerer med intervju og nyfarga hår! Spennande!
MarianneE Skrevet 25. januar 2011 #2776 Skrevet 25. januar 2011 PM om jobb? Ja takk? Du... Jeg vurderer og farge håret (for første gang... Skummelt!) og lurer litt på hvilket merke som er bra. Jeg har tykt hår men sensitiv hodebunn så veldig sterke kjemikalier er kanskje ikke noe.... Har du en anbefaling?
Kara W Skrevet 25. januar 2011 #2777 Skrevet 25. januar 2011 PM om jobb? Ja takk? Du... Jeg vurderer og farge håret (for første gang... Skummelt!) og lurer litt på hvilket merke som er bra. Jeg har tykt hår men sensitiv hodebunn så veldig sterke kjemikalier er kanskje ikke noe.... Har du en anbefaling? Jeg har ingen forslag til merker, men tenkte det var greit med råd fra en annen som synes det er skummelt å farge håret Velg en farge som vaskes ut (type 1 eller 2), slik at det er lett å bli kvitt dersom du angrer deg, og du slipper å tenke på etterveksten. Få hjelp av en venninne med erfaring, slik at det blir jevnt, og du treffer alle steder. Uansett hvilket merke du velger, så blir du ikke seende ut som damen på pakken Men du kommer garantert til å føle deg fresh og fin bare av forandringen
MarianneE Skrevet 25. januar 2011 #2778 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har ingen forslag til merker, men tenkte det var greit med råd fra en annen som synes det er skummelt å farge håret Velg en farge som vaskes ut (type 1 eller 2), slik at det er lett å bli kvitt dersom du angrer deg, og du slipper å tenke på etterveksten. Få hjelp av en venninne med erfaring, slik at det blir jevnt, og du treffer alle steder. Uansett hvilket merke du velger, så blir du ikke seende ut som damen på pakken Men du kommer garantert til å føle deg fresh og fin bare av forandringen Takk!! ....og åssen er det med deg da, Nòtt?
Kara W Skrevet 25. januar 2011 #2779 Skrevet 25. januar 2011 ....og åssen er det med deg da, Nòtt? Jeg har nettopp sett henne, og hun har det veldig fint, i tillegg til å være lekker på håret, men litt sliten etter å ha blitt vekket så tidelig og brutalt. Nå er hun ute en tur og kommer tilbake til middag (siden jeg først har kuppet dagboken hennes )
Nótt Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2780 Skrevet 25. januar 2011 Frk. Edderkopp: dette er en nabo som ikke bryr seg om hva som blir sagt til dem, folk har prøvd før her. Så vi sender en klage til borettslagstyret. Det er nemlig ikke en nabo i samme oppgang og siden vi aldri ser dem eller noe så fant vi ut at vi gjør det sånn. MarianneE: pm kommer. Og jeg sier som Kara, velg en farge som kan vaskes ut første gang - en såkalt glansvask. Spør hos Vita de kan gjerne litt mer enn det jeg kan, men jeg vet at Schwartskopf har et godt rykte (er de jeg bruker). Det kan jo være greit å velge en glansvask første gangen for den vil vaskes ut etterhvert og om du da ikke trives med farget hår er det ikke stor krise. Kara: Takk for at du har passet på dagboken min i dag. Her har vi vært opptatte i hele dag, litt deilig, men du så sliten man blir. Dagen begynte jo igjen med at jeg ble vekket av musikk fra naboleiligheten. Etterhvert kom Kara og vi gikk nesten 1,5 times tur i skogen med hvert vårt barn på ryggen, sovende barn etterhvert faktisk. Det var utrolig koselig å gå tur i et flott solskinnsvær og med en veldig koselig venninne. Dessverre måtte jeg korte ned besøket til Kara for jeg var invitert på kake hos en i barselsgruppen. Men nå er planen å dra til Kara en tur i morgen, så da fant jeg ut at det gikk å gjøre det på den måten. Etter turen drakk vi en kopp med noe varmt og spiste litt før Kara og Plutteline kjørte hjemover, og Vesla og jeg dro på besøk. Vi koste oss masse på besøk. Vesla fikk jo vise de andre hvor flink hun har blitt til å gå, og imponerte stort der hun tuslet av gårde og bar på diverse ting. Hun ligger ganske langt foran hun eldste i barselsgruppen som ble født i november. Etter at vi kom hjem har vi bare tatt det med ro. Og nå ligger jeg i senga med laptopen etter et langt og avslappende bad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå